Gå til innhold

thailand, pattaya

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja - vi skal til pattaya! vet det ikke er det mest romantiske reisemålet, men nå har vi bestemt oss pga et bra tilbud ;-)

det jeg nå lurer på er om noen har tips til utflukter vi kan dra på fra der? kan godt være å ta fly et stykke også, regner med det ikke er så veldig dyrt. skal være i ca 3 uker. og ser for oss å ta i allefall en tur med overnatting noen dager en litt mer idyllisk plass ;)

tar også imot tips om dagsutflukter fra pattaya.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg (eller vi for den del) skal også til Pattaya i sommer, så her har jeg også lyst til å følge med!

Eneste planen vi har lagt så langt er et par netter på Hard Rock-hotellet i Pattaya, og en tur til Bangkok hvor vi skal bo på Bayantree (google og se nyyydelige bilder fra topprestauranten).

Ellers står dykkekurs høyt på ønskelista hos meg, men får se hvordan det blir med det.

Tips til utflukter tas gjerne imot her også :)

Skrevet

Litt usikker på om det kvalifiserer til "utflukt", men jeg ville unnet meg 1 dag på hotellet Royal Cliff Grand noen få km utenfor "downtown". De har et fantastisk SPA der i herlige omgivelser. Litt dyrt, men verdt hver krone!

Kåret til Thailands fineste hotell flere ganger, og har vunnet mange priser for sin fantastiske vinkjeller. Anbefales!

http://www.royalcliff.com/new/

• 4 måneder senere...
Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

Skrevet

Reis ut til ko Samet, bli der og dropp Pattaya! Og en tur til ko Chang noen dager anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...