Gå til innhold

Hvilke klær liker egentlig menn på kvinner?

Gjest Gjest_Maria_*

Anbefalte innlegg

Gjest Zienna
Synes alle de nevnte tingene vanligvis er stygt. (alt kler dn smukke)

Og her har du noen stygge til:

-Uggs

-De støvlene som "alle" skulle ha en stund

-Gigantiske dunjakker (dog, forståelig i kulden)

-Støvletter med buksa stukket ned i støvlettene

Heh, jeg har noen ganger buksa ned i når jeg vil fremheve støvlettene, synes det er kult.

Ellers, det jeg har hørt gutter kommentere (negativt): skinntights, dunjakker og pels. Selv bruker jeg ingen av delene, men må innrømme at jeg liker tunikaer som sitter inntil kroppen (altså ikke sånne vide greier). Tights kan være OK, men jeg sverger til sorte, hvite eller dongeri. Ikke noe rosa, grønt eller lilla her, nei.

Jeg mener for øvrig som andre sier at man bør gå i det man trives i. Først da kan man utvikle sin egen stil, og da utstråler man sikkerhet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kort sexy kjole eller skjørt er topp. Gjerne med nylonstrømper og høye hæler. I dag virker det som dere jenter er redde for å kle dere kvinnelig og sexy. Synd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har forstått det så takler ikke samboeren min dunjakker, skinntights, crocs, veldig baggy klær, støvler, uggs (selv om jeg har et par selv. komfortabelt når det er kaldt ute!)..hva mer? jo, disse onepiece kosedressene som mange bruker i offentlighet.

Han setter pris på at jeg sminker og pynter meg hver dag, selv når jeg ikke skal annet enn en tur på butikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash
Såvidt jeg har forstått det så takler ikke samboeren min dunjakker, skinntights, crocs, veldig baggy klær, støvler, uggs (selv om jeg har et par selv. komfortabelt når det er kaldt ute!)..hva mer? jo, disse onepiece kosedressene som mange bruker i offentlighet.

Han setter pris på at jeg sminker og pynter meg hver dag, selv når jeg ikke skal annet enn en tur på butikken :)

Samboeren din har god smak ;) Jeg glemte helt de latterlige onepiece greiene! Hva blir det neste? Kjeledress fra felleskjøpet m/caps?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

One-piece er nydelig, men først og fremst hvis man har litt deilig kropp i utgangspunktet.

Uansett kommer mange til å bruke one-piece i hele sommer både ute og inne og i butikken og på jobben. Det er bare å venne seg til det først som sist! Dette kommer og det blir mye av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare for min mann må jeg si at det styggeste han vet er Uggs og One Piece. Ei heller liker han slafsete jeans og topper/tunikaer som ser ut som mammakjoler. Jeg tror heller ikke han er så begeistret for skinntightsen min og vil heller at jeg bruker tykk strømpebukse med mønster i stedet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash
One-piece er nydelig, men først og fremst hvis man har litt deilig kropp i utgangspunktet.

Uansett kommer mange til å bruke one-piece i hele sommer både ute og inne og i butikken og på jobben. Det er bare å venne seg til det først som sist! Dette kommer og det blir mye av det.

Huff, håper du tar feil, vet ikke om jeg takler å le så mye i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

one pice er direkte stygt...

syntes tigths er digg jeg... man bør vell kle på seg det man trives i og ikke gå rundt i klær som er ubehaglige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

For noe tull :gjeiper: Tror egentlig ikke det kommer til å slå såå sterkt an. Det er bare et fåtall idioter som bruker det offentlig, og de ser ut som forvokste babyer. Ser helt latterlig ut. Jeg skjønner at de er deilige som daffeplagg hjemme i stuen, men hold dem da for all del der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innså nå hva ingen kvinner burde gått med...

tettsittende klær når man er syltynn(spsieforstyrrelsetynn) så på topp moddel nå og det så bare skummelt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Enig der (også i at Uggs er greit på kaldeste vinteren, av praktiske grunner)

Ser at samboeren rynker på nesa når han ser jenter i syrevaskede jeanstights.

Hurra for samboeren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Gutter må gjerne fnyse av tightsene mine, de vide toppene, pelsvesten, støvlettene utenpå skoene mine osv. Jeg synes de fleste gutter har grusom klesstil også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, kor mange guter som ikkje liker tights då! Eg kan prate for meg sjølv(kvinne, sjølvsagt) Eg elskar tights/tunika-moten! Noko så komfortabelt skal du lete lenge etter! Eg kan jo sjølv om eg er kvinne og heterofil sjå om ei dame kler seg sexy eller ikkje, og eg synes no tights og tunika kan vere det. Med rette støvletter og tilbehør til, sjøvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, kor mange guter som ikkje liker tights då! Eg kan prate for meg sjølv(kvinne, sjølvsagt) Eg elskar tights/tunika-moten! Noko så komfortabelt skal du lete lenge etter! Eg kan jo sjølv om eg er kvinne og heterofil sjå om ei dame kler seg sexy eller ikkje, og eg synes no tights og tunika kan vere det. Med rette støvletter og tilbehør til, sjøvsagt.

jeg liker å gå med det. gir egentlig f i hva noen fåtalls mannfolk sier her inne om det. typen min elsker at jeg har det på ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Smaragd
Tror ikke han kan navnet UGGS eller aner hva Cameltoe er for noe :ler:

Det er da ingenting å le av. Jeg vet heller ikke hva der er for noe. Og jeg er en kvinne på 30 år.

UGGS er en type sko/støvletter i skinn. De som er rett opp. Førmløse og svære.

Cameltoe - eller kameltå, som det blir på norsk, er når en dame/jente har dradd tightsen så langt opp i skrittet, at sømmen på buksa lager tydelig deling av kjønnet...

(Det er naturlig delt fra naturens side ja - men kjære vene, men trenger da ikke å vise det til hele verden utenpå klærne)

Mens jeg søkte etter disse bildene, fant jeg ut at man får faktisk kjøpt et innlegg til å ha i trusa - som hindrer dette ! Genialt :fnise:

http://www.islandmix.com/backchat/f6/new-i...coochie-194878/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameltoe - eller kameltå, som det blir på norsk, er når en dame/jente har dradd tightsen så langt opp i skrittet, at sømmen på buksa lager tydelig deling av kjønnet...

(Det er naturlig delt fra naturens side ja - men kjære vene, men trenger da ikke å vise det til hele verden utenpå klærne)

Mens jeg søkte etter disse bildene, fant jeg ut at man får faktisk kjøpt et innlegg til å ha i trusa - som hindrer dette ! Genialt :fnise:

http://www.islandmix.com/backchat/f6/new-i...coochie-194878/

:skratte: Hva man ikke kan lære på KG :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Håper det kommer flere og svarer på denne tråden. Dette var morsomt :skratte:

Selv liker jeg det klesplagget som tights og tunika trolig er inspirert av: Salwar kameez. Bare å google det så kommer det opp mye fint :jepp: Er litt orientalsk av meg jeg.

One piece er noe av det dummeste jeg vet om. Jobber i barnehage og så en dag en av mine madansatte sitte i en slik dress. Hun så ut som... jeg har ikke ord... :skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shelob

Samboeren min liker ikke tunika og flagre-ting, one piece, ankelboots, tights. Tror ikke han er så glad i sagge-jeansene mine heller. Men det driter jeg i, på "guttedager" går jeg i de, ferdig med det.

Til sommeren skal jeg pynte de opp med strappy gullsandaler, sexy topper og smykker, det blir litt mer femi.

Gladiatorsandaler er bare noe av det styggeste! Og de er overalt til sommeren ser det ut til. Gud vet hva jeg skal ha på beina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...