Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å rydde her og jeg har endel mynter fra diverse utenlandsturer liggende. Noen sedler også faktisk, makedonske hundrelapper :-P

Egentlig lite interessert i å lagre på dette her. Men jeg får meg ikke helt til å bare kaste de heller.

Noen idéer om hvordan jeg kan bli kvitt disse? Finnes det noen veldedighet som tar imot?

Mon tro om Fretex tar imot!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet i hvetrt fall at Tubfrim tar imot gamle telekort og frimerker, men de tar ikke imot utenlandske penger. men du kan jo ta kontakt med dem og spørre dem om de vet om noen som tar imot dette :)

Gjest Gjest
Skrevet

Gå på et stort museum og donèr alt sammen når du går (de fleste museer pleier å ha en slags innsamlingsbøsse/glassbeholder, og jeg tror i alle fall store museer får vekslet inn. Det annonserte i alle fall british Museum med da vi var der i sommer. Eller gi det i kirkekollekt en eller annen plass?

Skrevet

Jeg ville ha solgt dem på eBay! Folk selger jo hva det skal være, jeg har hørt om en som solgte en gammel taustump han hadde funnet på stranda. :fnise:

Jeg søkte på makedonske sedler, og det er i dette øyeblikk to auksjoner der dette selges på eBay.co.uk.

Skrevet

Noen veldedige organisasjoner tar imot hvilke valutaer som helst, men det er nok ikke alle. Jeg prøvde å søke litt på Google, men fant ikke noe godt svar til deg på norske nettsider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...