Gjest Emmanuelle Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Hvor i kirkeveien??? Finner ikke den bussholdeplassen noe sted...
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 trafikanten.no Der kan du skrive inn hvor du skal til og fra, og se på kart osv.
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 trafikanten.no Der kan du skrive inn hvor du skal til og fra, og se på kart osv. Jeg har det, og jeg var på majorstua i dag for å finne bussholdeplassen så jeg vet hvor den er, men neeeida.
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Morgenbussen til kvar då? Alexander Kiellands plass
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Kirkeveien er laaang.. hvor i kirkeveien?
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Kirkeveien er laaang.. hvor i kirkeveien? Det er jo det jeg lurer på! Står den går fra Majorstuen (kirkeveien), men jeg finner ikke holdeplassen.
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Var litt usikker på om du fant den på kartet på trafikanten først? I tilfelle ikke: hvis du klikker på forstørrelsesglasset ved siden av Fra-feltet når du søker, så får du opp et kart som viser hvor holdeplassen er. Men det var kanskje det du har gjort? Jeg trykket på "vis avganger" på holdeplassen på kartet, og det ser ut til at det er der hvor trikkene går fra...
Pankreas Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Hvor i kirkeveien??? Finner ikke den bussholdeplassen noe sted... Det er vel utenfor McDonalds, der 20/28-bussen går fra på dagtid?
juliane Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 Det er jo det jeg lurer på! Står den går fra Majorstuen (kirkeveien), men jeg finner ikke holdeplassen. Majorstuen (Kirkeveien) er de holdeplassene som ligger i Majorstukrysset, der 20-bussen stopper. Siden neste holdeplass er Schultz gate (nede i Bogstadveien) antar jeg at det er holdeplassen for linjene vestover, altså den som er rett utenfor t-banen.
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 Majorstuen (Kirkeveien) er de holdeplassene som ligger i Majorstukrysset, der 20-bussen stopper. Siden neste holdeplass er Schultz gate (nede i Bogstadveien) antar jeg at det er holdeplassen for linjene vestover, altså den som er rett utenfor t-banen. Prøve å se der, men nei da Sjekka Schultzgt også, kan jo gå ned dit, men er jo bare trikkeholdeplass der!
juliane Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 Prøve å se der, men nei da Sjekka Schultzgt også, kan jo gå ned dit, men er jo bare trikkeholdeplass der! Morgenbussene står ikke oppført med tabell på holdeplassene, hvis det var det du så etter? Stopper helt sikkert på trikkeholdeplassen på Schultz gate.
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. februar 2010 #13 Skrevet 28. februar 2010 (endret) Morgenbussene står ikke oppført med tabell på holdeplassene, hvis det var det du så etter? Stopper helt sikkert på trikkeholdeplassen på Schultz gate. Får satse på det Tusen takk Juliane(og alle dere andre)! Endret 28. februar 2010 av Emmanuelle
Gjest navnelapp Skrevet 28. februar 2010 #14 Skrevet 28. februar 2010 Eg forstår ikkje heilt kva for ein buss du meinar. 54 går frå "kirkeveien", eigentleg Griffenfeldts gate (arkitekt Rivertz' plass) til Alexander Kiellands plass. 21 går frå josefines gate til Alexander Kiellands plass. Skal du frå Majorstua til Alexander Kiellands plass bør du enten ta deg ned til josefines gate og ta 21, eller ta 28-bussen til Arkitekt Rivertz plass, bytte over til 54 og ta den to stopp nedover mot Alexander Kiellands plass. Kvar reiser du frå?
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. februar 2010 #15 Skrevet 28. februar 2010 Det er en egen buss som heter morgenbussen som går litt over 05.00 fra majorstua
Gjest navnelapp Skrevet 28. februar 2010 #16 Skrevet 28. februar 2010 Då er eg med - til slutt... Eg er aldri våken på den tida, anna enn når festen er skikkeleg vellykka. ;-) Du finn info her: http://btv.trafikanten.no/trafikkinfo/tabe...njer_060402.pdf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå