Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #21 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvordan kan man vite om man er en 1'er eller 9'er, når ingen av disse blir sjekket opp? De fleste klarer nok å dømme ved hjelp av et speil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #22 Del Skrevet 28. februar 2010 De fleste klarer nok å dømme ved hjelp av et speil Stemmer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #23 Del Skrevet 28. februar 2010 1-3, Blir aldri sjekket opp 4, Blir sjekket opp av og til sent på kvelden av berusede menn. 5. Blir sjekket opp ofte men stort sett av desp fyrer. 6. Blir sjekket opp hele tiden av alt fra normale til menn over menn over their league 7. Blir sjekket opp om ofte men sjeldnere enn 6 erne. 8. Får stort sett stå i fred men det prøver seg en fyr i ny og ned 9. Henne er det ingen som tør nærme seg. sjeldent syn. Menn nøyer seg med å beundre henne på avstand og kikker forlegent ned dersom hun skulle finne på å kikke en ekstra gang på en mann. 10.Retusjerte 9-ere i magasiner osv. Finnes mao ikke i virkeligheten Så alle menn er enige om hva som er en 1'er og hva som er en 10'er?! Alle menn tenner på, fantaserer om og foretrekker de samme damene? Ingen har egen smak, og alle er enige i medienes skjønnhetsideal? Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #24 Del Skrevet 28. februar 2010 For meg er hun en 7-er. Ganske pen, men ikke spesiell nok. Eller kanskje jeg personlig har en annen type på 8-10 plassene. Men uansett, poenget er jo at ifølge forskning så skal en 7-8 ikke bli sjekket opp av en 3-4 i det hele tatt. Så når det skjer, er det meg eller er det ham? Sikkert meg... Ikke spesiell nok? Lurer virkelig på hva som er pent for deg. Hun er LANGT over gjenomsnittet, vil si hun er direkte vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #25 Del Skrevet 28. februar 2010 Ikke spesiell nok? Lurer virkelig på hva som er pent for deg. Hun er LANGT over gjenomsnittet, vil si hun er direkte vakker. Jeg trodde alle var enige om hvem som er vakker og hvem som er stygg eller "vanlig"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 28. februar 2010 #26 Del Skrevet 28. februar 2010 Charlize sin mann er langt under hennes nivå- så det er sagt charlize theron uten sminke: http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/08_0...08_468x615.jpg/ gutta drøm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #27 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er ikke bare utseendet i seg selv som avgjør hvem som sjekker deg opp på byen. Noen "passer" rett og slett bedre i den settingen og blir lagt merke til av de ok hankjønnene som er på stedet. Det hjelper å være utadvent, kle seg riktig (selv har jeg aldri greid å gå i typisk "på byen-klær", mens andre kan se sexy ut i dette), ha passe med selvtillit osv. "Klisjeting" som langt hår, pupper i den større enden av skalaen, at man liker å danse o.l blir MER lagt merke til på byen enn om man omgåes i andre settinger. Jeg er nokså innadvent og kan virke sjenert og usikker på byen = psykomagnet, mens de kule festegutta nok synes jeg virker drittkjedelig. I andre situasjoner, f eks privatfester eller når jeg blir kjent med folk gjennom studier og jobb (kanskje dating også, har ikke prøvd), er det helt andre typer menn som blir tiltrukket av meg - for eksempel snille intelligente, forholdsvis kjekke/kule (hehe, kul har utspilt sin betydning nå når jeg er over 30, men det var nå sånn det var en gang i fortiden)/populære. Ikke at "alle" faller for meg altså, langt i fra, jeg mener bare at det at man blir sjekket opp av én type ukjente på byen, ikke betyr at det er i den enden av skalaen en må lete fordi en selv er stygg eller gal. ...og til syvende og sist så får en stole på magefølelsen, møter man en fyr man trives sammen med, så er det jo ingen grunn til å analysere det ihjel utfra hvilket nr på skalaen begge er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #28 Del Skrevet 28. februar 2010 charlize theron uten sminke: http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/08_0...08_468x615.jpg/ gutta drøm? http://images.google.no/imgres?imgurl=http...%26tbs%3Disch:1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken innbilsk Skrevet 28. februar 2010 #29 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg tror ganske mange menn (fra alle steder på skalaen, men kanskje spesielt den lavre del) har litt den "kjøper man ikke lodd, så vinner man ikke"-innstillingen. Noen er veldig på sjekkern alltid, og ikke spesielt nervøse for det eller redde for avslag - det er de nok veldig vant med! Altså har de ikke så mye sperrer for å prøve seg på vakre damer heller. Min erfaring er dog at disse mennene sjelden prøver å sjekke deg opp direkte, de tror nemlig ikke de har sjangs. De kan finne på å fortelle meg at jeg er vakker, men det er nesten på en resignert måte. De har egentlig gitt opp før de har prøvd. Noen kommer kanskje til og med bort og sier "jeg må bare si at du er utrolig vakker" for så å fordufte, så jeg hadde ikke hatt sjangs til å bli kjent med dem om jeg så ville! Hva er dette egentlig, bare et instinkt? Samme grunn til at dere tuter med hornet på sexy damer dere kjører forbi? Jeg vet ikke hvilket tall jeg er på skalaen, men jeg er nok på øvre del og min erfaring er egentlig sånn med de fleste menn.. mange gir meg komplimenter, men få tør prøve seg ordentlig på en måte. Men det er jo forsåvidt nok for meg det, så kan jeg ta opp flørtingen hvis jeg er interessert. Jeg fatter hva du mener da ts, når en veldig stygg mann virkelig og helt seriøst prøver seg på meg så tenker jeg arrogant nok "tror DU du har sjangs på MEG? er jeg ikke penere enn det?!" Får sikkert pepper for dette nå, men det er nå slike tanker alle kan få i hodet av og til tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Einar Skrevet 28. februar 2010 #30 Del Skrevet 28. februar 2010 Kan du TS vise noen eksempler på hva stygge menn vil si? Pen og stygg er ganske subjektivt, for min egen del har jeg bare to kategorier: Søt (attraktiv) Ikke søt (ikke attraktiv) Min definisjon av attraktiv er summen av personlighet, utseende og holdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #31 Del Skrevet 28. februar 2010 De peneste jentene er det sjelden noen som prøver seg på. Menn tør stort sett ikke og de regner med å få avslag. Kvinner som får mest oppmerksomhet på byen er de som er en 6-er fra en skala fra 1-10. Jo penere, jo mer skremmene. Ah, derfor aldri noen prøver seg på meg da! Idiotiske menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #32 Del Skrevet 28. februar 2010 Tyra Banks er tykk. Forstår ikke at hun har vært modell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #33 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvordan kan man vite om man er en 1'er eller 9'er, når ingen av disse blir sjekket opp? Nei, si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken innbilsk Skrevet 28. februar 2010 #34 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg er nokså innadvent og kan virke sjenert og usikker på byen = psykomagnet Det der er så utrolig sant! Har en nydelig venninne som kanskje er litt stille av seg på byn eller i andre settinger hvor hun ikke kjenner alle. Hun er ikke spesielt usikker av seg, men likevel kan hun utstråle "lille søte stakkars blyge meg". Går jeg fra henne 2 sekunder på byn så henger det en sprøyte gal mann over henne, gjerne dobbelt så gammel, halvparten så pen og bare en brøkdel så intelligent som henne, og har skrudd sjarmen på 11. Jeg tror de prøver å sniffe ut det svakeste offeret i flokken, som hyener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 28. februar 2010 #35 Del Skrevet 28. februar 2010 Stort sett sjekker menn opp kvinner på eget utseendemessig nivå. Legg merke til neste gang du er på byen. De peneste jentene er det sjelden noen som prøver seg på. Menn tør stort sett ikke og de regner med å få avslag. Kvinner som får mest oppmerksomhet på byen er de som er en 6-er fra en skala fra 1-10. Jo penere, jo mer skremmene. Stemmer ganske bra ! Jo penere - jo mer skremmende : ) Derfor må de peneste jentene lære seg å ta initiativ ofte selv til kontakt - forde folk ikke tør ofte , å være den første som tar initiativ til kontakt . Men er det tilfeldigvis en veldig kjekk mann der på samme utseende nivå som kvinnen - vil han selvfølgelig ta kontakt OG være den eneste som har " mot " nok til å ta kontakt . Så har man en lett omgjengelig uhøytidlig personlighet er det enklere å være " vakker "utseendemessig . Er man den type kvinne som er vakker men sjenert og litt innadvendt ...da tror jeg man " sliter hardt " med å få kontakt og være sosial mot det motsatte kjønn eller samme kjønn ( vennskap ) osv .Da kan man nok ofte bli den som står " for seg selv " og betrakter de andre ..ha det morro og prate osv Da blir man nok litt " outsider " . Så å være exepsjonelt vakker - er KUNN en fordel dersom man har " nerver " til å bære skjønnheten sin med STIL og selvsikkerhet . Alltså har den utadvendte , avslappede attitude samtidig som man er lett omgjengelig . Da er det ikke noe problem å være uvanlig vakker ... For de andre sjenerte , vakre - må det være PYTON å ha dette utseende - som i tillegg alle legger merke til ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zienna Skrevet 28. februar 2010 #36 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg opplever ofte at gutter/menn ser på byen, men det er ikke veldig ofte jeg blir sjekket opp. Det jeg imidlertid har merka, er at det er mye lettere for fyrer jeg kjenner litt, å flørte meg etter noen ganger, enten veldig indirekte, eller over SMS. (What?) Men ja, over til topic, jeg tror ikke du er stygg. Det er vel bare noen menn som liker å prøve seg på det meste. Synes for øvrig Charlize kanskje er en 7ér, hun blir litt for kjedelig, men pen er hun definitivt. Selv går jeg ikke etter de hotteste mennene, jeg trenger ikke en som bruker lenger tid på badet enn meg selv. Når jeg er sammen med sånne får jeg nesten prestasjonsangst, hva om vinden gjør håret mitt uryddig Så, 9-10, neitakk, da foretrekker jeg 7-8... Da er det rom for at jeg kan ha noen bad hairdays. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #37 Del Skrevet 28. februar 2010 Går jeg fra henne 2 sekunder på byn så henger det en sprøyte gal mann over henne, gjerne dobbelt så gammel, halvparten så pen og bare en brøkdel så intelligent som henne, og har skrudd sjarmen på 11. Jeg tror de prøver å sniffe ut det svakeste offeret i flokken, som hyener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #38 Del Skrevet 28. februar 2010 Det blir egenlig helt feil å si det på den måten, siden en noen synes er stygg kan en annen synes er kjempepen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest L Skrevet 28. februar 2010 #39 Del Skrevet 28. februar 2010 Eg kan forstå at det er iriterrende å bli sjekket opp av menn som dere ikkje finner tiltrekkende, men å komme med stygge svar er lavt. Det går ann å avise høflig og dersom fyren ikkje tar hintet så by all means. Har selv fått kommentarer som: Hvis ikkje du spanderer drink på oss kan du bare gå, sånne kommentarer påvirker selvtilitten. Det tok meg 3 minutter å komme over det å gå bort til noen andre, men sakt til feile folk så ødelegger man den lille selvtilitten de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 28. februar 2010 #40 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvordan kan man vite om man er en 1'er eller 9'er, når ingen av disse blir sjekket opp? Good point. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå