Gå til innhold

Mistet telefonen i bassenget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet telefonen i bassenget. Simkortet virker, men telefonen virker ikke. Noen som vet om det er mulig å reparere den? Samme hvor mye det koster. Betaler gjerne 10 000 hvis det går an å reparere. Det ligger viktige meldinger der.

Noen som vet om den kan fikses?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen mistet sin i bassenget, men den virket fortsatt. Han håper den skulle slutte å virke da. Men nei.Han tok delene fra hverandre og lufttørket de.

Skrevet

få neon som kan mobil til å demontere den og la alt tørke? og evt neste gang overfør viktige meldinger til simkort/pcen

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Det eg har blitt fortalt er at du må plukke den fra hverandre (altså ta ut batteri etc) og legge det ein noenlunde varm plass (gjerne nær ein ovn, men ikkje oppå) og la den tørke i minst 3 dager. Ikkje prøve å skru den på for da risikerer du at den dør for godt.

Skrevet

Takk for tips!

Får håpe den ikke er helt død. Jeg kontakter Netcom i morgen hvis den fortsatt ikke funker da. Må prøve alt for å få liv i den igjen.

Skrevet

Tålmodighet er det du trenger her. Som syrin ulven sier, la den tørke i et par dager før du slår den på igjen dvs ikke i morgen.

Min mobil havnet ned i en drink, så ble den spylt under vann for å få vekk klisset. Lot den tørke noen dager, også funket den igjen. 1-2 måneder senere tok den farvell.

Skrevet

Det er bare å la den tørke ja. Ikke gjør noe forsøk på å sette i batteri eller noe sånt. Elektronikk tåler fint vann, bare det ikke er strøm tilkoblet. Skal det fungere igjen må det få tørke skikkelig godt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...