Gjest TS Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Vi er et par i begynnelsen av 20 årene som har vært sammen i nærmere 6 år. Den første tiden etter at vi ble sammen hadde vi mye sex, og utforsket også en del (f.eks. sex utendørs). Nå har vi bodd sammen i nærmere 2 år, og jeg merker at vi har mindre og mindre sex. 1-2 ganger i måneden.. Jeg elsker samboeren min over alt, og jeg vet med sikkerhet at problemet ikke ligger på det følelsesmessige planet. På grunn av p-pillebruk og mindre trening har jeg lagt på meg ca. 10 kilo de siste to årene, og begynner å tro at det er på grunn av dette vi har så lite sex. Før var jeg str. 38, nå er jeg oppe i 42. Vi koser ofte, men det blir sjelden noe mer enn det. Han sier han liker kroppen min, men jeg vet ikke hva jeg skal tro lengre. Vet at sexliv går i berg å daler, men nå har denne perioden vart i snart 8 måneder.. Hva kan jeg gjøre?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Har du forsøkt å snakke med han om det? Hva sier han om saken? Mister han lysten fordi du er størrelse 42 har han problemer, men kanskje han er bekymret for trenden? Trøstespising er uansett ikke en god ting! (Snakker av erfaring)
Gjest TS Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Takk for svar Jeg liker heller ikke trenden, og foreslår hele tiden at vi begge burde meldt oss inn i et treningssenter. Han har fått noen kilo ekstra han også, uten at jeg ser noe problem med det. Prøver å foreslå at vi kan svømme 1-2 ganger i uka, men han nekter å bli med pga. lavt selvbilde i forhold til sin kropp, og jeg hater å trene alene. Dersom det er kiloene som skulle vært problemet er dette noe som lett kan ordnes, men hva om det ikke er det? Noen tips til hva jeg kan gjøre for å få opp interessen hans? Jeg gikk tom for p-piller for ca. to måned siden, og pga. av at fastlegen er langt borte har jeg ikke fått fornyet resepten, og dermed har vi måttet bruke kondom. Vi har hatt sex 2 ganger etter dette, og ikke med særlig stor entusiasme hos han. Jeg kjenner at dette sliter på selvtillitten min. Han sier at det bare er det at vi er Kanskje han vil at jeg skal ta intiativet og overraske? Men med hva?
Gjest Gjest_Anja_* Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Har et noenlunde likt problem, så jeg kommer til å følge denne tråden. Hjelp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå