Djungelvrål Skrevet 5. mars 2010 #61 Del Skrevet 5. mars 2010 Da er det jo komplekset som er problemet, og ikke puppene. Damer med små pupper klarer å oppnå like stor nytelse som damer med store. Ikke hvis komplekset er uoverkommelig, pannekakeflate pupper er ikke et kompleks, de er et handicap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #62 Del Skrevet 5. mars 2010 Ikke hvis komplekset er uoverkommelig, pannekakeflate pupper er ikke et kompleks, de er et handicap! Handicap er et annet ord for nedsatt fungsjonsevne... Og komplekser er veldig vanlig, og det er hjelp å få, hvis man vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. mars 2010 #63 Del Skrevet 6. mars 2010 Ikke hvis komplekset er uoverkommelig, pannekakeflate pupper er ikke et kompleks, de er et handicap! Ingen kompleks er uoverkommelige. Det er derfor de er kompleks og ikke handicap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoneyBunny Skrevet 6. mars 2010 #64 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg hadde sikkert tatt silikon da jeg var 18 år og ung og naiv, dersom jeg hadde hatt mulighet til det. Takk og pris hadde jeg ikke det. Jeg er nå 39 år, bruker fremdeles bh str 75a, og er kjempefornøyd med mine små, sprettne pupper. Og det er min kjæreste og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 6. mars 2010 #65 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg hadde et forhold med ei flatbrystet dame en gang. Ekstremt sexy. Hunvar så følsom i brystene at hun vrei seg ganske orgasmisk når jeg kjælte og kysset med de(man kan diskutere om det var bryster eller brystkasse). Det var funksjonen som var kicket, men de var også faste og gode å ta på. En mamma på over førti med sexy faste bryster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. mars 2010 #66 Del Skrevet 6. mars 2010 Ingen kompleks er uoverkommelige. Det er derfor de er kompleks og ikke handicap. De er et handicap hvis de hemmer kvinnen så mye at hun ikke evner å kle seg naken for kjæresten, gå på stranda i bikini, ikke finner klær som skjuler handicapet osv. Du kan være gla du er mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 6. mars 2010 #67 Del Skrevet 6. mars 2010 De er et handicap hvis de hemmer kvinnen så mye at hun ikke evner å kle seg naken for kjæresten, gå på stranda i bikini, ikke finner klær som skjuler handicapet osv. Du kan være gla du er mann! Jeg tror du skal slutte å bruke ordet handicap om dette. Ja, det er ille, det er vi alle klar over, men det sitter i hodet og det er mulig å gjøre noe med det. Å kalle det et handicap er bare fornærmende mot folk som har et virkelig handicap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. mars 2010 #68 Del Skrevet 6. mars 2010 De er et handicap hvis de hemmer kvinnen så mye at hun ikke evner å kle seg naken for kjæresten, gå på stranda i bikini, ikke finner klær som skjuler handicapet osv. Du kan være gla du er mann! Jeg skal være glad jeg er mann? Jeg som har midje og hofter som en kvinne? Og som pga av en feil i ryggsøylen vrikker mer på ræva når jeg går en de fleste kvinner? Ja det er jeg jo kjempeglad for... Men jeg ser ikke på det som et handicap. Like lite som at små pupper er det. Komplekser over små pupper sitter i HODET. Og ting som kan behandles mentalt er IKKE et handicap. Har handicapforbundet egen avdeling for de med små pupper? Tror ikke det du... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #69 Del Skrevet 6. mars 2010 Kan ikke bare ts få lov til å ta silikon hvis hun vil da?? Kan hende hun gjør det pga seg selv. Ikke for å imponere gutta. Hvis personer har komplekser for sine pupper må de få lov til å ta silikon hvis de vil. Hva andre gjør med kroppene sine er ikke vår business. Synes mange av dere dømmer fælt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 6. mars 2010 #70 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Jeg dømmer ikke, jeg mener bare at det kan være lurt å vente siden det ikke er uvanlig at ting vokser seg til i årene som kommer. En 19 år gammel kvinnekropp er på ingen måte ferdig utviklet. Jeg har bare store problemer med at det beskrives som et handicap når det ikke er noe problem å fikse det ved et inngrep. Istedenfor å synes veldig synd på seg selv så er det jo bare å gjennomføre inngrepet. Heller det enn å påstå seg handicappet. Endret 6. mars 2010 av Zzyzx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoneyBunny Skrevet 6. mars 2010 #71 Del Skrevet 6. mars 2010 Kan ikke bare ts få lov til å ta silikon hvis hun vil da?? Kan hende hun gjør det pga seg selv. Ikke for å imponere gutta. Hvis personer har komplekser for sine pupper må de få lov til å ta silikon hvis de vil. Hva andre gjør med kroppene sine er ikke vår business. Synes mange av dere dømmer fælt her Såklart må hun få gjøre som hun vil når hun er myndig. Men å ta silikon som tenåring er veldig tidlig, siden mye enda kan skje med kroppen hennes. Og siden det er flatbrystede kvinner som er lykkelige med sine små pupper,(i tillegg har alle modeller små pupper, mange kjendiser som blir regnet som de vakreste kvinnene i verden har små pupper, menn foretrekker stort sett naturlige små bryster framfor store silikonbryster), viser jo det at dette ikke er et noe samfunnet regner som et skjemmende handicap. Dette er noe som sitter i hodet på den som ikke er fornøyd med kroppen sin. Såklart, kan det hjelpe på et kompleks å få fikset på det. Men om det hjelper på selvtillitten som gjorde at man i utgangspunktet fikk ett kompleks av en naturlig ting, er ikke sikkert. Men uansett, å vente ett par år kan vel ikke skade? Mye kan forandre seg på den tid, både kroppen og holdninger til sin egen kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 6. mars 2010 #72 Del Skrevet 6. mars 2010 Kan ikke bare ts få lov til å ta silikon hvis hun vil da?? Kan hende hun gjør det pga seg selv. Ikke for å imponere gutta. Hvis personer har komplekser for sine pupper må de få lov til å ta silikon hvis de vil. Hva andre gjør med kroppene sine er ikke vår business. Synes mange av dere dømmer fælt her regner med du veit at en 18åring utvikler seg mye på noen år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 6. mars 2010 #73 Del Skrevet 6. mars 2010 Såklart må hun få gjøre som hun vil når hun er myndig. Men å ta silikon som tenåring er veldig tidlig, siden mye enda kan skje med kroppen hennes. Og siden det er flatbrystede kvinner som er lykkelige med sine små pupper,(i tillegg har alle modeller små pupper, mange kjendiser som blir regnet som de vakreste kvinnene i verden har små pupper, menn foretrekker stort sett naturlige små bryster framfor store silikonbryster), viser jo det at dette ikke er et noe samfunnet regner som et skjemmende handicap. Dette er noe som sitter i hodet på den som ikke er fornøyd med kroppen sin. Såklart, kan det hjelpe på et kompleks å få fikset på det. Men om det hjelper på selvtillitten som gjorde at man i utgangspunktet fikk ett kompleks av en naturlig ting, er ikke sikkert. Men uansett, å vente ett par år kan vel ikke skade? Mye kan forandre seg på den tid, både kroppen og holdninger til sin egen kropp. 100% enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hare Skrevet 6. mars 2010 #74 Del Skrevet 6. mars 2010 husker jeg drømte litt om silikon når jeg var tenåring, fordi jeg ønsket store bryster. glad jeg ikke gjorde det, for de vokste fra A cup til D cup på fra jeg var 24-26 år. samme med ei venninne av meg som begynte på ett p-pille merke som gjorde at hun fikk STORE bryster samtidig som hun gikk med i vekt. de er veldig fine i bh, men henger jo også deretter..... hadde en av oss tatt silikon hadde vi jo endt med fryktelig form og stort heng. silikon eller ikke, man utvikler seg ganske mye i begynnelsen av 20 årene. og har man tyngde foran så vil de bli ekstra tunge etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. mars 2010 #75 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg skal være glad jeg er mann? Jeg som har midje og hofter som en kvinne? Og som pga av en feil i ryggsøylen vrikker mer på ræva når jeg går en de fleste kvinner? Ja det er jeg jo kjempeglad for... Men jeg ser ikke på det som et handicap. Like lite som at små pupper er det. Komplekser over små pupper sitter i HODET. Og ting som kan behandles mentalt er IKKE et handicap. Har handicapforbundet egen avdeling for de med små pupper? Tror ikke det du... Hvordan kan noe fysisk som mangler på en kropp sitte i hodet, har du ikke pupper så har du ikke pupper! Hjelper ikke hvor mye psykologihjelp en får når man er unormal fysisk sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 6. mars 2010 #76 Del Skrevet 6. mars 2010 For det første vil jeg si at om du burde ta silikon eller ikke kommer mye an på resten av kroppsformen din. Deretter vil jeg si meg enig med så mange andre her: Vent. Det er ikke spesielt lurt å ta silikon som 18-åring av de grunnene mange over meg har nevnt. Dessuten er det ikke bare enkelt å ha store pupper nå til dags. De fleste klærne nå til dags er laget for jenter med små søte pupper, jeg har faktisk store problemer med å finne noe som sitter pent på meg, da jeg er relativt tynn, men allikevel har en stor C-cup. Det er helt feilproporsjonert på en måte. Jeg råder deg til å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 6. mars 2010 #77 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvordan kan noe fysisk som mangler på en kropp sitte i hodet, har du ikke pupper så har du ikke pupper! Hjelper ikke hvor mye psykologihjelp en får når man er unormal fysisk sett... Det som sitter i hodet, er hvordan man forholder seg til puppene sine. Og jo, bedret selvbilde, enten dette kommer som et resultat av psykologtimer eller noe helt annet, kan føre til at man blir fornøyd med det man har, eller til og med at man ikke skulle ønske at de var annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 6. mars 2010 #78 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvordan kan noe fysisk som mangler på en kropp sitte i hodet, har du ikke pupper så har du ikke pupper! Hjelper ikke hvor mye psykologihjelp en får når man er unormal fysisk sett... Det er mange som er storfornøyd med sine små pupper, og mange menn elsker det Det er ikke puppene til TS som er problemet her, det er hvordan hun ser på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. mars 2010 #79 Del Skrevet 6. mars 2010 Kan ikke bare ts få lov til å ta silikon hvis hun vil da?? Kan hende hun gjør det pga seg selv. Ikke for å imponere gutta. Hvis personer har komplekser for sine pupper må de få lov til å ta silikon hvis de vil. Hva andre gjør med kroppene sine er ikke vår business. Synes mange av dere dømmer fælt her Jeg dømmer ikke. Jeg fortviler over at hun velger feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #80 Del Skrevet 6. mars 2010 hvor lenge bør man vente da synes dere? er man någenlunde ferdig når man er 20? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå