Gå til innhold

Spm til gutta her inne!

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Hvis du dater ei jente, har sex med henne, tar henne med ut i det offentlige osv...

men samtidig er online på datingsiden der du har profil. Er du interesert??

Finnes det noen fasitsvar på dette??

Kjenner jeg blir irritert når gutter jeg dater ikke svarer på sms og msn, er dette et tegn??? eller vil dere bare ta det med ro?

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest..
Hvis du dater ei jente, har sex med henne, tar henne med ut i det offentlige osv...

Kjenner jeg blir irritert når gutter jeg dater ikke svarer på sms og msn, er dette et tegn??? eller vil dere bare ta det med ro?

Ingen som har noe svar?

er samme situasjon selv... veksler mellom å satse eller la være.... vondt og slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Svaret på dette kan være så mangt.

Saken er at vi desverre spiller en del spill med hverandre og det er så mange uskrevne regler mange følger. F.eks har du kanskje lyst å ringe en jente, men så har du hørt at man skal vente noen dager for å ikke virke for ivrig.

Det er godt mulig de ikke tar kontakt rett og slett for å ikke virke så "enkle" eller lett tilgjengelig.

Eller så er de faktisk opptatt og har et liv! Hvem vet?

Er forøvrig dette utelukkende negativt eller blir dere mer interessert av slik oppførsel?

Jeg føler det er en liten balansegang selv, men jeg bruker aldri å spille spill på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest..
Hehe.

Svaret på dette kan være så mangt.

Saken er at vi desverre spiller en del spill med hverandre og det er så mange uskrevne regler mange følger. F.eks har du kanskje lyst å ringe en jente, men så har du hørt at man skal vente noen dager for å ikke virke for ivrig.

Det er godt mulig de ikke tar kontakt rett og slett for å ikke virke så "enkle" eller lett tilgjengelig.

Eller så er de faktisk opptatt og har et liv! Hvem vet?

Er forøvrig dette utelukkende negativt eller blir dere mer interessert av slik oppførsel?

Jeg føler det er en liten balansegang selv, men jeg bruker aldri å spille spill på denne måten.

Tusen takk for svar:)

Jeg blir fort usikker og er av personen som trenger "bekreftelse" av at det er noe der. mister fort interessen hvis det bare er den ene som tar mest kontakt...

Synes dette er forferdelig vanskelig å tolke, gutter generelt. hehe

Noen fler som har det sånn? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest L

Det er nokk ikkje noe fasit svar på hvilke hensikter menn har når de dater.

Noen er ute etter sex, andre et forhold osv. Det er ikkje et bra tegn om mennene ignorerer deg når du sender meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite seriøst dersom de enda er aktive på datingsiden da spør du meg.. Datet en slik kar en god stund, og fant ut etterhvert at han storflørtet, og møtte jenter fra de datingsidene.. Da var vi kommet ganske langt også, var med hverandre hver dag, møtt vennene hans, sex hele tiden, men var ikke desverre ikke ute etter det samme.. I tillegg så løy han om damene han møtte og profilene han hadde rundt forbi.. Borte er han nå!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...