Gå til innhold

Hvilke klær liker egentlig menn på kvinner?

Gjest Gjest_Maria_*

Anbefalte innlegg

Gladiatorsandaler er bare noe av det styggeste! Og de er overalt til sommeren ser det ut til. Gud vet hva jeg skal ha på beina...

Hihi, jeg brukte noe som lignet gladisatorsandaler lenge før det kom på mote. Mine var av skinn med flettede stropper over foten, og lange bånd til å knytte rundt ankelen eller oppover leggen. Desverre ble disse ødelagte. Da gladiatorsandalene kom på mote så jeg en sjanse til å kjøpe meg noen nye sandaler som lignet de jeg hadde vært så glad i. Gikk til nermeste skobutikk, prøvde et par forskjellige og holdt på å bli skikkelig sint. Ingen av de var fine på. Ingen! Asj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, jeg har ikke klart å adoptere tightstrenden denne gangen. 90-tallet er ikke langt nok unna. Føler meg rett og slett ikke fin i det.

Kjæresten min liker klær som viser former, noe jeg tror mange menn gjør. Eneste digre plagg han synes jeg er supersexy i, er kanskje hans egen t-skjorte. Ellers vet jeg han gjerne vil se meg oftere i kjole eller skjørt, og synes det er veldig fint.

Personlig synes jeg det er fint at folk har ulik smak, men får vondt av å se på jenter som ikke kler på seg nok. Bare ankler og føtter i små tøysko ser bare rart ut i minusgrader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser virkelig ikke noe penere, hottere, elegant etc. enn klær med litt gammeldags retropreg. Type polka dots og en sløyfe. Sånn her: http://images.pinupgirlclothing.com/insets/black-polka-dot-retro-top-pinup.jpg Får lyst å klemme henne :rødme:

Liker også en rocka stil.

Ellers går egentlig alt helt fint untatt (og dette er en sykdom i Tromsø) jenter med boblejakke og tights... forferdelig stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både min samboer og flere kompiser har enstemmig vedtatt at Uggs og Onepiece er noe av det styggeste, og jeg er veldig enig. Uggs så deilig ut da det var nærmere 20 minus i Oslo i vinter, men det er den eneste gangen jeg ble fristet.

Onepiece mener jeg er en fjortisgreie som jeg tydeligvis er blitt for gammel for, styrer langt unna med andre ord!

Herlig tråd forresten, lærte mye nytt; blant annet hva cameltoe er. Vi hadde et annet ord for det på 90- tallet da Sefa- buksene herjet ungdomsskolen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull :gjeiper: Tror egentlig ikke det kommer til å slå såå sterkt an. Det er bare et fåtall idioter som bruker det offentlig, og de ser ut som forvokste babyer. Ser helt latterlig ut. Jeg skjønner at de er deilige som daffeplagg hjemme i stuen, men hold dem da for all del der!

Helt enig, kan ikke tro at dette blir en så stor hit. Jeg håper inderlig at folk flest har litt mer sans for stil enn å gå ut i noe som ser ut som en søppelpose laget av tekstil...

Så vidt jeg har forstått på min sambos rykning på nesa er Uggs, tights (både skinn og vanlig, og spesielt med cameltoe), pelsjakker og de grufulle pysjbuksene sossebarna gikk med for et par år siden noe av det han liker minst. Så jeg holder meg unna de tingene - ikke at det er så vanskelig. Stilettheler er heller ikke på topplista hans, men det får han bare godta innimellom:)

Får mest skryt i en tettsittende og forholdsvis kort kjole med tykke strømper under - viser kroppsform men ikke for mye hud, da smiler han fra øre til øre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig tråd forresten, lærte mye nytt; blant annet hva cameltoe er. Vi hadde et annet ord for det på 90- tallet da Sefa- buksene herjet ungdomsskolen :fnise:

Døvebukser kalte vi det. Gjett hvorfor ;-)

På starten av 90 tallet gikk jeg på byen i dressjakke, sykkelbukser i bomull, nylonstrømpebukse og små flate pumps. Dritlekkert! JEg gjorde meg ferdig med tights da, og da "strekkbukser" var det store på 80-tallet. Tenker at har jeg styrt unna så lenge, blir det nok slik.

OnePiece tror jeg mange tar feil av når de tror det ikke kommer. Det kommer til å komme, og jeg ser det allerede på gata daglig. Heldigvis som regel på ungdommer, de syns jeg gjerne kan gå med det. Tenker det er en mottrend til alle g-strengene og rumpesprekkene jeg har sett de siste 5 åra, og tror jeg foretrekker onepiece. Det er jo søtt på en nydelig 16-åring syns jeg. Men håper det holder seg til ungdommen. Hadde jeg vært tenåring hadde jeg hatt et par i skapet mitt allerede - gjerne en twopiece også, tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg trodde samboeren min var ganske likegyldig til alt jeg dro med meg hjem fra shopping, helt til jeg kom med ei rompelang dongeriskjorte her om dagen. Det likte han ikke, så jeg gikk og leverte den tilbake :fnise: Tror heller ikke han er veldig fan av ugg'sene mine, men bruker dem bare på turer med bikkja, så det får han tåle.

Det verste jeg ser for tiden er onepiecene. Sikkert kjempefint å bruke hjemme, men senest i går så jeg 3 jenter i hver sin farge på kjøpesenteret. Gikk rett bak dem, og så faktisk at de hadde vanlige klær under. Sømmen på lommene på jeansen syntes gjennom, og en av dem hadde en hettegenser under :nei::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kan svare for min mann er at han ler av jenter som kler seg alt for bart nå når det er kalt ute. Jenter i skjørt med tynn strømpebukse når det er 10 minus er latterlig.

Han lurer også av og til på hvor noen jenter har gjort av skjørtet sitt og hvorfor de bare tok på seg belte den dagen. Han liker skjørt som går over kneet, men når det er så kort at man kan skimte undertøyet så blir det for dumt. Bedre å skimte litt lår enn å skimte undertøyet.

Hva med julebordsesongen..da går jo alle i skjørt og kjole i kulda. Er vel jentenes problem om de fryser eller ikke??? Dummeste jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn liker best støvletter og kort skjørt eller shorts + topp som viser kløft. Er mitt inntrykk etter mange år på byen. Men ikke for kort skjørt og ikke så mye kløft at puppa detter ut. Vær moderat med sminke og smykker ellers kan kombinasjonen se trashy ut.

De liker ikke usminka, ustelte jenter i joggisen eller sæggebukser. Noen jenter er pene sånn men ytterst få.

Endret av Vinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker som regel alltid skjørt og strømper. Min stil liskom.Men som mange tror at det er kaldt når det er minus ute er ikke sant. Jeg gikk ofte i skjørt og litt tykkere strømper og frøs ikke.

Det er faktisk kaldere å gå med jeans bukser uten tights under. Da fryser man jo lårene og rumpa av seg, nei huff..

Foretrekker skjørt og strømper. Strømpebukser er jo av bomull og holder vamen mye bedre enn kalde jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går mye i fjellbukse og ullundertøy. Ikke spesielt pent,men pga jobben blir det nå sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Hverken jeg eller min kjære er fan av tights uten en overdel som dekker rumpa, for mye mønster eller one-piece. Det er skikkelig stygt! Som noen andre over meg så forbinder jeg det også med teletubbies. Kan ikke skjønne at noen vil ha det på seg offentlig..!

Leste en annen tråd der en brud spurte om hun kunne ha på seg onepiece til en bryllupsfrokost med gjester :roll:

Edit: Glemte gladiatorsandaler og haremsbukser ;)

Endret av Mahareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke helt på dette hatet mot tights og tunika. Jeg lurer på hva dere definerer som tunika?

Selv bruker jeg tights hele tiden og får mye skryt for min feminime og fine stil, både fra gutter og jenter.

Går med kjoler og skjørt (som er for kalde til å gå med med nakne bein til om vinteren) med tights under. Gjerne tettsittende og lårkorte!

Eller med topper til, men lange nok til at rumpa dekkes. Noen tettsittende, andre mer løse (men ikke flagrende telt). Alle viser kroppen på en eller annen måte.

Bruker også shorts og tights.

Alltid støvletter til, gjerne høyhælte.

Kort sagt bruker jeg tights som en strømpebukse pga det er kaldt. Har ingen tights som er liksom-bukser.

Bruker også tights på byen hele tiden, pga føler bukse er for lite pynta og kjole med nakne bein til er for kaldt (eller kjolen er for kort)

Bare lurer på om jeg faller inn i katergorien som kler meg stygt pga dette :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser virkelig ikke noe penere, hottere, elegant etc. enn klær med litt gammeldags retropreg.

Å, jeg elsker retro/klassisk stil! Skulle ønske jeg kunne gå kledd sånn hver dag...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror min mann er helt enig ang Uggs og Onepiece.....

Han liker veldig godt min stil, den er elegant synes han. Kler meg egentlig ikke etter en spesiell stil, men ut i fra hva jeg liker å gå i og synes er fint. Har aldri fulgt moten. Stilen min er litt klassisk og romantisk, liker kjoler som ser litt retro og gammeldagse ut, gjerne med strikkede jakker utenpå. Litt sånn lag på lag stil.

Går helt fint med kjoler og skjørt når det er vinter, jeg bruker ull innerst, og har Woolford ullstrømpebukse og lange varme strømper utenpå som går helt opp til baken. Fant også veldig fine pudderrosa ullhipstere på en undertøysbutikk i London..

Har også to enkele klassiske dongeribukser som jeg kombinerer med bluser, vester....

Som type er jeg såkalt klassisk, høy og slank, langt hår, og klassiske ansiktstrekk.

Ikke liker jeg motesko heller, har enkle støvletter med hæl, svarte gummistøvler til regnværsdager (faktisk Hunter, men de er eldgamle, kjøpte de i england lenge før de kom på mote). Støvler er faktisk stilig til både skjørt og kjoler så lenge en kombinerer de riktig.

Men, vi er ganske aktive friluftsmennesker også, og mannen synes jeg også er sexy i ullundertøy fra Kari Traa, fjellbukse og fjellsko:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker som regel alltid skjørt og strømper. Min stil liskom.Men som mange tror at det er kaldt når det er minus ute er ikke sant. Jeg gikk ofte i skjørt og litt tykkere strømper og frøs ikke.

Det er faktisk kaldere å gå med jeans bukser uten tights under. Da fryser man jo lårene og rumpa av seg, nei huff..

Foretrekker skjørt og strømper. Strømpebukser er jo av bomull og holder vamen mye bedre enn kalde jeans.

Skjørt og strømper er jo (nesten) alltid flott og sexy. Siden det er så mange som bekymrer seg for kulda er det jo bra at vi nå går våren i møte og fortrinnsvis i skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken jeg eller min kjære er fan av tights uten en overdel som dekker rumpa, for mye mønster eller one-piece. Det er skikkelig stygt! Som noen andre over meg så forbinder jeg det også med teletubbies. Kan ikke skjønne at noen vil ha det på seg offentlig..!

Leste en annen tråd der en brud spurte om hun kunne ha på seg onepiece til en bryllupsfrokost med gjester :roll:

Edit: Glemte gladiatorsandaler og haremsbukser ;)

Neeeei det gjorde du ikke, hun lurte på om hun kunne ha på seg kosedress. I to deler. Som i bukse og genser. Ikke onepiece.

Haremsbukser er det styggeste sambo ser, forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...