Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Hva synes dere om denne tights og tunika trenden, oversizede skjorter og topper osv? Hva synes dere er pent, og hva er mindre pent?
Kamikatze Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Tights får deg til å se ut som om du dasser rundt i bare stilongsen. Men, en dyp dyp cameltoe kan virke som en formildende omstendighet. Tunika er fra helt greit til stilig, men faren er at mange av dem får deg til å se ut som om du går med mammakjole.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Tights og tunika er IKKE pent, og i mange tilfeller direkte stygt. Skal dere pynte dere, så ta på skjørt eller kjole.
Top Gun Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 (endret) Stikkordet er tettsittende og feminint. Det trenger ikke bety 100% tettsittende, men slik at attraktive kroppsformer kommer frem. (Hvis din bmi er 50 har jeg desverre ingen gode råd til deg. ) Jeg tenkte her om dagen at "hadde den jenta der hadde hatt en trangere overdel (i motsetning til mer posete saker), ville det vært nydelig". Og hun hadde pen kropp, hvorfor ikke da bruke det til sin fordel! Skjørt er sterkt undervurdert. Ligg unna grå treningsbukser når du er ute blandt folk (siste mote blandt 16-åringene, de er overalt ). For guttete bukser er heller ikke feminint. Ellers har jeg ikke så mange spesifikke tips. Endret 1. mars 2010 av Top Gun
Gjest hogwash Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Hva synes dere om denne tights og tunika trenden, oversizede skjorter og topper osv? Hva synes dere er pent, og hva er mindre pent? Synes alle de nevnte tingene vanligvis er stygt. (alt kler dn smukke) Og her har du noen stygge til: -Uggs -De støvlene som "alle" skulle ha en stund -Gigantiske dunjakker (dog, forståelig i kulden) -Støvletter med buksa stukket ned i støvlettene
asterix Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Om du går ut fra at alle menn er like og liker det samme, så har du jo bommet i utgangspunktet. I stedet for å tenke på hva andre liker bør du kle deg i det du liker og trives i. Når man er fornøyd med seg selv og utseendet sitt blir man automatisk tiltrekkende også for andre, uansett antrekk.
Gjest Transemann 35 Skrevet 1. mars 2010 #9 Skrevet 1. mars 2010 Tights er ikke så fint men em må ha det når det erkaldt og en vil bruke skjørt. Bedre med tights enn jeans.
pittie Skrevet 1. mars 2010 #10 Skrevet 1. mars 2010 Ser at samboeren rynker på nesa når han ser jenter i syrevaskede jeanstights.
Gjest Gjest_Nikoline_* Skrevet 1. mars 2010 #11 Skrevet 1. mars 2010 Jeg tror ærlig talt de fleste menn driter i hva slags klær man bruker så lenge vi er velstelte. Har nå vært gift i 20 år og det eneste jeg har hørt mannen kritisere er følgende: -Mye sminke-Dongeriskjorter og dongerijakker-Kvinner som virker ustelte Tror ikke han kan navnet UGGS eller aner hva Cameltoe er for noe
Teriyaki Skrevet 1. mars 2010 #12 Skrevet 1. mars 2010 (endret) Men cameltoe er jo grusomt, da. Hvis man skal bruke tights så må man enten ha en kjole, eller en fin tunika på. Tunika trenger ikke å bety et klesplagg som ser ut som et telt. Å bruke korte topper til tights ser bare dumt ut. Endret 1. mars 2010 av Teriyaki
Gjest TikiWonTiki Skrevet 1. mars 2010 #13 Skrevet 1. mars 2010 De fleste menn liker tettsittende klær antar jeg. Så de noenlunde ser hva de får når hun kler av seg. Jeg ser for meg en jente i posete klær, og når hun kler seg naken får mannen sjokk da det viser seg at hun er SYYYL TYNN!
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #14 Skrevet 1. mars 2010 Jeg liker stringtuser, latex, trange korte topper og bukser. Jeg liker tights og jeg liker at man ser mest mulig hud, kropp og formen.
Gjest Yo Skrevet 1. mars 2010 #15 Skrevet 1. mars 2010 Ofte lurer jeg på om kvinner klær seg for menn i det hele tatt. Jeg tror kvinner føler mer press til hvordan de skal kle og ta seg ut fra venninner og andre kvinner enn fra menn. Jeg kunne ikke tro at tights-moten var på vei inn igjen den gang for et par år siden. Trodde det bare var en flopp men gud så lenge den har vart. Tights, ikke minst jeanstightsLårhøye støvletterTreningstøyFor høye helerSvære boblejakkerÅh det er så jævelig mange stygge støvler og sko som jeg ikke aner hva heter engang....Så mye jeg sikkert ikke kommer på nå For meg må gjerne en kvinne kle seg litt røft eller klassisk feminint, goth eller waddeva. Det er et pluss om hun ikke prøver å se ut som alle andre.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #16 Skrevet 1. mars 2010 Tror ikke han kan navnet UGGS eller aner hva Cameltoe er for noe Det er da ingenting å le av. Jeg vet heller ikke hva der er for noe. Og jeg er en kvinne på 30 år.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #17 Skrevet 1. mars 2010 Det jeg kan svare for min mann er at han ler av jenter som kler seg alt for bart nå når det er kalt ute. Jenter i skjørt med tynn strømpebukse når det er 10 minus er latterlig. Han lurer også av og til på hvor noen jenter har gjort av skjørtet sitt og hvorfor de bare tok på seg belte den dagen. Han liker skjørt som går over kneet, men når det er så kort at man kan skimte undertøyet så blir det for dumt. Bedre å skimte litt lår enn å skimte undertøyet.
Gjest brutal_mann Skrevet 1. mars 2010 #18 Skrevet 1. mars 2010 Kjoler, skjørt og bluser er fint. Neon har deilige runde rumper som passer inn i en dongeribukse. Mens andre igjen passer en stram topp/t-skjorte. Men tights, tuniqa og annet løsthengende slafsete plagg, nei takk.
Kjetil S. Skrevet 1. mars 2010 #19 Skrevet 1. mars 2010 Gi bein i det meste - Bare en morgenkåpe, og ingenting mer, er helt vidunderlig, spør du meg!! ;-))
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #20 Skrevet 1. mars 2010 Tights er noe av det værste som finnes, det er stygt uansett kroppsfasong eller alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå