Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg vil anslå at halvparten av de gangene jeg blir sjekket opp er av mindre pene menn (den andre halvparten kan jeg ikke klage på). Det finnes jo en vedtatt teori om at man blir interessert i folk "from your own leage" utseendesmessig og holder seg unna de som er over og under ditt eget nivå. Selv ser jeg på meg som ganske pen (jeg er av typen charlize theron, ganske klassisk med andre ord, men ikke veldig eksotisk eller noe...). Jeg vet, rart spørsmål, men er jeg styggere enn jeg tror hvis stygge menn synes at jeg passer for dem?? Jeg vil ikke høres fæl ut altså, men blir nødt å formulere det på denne måten her
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Stort sett sjekker menn opp kvinner på eget utseendemessig nivå. Legg merke til neste gang du er på byen. De peneste jentene er det sjelden noen som prøver seg på. Menn tør stort sett ikke og de regner med å få avslag. Kvinner som får mest oppmerksomhet på byen er de som er en 6-er fra en skala fra 1-10. Jo penere, jo mer skremmene.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 nei, noen har bare veldig dårlig selvinnsikt
Gjest ts Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Du sier jo bare det jeg allerede skriver. Jeg vil vite om det kan være avvik fra denne regelen. Altså, hvis jeg subjektivt betrakter meg selv som en 7-er og i tillegg for høre av mange at jeg er fin, men blir sjekket opp av treere (skjeldent, men har skjedd. Vanligvis dater jeg menn som er 8-10- men dette kan jo skyldes at de liker personligheten eller noe), betyr det at jeg ikke er så fin som jeg tror?
Gjest ts Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Du sier jo bare det jeg allerede skriver. Jeg vil vite om det kan være avvik fra denne regelen. Altså, hvis jeg subjektivt betrakter meg selv som en 7-er og i tillegg for høre av mange at jeg er fin, men blir sjekket opp av treere (skjeldent, men har skjedd. Vanligvis dater jeg menn som er 8-10- men dette kan jo skyldes at de liker personligheten eller noe), betyr det at jeg ikke er så fin som jeg tror? jeg referte til gjest-mann
Gjest girlB Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Stort sett sjekker menn opp kvinner på eget utseendemessig nivå. Legg merke til neste gang du er på byen. De peneste jentene er det sjelden noen som prøver seg på. Menn tør stort sett ikke og de regner med å få avslag. Kvinner som får mest oppmerksomhet på byen er de som er en 6-er fra en skala fra 1-10. Jo penere, jo mer skremmene. Dette er ikke sant i det hele tatt! En artikkel på KK.NO hevder at MENN SIKTER HØYRE, dvs de pleier å skjekke opp jenter som er PENERE en dem, mens kvinner derimot sikter lavere! ! ! ! De fleste menn som legger ann på deg i OSLO BY er som oftest utenlandske menn (midtøsten, afrika) og ikke kom med det muslim bullshitt, mange som er kristne og. En ting jeg har merket er at norske menn legger ikke så mye ann på jenter, de eneste hendlesene jeg har vitnet dette, har de vært litt fulle...... kan en norsk mann svare meg på dette:P ?
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Min mening er ihvertfall at hva kvinner synes selv er attraktivt stemmmer ofte ikke overens med hva vi menn liker. Eks: For meg virker det som at det er en oppfatning blant kvinner at det å være en høy kvinne( som norske kvinner gjerne er) er attraktivt. Jeg kjenner ingen menn som er opptatt av dette. En lita nett jente eks (160-165) med fine former er ofte noe vi ser på som veldig fint. Høyde er noe jenter er mer opptatt av hos menn er mitt inntrykk.
Gjest girlB Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Dette er ikke sant i det hele tatt! En artikkel på KK.NO hevder at MENN SIKTER HØYRE, dvs de pleier å skjekke opp jenter som er PENERE en dem, mens kvinner derimot sikter lavere! ! ! ! De fleste menn som legger ann på deg i OSLO BY er som oftest utenlandske menn (midtøsten, afrika) og ikke kom med det muslim bullshitt, mange som er kristne og. En ting jeg har merket er at norske menn legger ikke så mye ann på jenter, de eneste hendlesene jeg har vitnet dette, har de vært litt fulle...... kan en norsk mann svare meg på dette:P ? Sorrry for skrivefeilene LOL:P
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Min mening er ihvertfall at hva kvinner synes selv er attraktivt stemmmer ofte ikke overens med hva vi menn liker. Eks: For meg virker det som at det er en oppfatning blant kvinner at det å være en høy kvinne( som norske kvinner gjerne er) er attraktivt. Jeg kjenner ingen menn som er opptatt av dette. En lita nett jente eks (160-165) med fine former er ofte noe vi ser på som veldig fint. Høyde er noe jenter er mer opptatt av hos menn er mitt inntrykk. Har hun sagt noe om høyde eller former?
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 En artikkel på KK.NO hevder at MENN SIKTER HØYRE, dvs de pleier å skjekke opp jenter som er PENERE en dem, mens kvinner derimot sikter lavere! ! ! ! kan en norsk mann svare meg på dette:P ? Ja en artikkel i KK er jo seriøs forskning. Det handler vel mer om at kvinner anser seg selv for å være høyere på skalaen enn de egentlig er pga at de bruker mer tid å å kamuflere sine dårlige sider med klær, sminke osv. Men uten klær og sminke er de nok på omtrent samme nivå.
Gjest Richard Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 Min mening er ihvertfall at hva kvinner synes selv er attraktivt stemmmer ofte ikke overens med hva vi menn liker. Eks: For meg virker det som at det er en oppfatning blant kvinner at det å være en høy kvinne( som norske kvinner gjerne er) er attraktivt. Jeg kjenner ingen menn som er opptatt av dette. En lita nett jente eks (160-165) med fine former er ofte noe vi ser på som veldig fint. Høyde er noe jenter er mer opptatt av hos menn er mitt inntrykk. Smaken er som baken her. Delt. Jeg foretrekker relativt høye kvinner. 170++.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 Menn har en tendens til å tro de er penere enn de er. Spesielt med alkhol innabors. Så ta det rolig TS, du er pen selv om stygge menn sjekker deg opp.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. februar 2010 #13 Skrevet 28. februar 2010 1-3, Blir aldri sjekket opp 4, Blir sjekket opp av og til sent på kvelden av berusede menn. 5. Blir sjekket opp ofte men stort sett av desp fyrer. 6. Blir sjekket opp hele tiden av alt fra normale til menn over menn over their league 7. Blir sjekket opp om ofte men sjeldnere enn 6 erne. 8. Får stort sett stå i fred men det prøver seg en fyr i ny og ned 9. Henne er det ingen som tør nærme seg. sjeldent syn. Menn nøyer seg med å beundre henne på avstand og kikker forlegent ned dersom hun skulle finne på å kikke en ekstra gang på en mann. 10.Retusjerte 9-ere i magasiner osv. Finnes mao ikke i virkeligheten
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #14 Skrevet 28. februar 2010 Er stort sett enig med det siste Mann skriver. De aller peneste blir sjelden sjekket opp. Men du ts beskriver deg som en type a la Charlize Therron. Jeg ser på henne som en nier. Jeg antar du ikke er like pen som henne når du blir sjekket opp såpass ofte av forskjellige typer menn. Så ut fra det du ellers beskriver skulle man tro du er en syver eller åtter. Men det er jo ren gjetning.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #16 Skrevet 28. februar 2010 Er stort sett enig med det siste Mann skriver. De aller peneste blir sjelden sjekket opp. Men du ts beskriver deg som en type a la Charlize Therron. Jeg ser på henne som en nier. Jeg antar du ikke er like pen som henne når du blir sjekket opp såpass ofte av forskjellige typer menn. Så ut fra det du ellers beskriver skulle man tro du er en syver eller åtter. Men det er jo ren gjetning. Charlize sin mann er langt under hennes nivå- så det er sagt
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 28. februar 2010 #17 Skrevet 28. februar 2010 1-3, Blir aldri sjekket opp 4, Blir sjekket opp av og til sent på kvelden av berusede menn. 5. Blir sjekket opp ofte men stort sett av desp fyrer. 6. Blir sjekket opp hele tiden av alt fra normale til menn over menn over their league 7. Blir sjekket opp om ofte men sjeldnere enn 6 erne. 8. Får stort sett stå i fred men det prøver seg en fyr i ny og ned 9. Henne er det ingen som tør nærme seg. sjeldent syn. Menn nøyer seg med å beundre henne på avstand og kikker forlegent ned dersom hun skulle finne på å kikke en ekstra gang på en mann. 10.Retusjerte 9-ere i magasiner osv. Finnes mao ikke i virkeligheten Takk for den listen. Jeg får høre at jeg har et veldig bra utseende, men likevel får jeg stort sett være i fred. Så jeg har lurt på om folk bare smisker for meg eller er snille, he he... Men ut fra denne listen er det kanskje en mulighet for at jeg er en åtter da. Ikke verst det.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #18 Skrevet 28. februar 2010 Hvordan kan man vite om man er en 1'er eller 9'er, når ingen av disse blir sjekket opp?
Gjest TS Skrevet 28. februar 2010 #19 Skrevet 28. februar 2010 Er stort sett enig med det siste Mann skriver. De aller peneste blir sjelden sjekket opp. Men du ts beskriver deg som en type a la Charlize Therron. Jeg ser på henne som en nier. Jeg antar du ikke er like pen som henne når du blir sjekket opp såpass ofte av forskjellige typer menn. Så ut fra det du ellers beskriver skulle man tro du er en syver eller åtter. Men det er jo ren gjetning. For meg er hun en 7-er. Ganske pen, men ikke spesiell nok. Eller kanskje jeg personlig har en annen type på 8-10 plassene. Men uansett, poenget er jo at ifølge forskning så skal en 7-8 ikke bli sjekket opp av en 3-4 i det hele tatt. Så når det skjer, er det meg eller er det ham? Sikkert meg...
Sheherasade Skrevet 28. februar 2010 #20 Skrevet 28. februar 2010 1-3, Blir aldri sjekket opp 4, Blir sjekket opp av og til sent på kvelden av berusede menn. 5. Blir sjekket opp ofte men stort sett av desp fyrer. 6. Blir sjekket opp hele tiden av alt fra normale til menn over menn over their league 7. Blir sjekket opp om ofte men sjeldnere enn 6 erne. 8. Får stort sett stå i fred men det prøver seg en fyr i ny og ned 9. Henne er det ingen som tør nærme seg. sjeldent syn. Menn nøyer seg med å beundre henne på avstand og kikker forlegent ned dersom hun skulle finne på å kikke en ekstra gang på en mann. 10.Retusjerte 9-ere i magasiner osv. Finnes mao ikke i virkeligheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå