Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Noen som kan hjelpe meg med hvordan og hva jeg skal kle meg i når jeg skal i bryllup i sommer? Jeg kan ta bunad, men om det er innmari varmt, vil jeg ha noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Sommeren er den takknemligste årstiden å pynte seg på. Jeg tror jeg hadde valgt en pen sommerkjole, trenger ikke vært fotsid. Om den er er åpen over skuldrene hadde jeg funnet en pen liten cardigan som passet til for å ha på i kirken og utpå kvelden om det skulle bli småkjølig.
Wonders Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Bruk alltid bunad i kirka, (om det er der de skal vies) Etterpå kan man ha med skift og være mer avslappet på selve festen. Husk at disse to skal se på disse bildene i 70 år, så vær klassisk kledd.
Lammarau Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Ikke at jeg er så godt til dette, men ta noe som er fint, noe som du føler deg konfertabel i. Ikke noe hvit! det er kun bruden som skal ha det :gjeiper:
MissStiles Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Jeg skal også i bryllup til sommeren. Valgt 2 sommerkjoler. Den ene er litt finere enn den andre, siden jeg skal ha en liten rolle (hjelpe til) i det første bryllupet.
Betina Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Hvis du bor i nærheten av en Agape butikk, anbefaler jeg å ta turen dit. De har utrolig mange nydelige kjoler man kan gå me i bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå