Gå til innhold

Bikini til jente med bollemus

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken bollemus
Skrevet

Hva slags bikini underdel burde man bruke når man har bollemus? Har også innvendige kjønnslepper som går utover, som jeg pleier å "stappe" inni fitta, men de syntes jo innimellom..

Så hva slags bikini bør jeg ha?

Har alltid brukt større gutte-shorts, men får jo så styg skille og jeg er jo veldig fin ellers..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva slags bikini underdel burde man bruke når man har bollemus? Har også innvendige kjønnslepper som går utover, som jeg pleier å "stappe" inni fitta, men de syntes jo innimellom..

Så hva slags bikini bør jeg ha?

Har alltid brukt større gutte-shorts, men får jo så styg skille og jeg er jo veldig fin ellers..

Skjønner ikke hva du mener. Hva er problemet?

Gjest Frøken bollemus
Skrevet
Skjønner ikke hva du mener. Hva er problemet?

Er det så jævla vannskelig å skjønne?

Jeg vil ha en bikini som sjuler bollemusen og kjønnsleppene mine!

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

kjøp en bikini som er ganske brei under(viss du skjønner hva jeg mener). jeg har ofte det selv for jeg liker å være 100% sikker på at ingen ting sklir ut. de jeg bruker kjøper jeg på hm ol. helt vanlige bikinitruser. bare prøv de først(utenpå trusa selfølgelig) så finner du fort ut om de er "store nok" eller ikke :)

lykke til! :klemmer:

Skrevet

Det er en del bikinitruser som er mer som hipsters, som sikkert funker. Jeg synes de ser bedre ut enn smale truser også...

Skrevet

hva med bikinitruse/hipster med skjørt??

Har sett noen utrolig fine på victoria secret sin nettbutikk. de vil nok skjule bollemusa:)

Skrevet

Välj en mörkare färg, kjerringråd, men ändock. :) Är underdelen svart ser man ju inte hvis man inte anstränger sig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...