Mokkon83 Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 (endret) Da har vi bestemt oss for å prøve å bli foreldre Sluttet på p-pillen 29 januar (fredag) og fikk mens 1 mars(mandag) den varte i 5 dager. fikk mens på nytt igjen nå på fredag (26 feb), så ser ut som jeg har normal syklus. 28 dager fra første dag i siste mens, til første dag i denne mensperiode.Har gått på p pillen sammenhengende i 11 år, så jeg trodde den kom til å være litt mer uregelmessig Vi tenkte å aktivt prøve å bli gravid i mars/april, slik at termin blir tidlig i 2011. hvis syklusen min er slik som dette blir det prøvings rundt 9 april Mannen ville egentlig vente til februar til neste år,så for meg som har vært klar ei god stund er dette veldig deilig! Vi har vært gift i 7 mnd nå, og sammen i snart 4 år. Han er 32 år og jeg er 27 år. har begynt på folat/omega3 slik at kroppen får bygd opp litt reserver.. har cøliaki så jeg er veldig forsiktig med kostholdet nå! Er det noen andre der ute som skal bli prøvere på vårparten? Endret 28. februar 2010 av Mokkon83
Rachelma Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 (endret) Hei Jeg ble gravid i fjor i november men ble påvist graviditet uten foster 1 februar :cry: Måtte ha utskraping den 16februar pga inkomplett kjemisk abort.. Meeen nå er det snart 14 dager siden å regner med at eggløsningen er nær og vi hiver oss i prøvingen.. skal prøve til vi får det til vi..håper at det skjer fort..er så innstilt på det nå har spist folat nå lenge jeg :)så reservene er vel ikke tomme regner jeg med.. Håper på å få en 2010baby da men den kommer når den kommer Lykke til til deg da Mokkon83 Ps: Vi har vært sammen i 4,5år og skal gifte oss om under 14 dager :rødme: Endret 28. februar 2010 av Rachelma
Gulrot Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Håper på å bli gravid i løpet av våren Første PP er unnagjort og det klaffet ikke, men men..da prøver vi bare igjen!
Mokkon83 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2010 Hei Jeg ble gravid i fjor i november men ble påvist graviditet uten foster 1 februar :cry: Måtte ha utskraping den 16februar pga inkomplett kjemisk abort.. Meeen nå er det snart 14 dager siden å regner med at eggløsningen er nær og vi hiver oss i prøvingen.. skal prøve til vi får det til vi..håper at det skjer fort..er så innstilt på det nå har spist folat nå lenge jeg :)så reservene er vel ikke tomme regner jeg med.. Håper på å få en 2010baby da men den kommer når den kommer Lykke til til deg da Mokkon83 Ps: Vi har vært sammen i 4,5år og skal gifte oss om under 14 dager :rødme: Hei!! Trist å høre at det ble sånn håper det klaffer for dere denne PP Har ikke prøvd å bli gravid tidligere så jeg går inn i det med et håp om at det klaffer i løpet av april. Men man har jo ingen garantier for hva som kan skje.. det å skulle få et barn i begynnelsen av 2011 er mest for barnets skyld. vi er begge født tidlig på året og føler det gir mange fordeler. så koselig med bryllup! vi giftet oss i juli 2009 uforglemmelig dag! lykke til! ps: spent på fortsettelsen din
Mokkon83 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2010 Håper på å bli gravid i løpet av våren Første PP er unnagjort og det klaffet ikke, men men..da prøver vi bare igjen! Hei hei!! lykke til med prøvingen!! selv har vi ikke begynt å prøve riktig enda, bare hoppet av i svingen Tenker det er ganske få som det klaffer for i første pp? Blir spennende dette!!!
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Vi begynte som prøvere i august i fjor. Så vi har prøvd i 7mnd uten klaff. Håper det skjer noe snart! Lykke til alle sammen :o)
Mokkon83 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2010 Vi begynte som prøvere i august i fjor. Så vi har prøvd i 7mnd uten klaff. Håper det skjer noe snart! Lykke til alle sammen :o) Sender over litt babystøv lykke til!!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Vi hadde tenkt å begynne å prøve når våren kom. Den dagen vi hadde snakket om det var vi likevel uforsiktige, og det var visst alt som skulle til! Hjelpe meg, fikk positiv test nå i helgen. Merket ganske raskt at det var noe som var annerledes i kroppen. Lykke til alle dere andre!
Mokkon83 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2010 Vi hadde tenkt å begynne å prøve når våren kom. Den dagen vi hadde snakket om det var vi likevel uforsiktige, og det var visst alt som skulle til! Hjelpe meg, fikk positiv test nå i helgen. Merket ganske raskt at det var noe som var annerledes i kroppen. Lykke til alle dere andre! åå,gratulerer så mye!! håper det klaffer like godt hos oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå