Gå til innhold

Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tora_*
Skrevet

Har noen jenter inne her vært sammen med en mann som ikke var så glad i unger og skeptisk til å få det. At det virket som han ikke ville ha og ikke ville stille opp hvis det kom unger? Og at han likevel tok ansvar og forandret seg hvis dere fikk barn? Litt dårlig skrevet, men kort sagt, gikk han fra å ikke like barn til å like barn og være med på stellet av barnet og slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min broder var slik.

Skulle ikke ha unger, paret gikk hvert til sitt. Men dagen ungen kom, ble de sammen igjen, og han er blitt en fantastisk far som stiller opp for alt.

Men jeg ville ikke satset på at gikk greit, hvis du prøver å bli gravid med en som virkelig ikke vil det selv..

Gjest Gjest_Tora_*
Skrevet
Min broder var slik.

Skulle ikke ha unger, paret gikk hvert til sitt. Men dagen ungen kom, ble de sammen igjen, og han er blitt en fantastisk far som stiller opp for alt.

Men jeg ville ikke satset på at gikk greit, hvis du prøver å bli gravid med en som virkelig ikke vil det selv..

Nei, jeg prøvde ikke med vilje :( Var godt beskyttet, men det skjedde likevel. Han vil ikke ha og jeg vil ikke fjerne. Håper han ligner på broren din!

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg har opplevd det. Spontan-aborterte til slutt...men vi fortsatte forholdet og er idag foreldre til to små barn på 2 og 4 år. han er en fantastisk pappa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...