Gå til innhold

Are & Odin er:  

1. 1. Are & Odin er:

• Helt topp!
      16
    • Helt på bærtur..
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Are og Odin? Jeg synes det er urmorsomme, ler meg skakk av Ares betraktninger av verden, og Odins heftige nektelser på å trekkes ned i grumset, han er snill og god og vil fortsette slik.

Synes også reklamen deres er søt, hvor Odin tilbyr en plass til DEG i hjertet sitt.. og individsangen har meningsfull tekst, i motsetning til mye annet piss som pipler ut.

VesleBråka :hjerter: Are & Odin !! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Are & Odin- særlig når Are virkelig er varm i trøya så Odin blir rent forlegen. Og H-touch rapen de lagde er bent frem glimrende.

Mae

Gjest Tristessa
Skrevet

"Jeg er Odin, jeg har kommet ned fra himmelen for å slikke pikken din"

:hoho:

Helt seriøst, det appelerer til den vanvittig barnslige siden av meg (som tar av mer og mer for hver dag).

Skrevet

Klaus (som spiller Odin) er også en utrolig søt, sjenert og sjarmerende fyr i virkeligheten. Mens Are er en liten pervo ;)

Mae

Skrevet

Individrapen er suveren. Og seriøs oppi alt det morsomme.

Men - jeg så dem på tv fra Quarte-en - og de er absolutt best på radio.

Skrevet
"Jeg er Odin, jeg har kommet ned fra himmelen for å slikke pi#### din"

:hoho:

Helt seriøst, det appelerer til den vanvittig barnslige siden av meg (som tar av mer og mer for hver dag).

Men han kom vel på Karate han - ikke på Are & Odin - er det den Odin?

:forvirra:

Skrevet

Likte de IKKE i begynnelsen, måtte skru av radioen hver gang jeg hørte de slitsomme, nasale trønderstemmene. Men så begynte jeg å høre litt mer og nå er de arbeidsdagens høydepunkt :)

Skrevet

de er noe av det beste som finnes på radio. :P

Bare veldig synd at jeg ikke har radio på jobb... :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet
Likte de IKKE i begynnelsen, måtte skru av radioen hver gang jeg hørte de slitsomme, nasale trønderstemmene. Men så begynte jeg å høre litt mer og nå er de arbeidsdagens høydepunkt :)

Sånn var det for meg også. Bare jeg hørte at de var på radioen, var det om å gjøre å skifte kanal fortest mulig.

Men så var det en dag jeg faktisk hørte litt etter, og holdt på å le meg ihjel, så nå har jeg forandra litt mening. De er fortsatt ikke høydepunktet, men jeg kan godt høre litt på de..

Skrevet

Are og Odin er ufattelig morsomme.. De får meg ALLTID til å le så jeg griner.... :ler:

Skrevet

Jeg får dessverre ikke hørt noe særlig på dem, men syns de er kjempemorsomme!! Da Are hadde radioprogrammet "Bare Are" i sin tid DIGGET jeg det - og holdt på å le meg ihjel da jeg møtte ham i virkeligheten og han faktisk SNAKKER SÅNN PÅ ORDENTLIG!!!!!!! :ler:

Skrevet

jeg HATER det programmet!!!! Får helt knøda i hele meg når jeg hører det travle stemmene deres! uhhhh.. *frysning nedover ryggen*

Clea

Skrevet

Are & Odin er dagens høydare! Blir alltid i godt humør av å høre på dem.Siden jeg er trønder har jeg ingen problemer med 'de travle trønderstemmene deres'!!

:hoppe:

Skrevet
Har aldri sett dette jeg.... :(

Petre hver dag 13-14.

Og Klaus er søt - og Are er ufattelig slitsom - irl. Men på radio er de herrrlige.

Skrevet

Utrolig artig programm, synes jeg.

Men, "bare are" som gikk før, det var hakket over.

Særlig de parodiene han hadde på faren sin..... :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...