ingefær Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har nettopp entret nettdatingsverdenen, og lurer på hvordan dere andre gjør dette? Skriver dere med flere menn på en gang? Treffer dere flere menn i virkeligheten på en gang? Forteller dere i så fall mennene at dere treffer flere samtidig? Når kutter dere i så fall ned til bare en? etc etc.. Vil gjerne høre erfaringer og tips
Marabou Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Hva som funker best for akkurat deg finner du ut etterhvert Da jeg nettdatet syntes jeg det ble rotete og slitsomt å "snakke" med mange på en gang, så jeg holdt meg til å maile med to-tre om gangen og datet så den jeg fikk best kontakt med. Jeg er sånn som trenger litt tid til å danne meg et skikkelig inntrykk av folk og da blir jeg ukonsentrert hvis det blir for mange. Noen synes kanskje de risikerer å gå glipp av "kandidater" om de ikke dater mange i fleng men der er man jo forskjellige Det kommer jo også an på hva man er ute etter. En flørt eller den rette.. Forøvrig erfarte jeg at det er lurt å treffes IRL ganske raskt! Hadde mail/tlf-kontakt med en over et par måneder før vi møttes, pga ferie og andre ting som kom i veien (avstand), og det var skikkelig nedtur å finne ut at det ikke var som man trodde etter å ha bygd opp stooooore forventninger på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå