Gjest Gjest_emilie_* Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg bare lurer på, vet dere om noen nettbutikker der de selger hairextension clip-on i litt krøllete, bølger? Jeg har krøllete hår, og vil ikke rette det slett med slett extation, fordi jeg vil ikke slite ut håret mitt. Og jeg har ganske tykt hår, så trenger bare i lengde, så vet noen også om noen clip-on som det er mange clips sammen, som bare er til bak liksom? Hvordan fant du ut hvem farge som passet deg mest? Hadde vært fint med mange svar, og dine erfaringer!
julie92 Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Jeg bare lurer på, vet dere om noen nettbutikker der de selger hairextension clip-on i litt krøllete, bølger? Jeg har krøllete hår, og vil ikke rette det slett med slett extation, fordi jeg vil ikke slite ut håret mitt. Og jeg har ganske tykt hår, så trenger bare i lengde, så vet noen også om noen clip-on som det er mange clips sammen, som bare er til bak liksom? Hvordan fant du ut hvem farge som passet deg mest? Hadde vært fint med mange svar, og dine erfaringer! Jeg brukte: http://www.pilus.no/. Jeg gikk for det hairextension clipon- settet. Og det har vært strålende så langt. Er vel snart et år siden jeg kjøpte det. Det beste med clipon er at det ikke sliter på håret slik som vanlig hairextension ofte gjør. Jeg synes ikke det var spesielt vanskelig og velge farge, jeg hadde allerede bestemt meg for mørkeblondt Jeg synes du bare skal gjøre som du gjør nå, bruke god tid og nøye planlegging
Lykkelille Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 De nettsidene dere viser til, har dere selv bestilt derifra, og er dette av god kvalitet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå