Gjest annK Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Noen som har kjøpt det? Jeg venter spent på 3 stk forundringspakker med smykkematerialer fra Panduro. Men leveringstiden til Panduro er temmelig lang! (Bestilte varer tidlig den 16.02....!) Jeg lurer på hva de pakkene inneholder.. Kjøpte en gang en vanlig forundringspakke og der var det faktisk endel brukbart:) Det jeg er redd for et at kanskje alle 3 pakkene nå er helt like Og at det skal være det samme som den home-enter hobbyklubben hadde som tilbud en gang. Der fikk du 1 pk minitenger, 2 smykkesett(blått skjell armbånd og rosa kjede) og en smykkeeske med smykkesett(kjeder med organzabånd). Håper de har fylt disse pakkene med restlager fra forrige katalog.. <3 Får jeg bare oransje og gule støgge perler hiver jeg de til skogs.. Kjøper dere mye fra Panduro Hobby online? Jeg pleier å kjøpe på Panduro i Oslo, men nå hadde Panduro på nett så masse tilbud..
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 hehe håper du blir fornøyd med dem! jeg har bare fått lagtkort pakker jeg, men det er mye bra i dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå