Gå til innhold

Endelig fikk jeg avsluttet

Anbefalte innlegg

Gjest Utlogget nå
Skrevet

I helgen fikk jeg "endelig" avsluttet det 2 år lange forholdet jeg har vært i. Jeg kan ikke skylde på andre enn meg selv for at jeg ikke har gjort det før- det skulle jeg ha gjort.

For forholdet har ikke vært godt. Vi har virkelig hatt bølgedaler- fra himmel til helvete i et slitne kjør. De fine stundene har vært fantastiske, og jeg sitter igjen med masse gode minner. Men de vonde har vært grusomme, knekt meg totalt, og jeg kan virkelig ikke forstå hvordan jeg tillot noe sånn å skje med meg. Aldri har jeg hørt (lest sms) så mye stygt om meg selv.

Jeg har gitt han sjanse på sjanse, tilgitt han når han har bedt om det.

Men på lørdag var det nok. Jeg reiste fra han. I dag har han fått igjen tingene som han hadde i min leilighet. Og det føles veldig veldig riktig at jeg når får han ut av livet mitt. Det har han jo også vist med reaksjonen sin i dag. Intet mindre enn 25 direkte stygge og slemme tekstmeldinger (jeg har ikke svart på en eneste). Da jeg skulle hente bil og diverse som han hadde satt ut (av mitt)- da har han til og med knekt skistavene mine (som ikke engang er mine- men lånt av venninne), mannnen på snart 40!!!

Sitter med en rolig følelse i magen- nå er det slutt på å grue seg til helgen (til helger skal man jo glede seg). Enten når vi er sammen, i frykt for en krangel med sårende ord, eller helgene fra hverandre, vente på tornadoer av stygge sårende meldinger når han har fått i seg litt vin.

Skriver dette her- både for at andre i samme situasjon kanskje også tar tak. Men skriver det også for egendel, slik at jeg kan komme tilbake å lese, dersom jeg skulle bli svak. For jeg går aldri tilbake- aldri.

Som jeg sa til han da jeg dro: Jeg er faktisk ei veldig bra jente, og jeg fortjener gode, bra ting. Jeg trenger ikke en i livet mitt, som trekker meg ned, sårer meg og ødelegger meg. Da klarer jeg meg mye bedre alene.

Skal jeg ta noen inn i livet mitt så skal de være en bonus, for jeg er pokker så bra og finner meg ikke i å bli behandlet som noe dårligere!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Bra! Lykke til framover, du har mi fulle støtte. :-) Det er vondt medan det står på, men du vil føle deg fri og sterk når det heile er over.

Skrevet

så bra for deg!! :klappe:

:klem:

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

oj, han hørtes virkelig ikke god ut. Du har vært sterk! Bra du sitter igjen med en god følelse, og feir at du nå kan gjøre akkurat som du vil. Northug tok gull for deg ;p

Skrevet

Good for you! :duskedame:

Har selv brukt litt tid på å påminne meg selv om alle grunnene til å ikke savne eksen, pussig hvordan man "savner" det som burde/kunne/skulle vært istedet for å bare være glad man er kvitt det som dessverre varte altfor lenge...

Lykke til med nytt og bedre liv :jepp:

Skrevet

Jeg vil gi deg en klem og et hint: Jeg BRYR meg!:) Tenk på deg selv og dem andre som er nære deg på en langt mer positiv måte enn hva han har vært for deg.

Svake tider vil komme. I denne perioden hvor du er svak, ikke fall tilbake i gropen (get back together). Lettere sagt en gjort. Men jeg tror ikke det ville ha vært godt for deg med en slik mann. Kanskje heller ikke for dem rundt deg?

Svake tider har nok allerede sust forbi deg i bølgedalene, hvor dette har påvirket ditt valg om å bli kanskje tidligere?

Kanskje var det noe spesielt nå som fikk deg til å ta valget om å gå?

Dessuten vil jeg vågå å påstå etter det som har skjedd deg.

(Gjetter) Skylder du deg selv mer selvrespekt.

DVS, med dette mener jeg at du skal ha respekt for deg selv på en helt annen måte. Og sette din grense der. Ikke la han tråkke på deg mer slik han allerede har gjort flere ganger før.

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Gjest Dhanu
Skrevet

Jeg syns du er kjempetøff som ikke svarer på de stygge meldingene. Begynner du å gi tilbakemeldinger, blir du kanskje aldri kvitt ham. Med ingen tilbakemelding, gir han forhåpentligvis opp etter hvert.

Det er kjempebra at når du går så er det fordi du mener at nok er nok. Du har satt en grense for deg selv, for hva du er villig til å akseptere fra andre. Supert!

Håper du har noen å prate med dersom du får tanker om å gå tilbake - for etter hvert som savnet kommer er det lett å spinne håpefulle drømmer om hvordan det kunne vært, hvis bare han endrer seg, og det vil man jo gjerne tro at folk gjør. Da er det viktig å huske, at det er realitetene man må leve med, og ikke idealene.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har vært gjennom AKKURAT det samme denne helgen, og er sjeleglad for at det endelig er over. Mitt forhold varte også i 2 år, og jeg veksler mellom å være flau for at jeg lot det gå så lang tid før jeg "våknet", og glad for at jeg endelig tok skrittet.

Har lurt på å skrive noe om det her på KG, men alt ble for komplisert til å forklare til slutt.

Men nå er jeg fri, og det er du og!

Nå er det bare å glede seg over at en endelig kan se frem til helgene igjen, ikke mer bråk og krangling, heller oppleve positive ting og holde seg sammen med positive mennesker!

Verden ligger for dine føtter, og nå er det bare og velge og vrake i gode ting å gjøre for en selv, slippe seg løs i livet, være glad og fri, og snart er det vår!

Lykke til med resten av ditt liv, ts! :blomst:

Gjest balla
Skrevet

been there done that never going back...

Gratulerer jenter! :danser:

:klappe: :klappe: :klappe: :klappe:

Så bra at dere fant styrken til å komme dere vekk!

Skrevet

:5:

Er så glad for jenter som klarer å komme seg vekk! Jeg skulle ønske jeg var så sterk at jeg klarte å komme vekk fra min eks...

Heldigvis har jeg funnet meg en herlig, fantastisk, snill og god mann som tar vare på meg :)

Hurra for de sterke damene, og fine mennene som finnes!

:hjerte:

Skrevet

Så bra :)

Lykke til videre! Du kommer nok til å finne en mann som er bra for deg, som du ser frem til å tilbringe helger med, og som sender deg søte sms :)

Sender deg en klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...