Gå til innhold

Hvilke klær liker egentlig menn på kvinner?

Gjest Gjest_Maria_*

Anbefalte innlegg

Gjest Mahareth

Neeeei det gjorde du ikke, hun lurte på om hun kunne ha på seg kosedress. I to deler. Som i bukse og genser. Ikke onepiece.

Haremsbukser er det styggeste sambo ser, forresten ;)

Da trekker jeg det tilbake :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn liker best støvletter og kort skjørt eller shorts + topp som viser kløft. Er mitt inntrykk etter mange år på byen. Men ikke for kort skjørt og ikke så mye kløft at puppa detter ut. Vær moderat med sminke og smykker ellers kan kombinasjonen se trashy ut.

De liker ikke usminka, ustelte jenter i joggisen eller sæggebukser. Noen jenter er pene sånn men ytterst få.

Kjæresten min liker meg best uten sminke, og det tror jeg ikke han er alene om. Ustelt er en annen sak, men de to går ikke nødvendigvis hånd i hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker kjoler, skjørt og lignende ting.

Misliker ikke tights som så mange andre gutter her, synes det er sexy på slanke og trente damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkordet er tettsittende og feminint. Det trenger ikke bety 100% tettsittende, men slik at attraktive kroppsformer kommer frem.

(Hvis din bmi er 50 har jeg desverre ingen gode råd til deg. ;))

Jeg tenkte her om dagen at "hadde den jenta der hadde hatt en trangere overdel (i motsetning til mer posete saker), ville det vært nydelig". Og hun hadde pen kropp, hvorfor ikke da bruke det til sin fordel!

Skjørt er sterkt undervurdert. Ligg unna grå treningsbukser når du er ute blandt folk (siste mote blandt 16-åringene, de er overalt :grine:). For guttete bukser er heller ikke feminint. Ellers har jeg ikke så mange spesifikke tips.

kom igjen da...eksamenstider...og zombiedager hallo? man kan nesten ikke gå i vanlige bukser..må ha joggebukse.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er av en eller annen grunn ikke så glad i å se meg i blomstrete plagg. Har noen likevel, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Kjæresten min blir helt sykt fornøyd når jeg har på jeans. Sikkert fordi jeg bruker det så skjeldent, synes materialet er litt ubehagelig og er litt mer glad i farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har spurt mannen min om dette, og fra å tidligere ha veldig sterke meninger om ja- og nei-plagg, tenker han nå at det kommer mest an på hvem som har på plagget (kroppsform bl.a.), passform, farge, helhetlig stil osv. Før likte han f.eks. ikke sterk rosa på jenter, og gjorde narr av en rosa strikkejakke jeg hadde. Så jeg må innrømme at det kan ha vært én grunn til at jeg ikke har hatt flere rosa plagg tidligere. Men da jeg kjøpte meg en fin, rosa silkekjole i fjor, kom han fram til at rosa kan fint gå an dersom han liker plagget ellers, og spør stadig om jeg skal bruke den kjolen igjen snart.

Ellers liker han alt som viser kropp (da mener jeg ikke nødvendigvis bar hud, men plagg som er litt ettersittende), så lenge det ikke blir vulgært. Sier stadig at han liker at jeg går mye i skjørt og kjoler, selv om han heller ikke forrakter en ettersittende bukse. Feminint er stikkordet.

Og så er han veldig opptatt av hår, først og fremst oppsatt hår. Men det er litt på siden, ser jeg.

Ellers kan jeg ikke skjønne hva som er så provoserende med tightstrenden? Altså, snakker dere om tights som blir brukt som bukse? Det kan jeg i så fall holde med dere i. Tights som blir brukt under skjørt og kjoler derimot, ligner da ellers veldig på strømpebukser? Liker dere heller ikke strømpebukser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha på skjorta hans er også en sikker vinner :lur:

Denne trenden har alltid irritert meg sånn :fnise:

Hva er det med alle disse tusen filmene hvor jenta slenger på seg den hvite skjorta til fyren uansett om de er godt gift eller de nettopp har møttes? Kan ikke fatte og begripe det, annet enn at det sikkert er lettvindt og behagelig å slenge på seg en skjorte framfor andre klær/klærne fra i går. Men det begynner bare å bli så utrolig klisje at for min del ser det bare teit ut.

Men en ting jeg i alle fall føler meg veldig vel i, og som tydligvis var riktig i og meg at jeg aldri har fått så mange komplemanger som den kvelden da jeg brukte den i Norge, så er det å ha på seg originale klær som ikke blir masseprodusert. Husker et år jeg hadde en kjole som var veldig fin, men som jeg til stadighet så andre hadde. Da blir sjarmen litt borte. Men en kjole jeg kjøpte på en liten fin butikk i Hellas derimot, den er helt utrolig nydelig og sexy, men ikke minst så er det ingen her i Norge som også har den! Det er det dyreste plagget jeg har, men gud som jeg elsker den! Går bare rundt og gleder meg til sommeren når jeg kan bruke den igjen. :)

Når det gjelder tights så er det vel som sagt over her bare når det brukes som bukse at det ser teit ut? Det er jo kjempeflott når man bruker en liten kjole/tunika e.l. til.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dainty

Jeg er singel, men dette har jeg diskutert flere ganger med kamerater og brødre.

Jeg har også inntrykk av at de fleste menn ser på klær i forhold til kroppsform på jenter. F.eks superkort denimshorts på ei jente med "tømmerstokkbein" ser ikke like lekkert ut som på ei slankere jente, mens en korsettopp ser mye bedre ut på ei formfull jente enn på ei som er spinkel og har "fuglebryst". Så jeg tror cluet er å kle seg etter figuren sin, om man skal imponere gutta.

Jeg har også fått inntrykk av at de fleste menn liker en feminin stil som setter kvinnekroppen i fokus uten å være åpenbart utfordrende. Dette kan være så mangt, men f.eks tettsittende jeans som får rumpa til å se bra ut, innsvingede kjoler som viser frem et smalt liv, eller et hint av en blonde-bh under en florlett singlett. Dette blir jo det samme som for oss jenter, vi foretrekker som oftest klær som viser frem en sterk mannekropp, og ikke det metroseksuelle. :)

I motsetning til de fleste andre her, har jeg hørt flere menn snakke positivt om jeansskjorter. På en lyshåret, fresh jente med et hint av brunfarge, kan det se litt 80-talls California Girl-aktig ut (tenk Christie Brinkley).

Personlig er jeg ufattelig lei av den rocka stilen med skinn, nagler, eyeliner og mye svart som har vært i motebildet i evigheter nå, og som alle "moteikoner", f.eks Mary Kate Olsen, bruker. Det skal liksom være så originalt, men det er jo i alle moteblader og butikker? :klø: Det finnes jo ikke feminint, og skjuler alt av former. Nei, gi meg klare farger som får huden til å stråle, femtitallskjoler og rosa leppestift :rødme:

Skjønner heller ikke helt dette hatet mot tights og jeansleggings. Det ser da ganske ok ut når det er brukt f.eks på denne måten:

http://thefashionablehousewife.com/wp-content/uploads/2007/01/sienna-miller-leggings_thumb.jpg

http://www.gypsy05.com/images/press/SiennaMiller09.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...