Gå til innhold

trenger litt hjelp..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg er en gutt på 21. Jeg har bestemt meg for å fri

til samboeren min og bruker veeeeldig mye energi og tid på hvordan dette skal foregå! Jeg vil jo at dette skal bli en så perfekt dag som mulig, og at samboeren min først og fremst får en flott og minneverdig

dag. Jeg tenker mye frem og tilbake og har fått høre fra veninnene hennes at det sikkert ikke blir noe enkelt og tradisjonelt siden jeg ikke er av den typen. Men jo mer jeg tenker, og jo flere ideer jeg får

blir jeg i tvil om det kan bli for mye som spiller inn, og ting kan skjære seg litt. Så derfor kunne jeg tenke meg litt hjelp fra dere jenter :) Skal fri rundt juni/juli et sted :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta henne med på en aktivitet du vet hun liker eller noe nytt hun har hatt lyst til å prøve (gjerne noe som kan vare litt) og avslutt med middag og frieri?

Skrevet
Ta henne med på en aktivitet du vet hun liker eller noe nytt hun har hatt lyst til å prøve (gjerne noe som kan vare litt) og avslutt med middag og frieri?

hm.. ja :) men tror jeg vil fri "under aktiviteten"

Er det ikke litt tradisjonelt å fri under en middag?

Skrevet

Jo, men trenger det være så veldig originalt da? Det er ikke sikkert hun ønsker at det skal gjøres foran mange mennesker, så tenk på det også når du planlegger aktivitet og når du skal fri.

Skrevet

For meg hadde det ikke så mye å si, så lenge han ikke gikk ned på kne eller ringte foreldrene mine. (Det er faktisk de som fremdeles driver med det...)

Skrevet

Det er da ikke noe galt i å gå ned på kne..?

Jeg synes det er den mest romantiske måten å gjøre det på, uansett hvilke omstendigheter.

Skrevet

takk for innspillene :)

Tenker vel allerede i en litt annen retning siden jeg ikke vet om hun helt føler seg konfortabel med at det blir gjort forran andre.. Hvertfall ikke alt for mange :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...