Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Hver eneste gang jeg SKAL ha håret BAK på ryggen under både t-skjorte, genser, jakke/dress, jå så kommer det snikende frem etter en liten stund og skal absolutt frem i ansiktet. Jeg har en jobb der det passer best å ha håret BAK på ryggen og under det jeg har på meg av klær. Men hvordan skal jeg få det til å ligge der? Noe av håret kommer frem uansett om jeg har en hestehale langt oppe på bakhodet, eller langt nede. Og når jeg er ute i snøen og leker med barn, måker, går på ski e.l. så kryper det jæ..... håret over skulderen og irriterer ansiktet. Jeg nekter å la håret få som det vil, JEG SKAL ha det slik JEG VIL OG SKAL HA DET! Eneste løsningen på problemet må jo være å barbere av meg alt hår på hodet, men det skal jeg jo ikke gjøre. Når jeg er utendørs på fritiden og skal ha håret bak under klær, hender det at jeg først tar håret i en hestehale og fletter, eller har 10 strikk nedover hele hestehalen, men jeg gidder ikke holde på med det hver jæ.... dag... Å hive i alle mulige sprayer og slikt gidder jeg heller ikke. Så hvordan få håret til å forstå at JEG er sjefen over håret?
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Du er ikke sjefen over håret. Slik er det bare.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Håret har forresten ulike lengder og på det lengste er det på rumpa.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Du er ikke sjefen over håret. Slik er det bare. Jeg er så lei av å bli rasende sint på håret hver gang jeg SKAL ha det slik at det SKAL ligge BAK PÅ RYGGEN! Og det er så og si hver dag! Fristende å lime det fast hver gang jeg skal ha det slik. Dritthår, en dag SKAL jeg vise deg ditt dritthår at det er JEG SOM ER LEVENDE OG JEG SOM BESTEMMER OVER DEG!!!!!!!!!!
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 (endret) Fest ein strikk nederst i håret, så det er i ein veldig veldig slapp hestehale? Og bruk hårklemmer. Endret 28. februar 2010 av Syrin_Ulven
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Merkeligste tråden jeg har lest :klø:
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Hårbånd og stram flette. Og klipp deg for guds skyld, det er ekkelt med hår ned til rumpa.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 Klipp det jævla håret da? Så viser du det en gang for alle hvem som er sjefen. Hår som er så langt at det går ned til rumpa er ikke fint uansett.
Gjest Spinell Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 Hva hindrer deg i å sette opp håret i en hestehale eller en topp?
Gjest NewMonkey Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 (endret) Denne sveisen burde jo funke fett for ditt behov http://blog.kievukraine.info/uploaded_images/6281-751951.jpg Endret 2. mars 2010 av lillesky
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #13 Skrevet 28. februar 2010 Leser dere innlegg før dere poster svar, egentlig? Hun sier jo at hår kommer krypende frem selv om hun bruker hestehale. Altså pleier hun å bruke hestehale. Jeg stemmer for å klippe håret kort.
Gjest NewMonkey Skrevet 28. februar 2010 #14 Skrevet 28. februar 2010 Jeg stemmer for å klippe håret kort. Hun vil ikke klippe håret, så mitt forslag er bedre
Gjest Spinell Skrevet 28. februar 2010 #15 Skrevet 28. februar 2010 Leser dere innlegg før dere poster svar, egentlig? Hun sier jo at hår kommer krypende frem selv om hun bruker hestehale. Altså pleier hun å bruke hestehale. Det har du jammen rett i. Det ble liksom borte mellom all ropingen om VIL og SKAL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå