frøken_øst Skrevet 28. februar 2010 #1 Del Skrevet 28. februar 2010 etter å hå gått på p-piller i flere år, sluttet jeg for ca 3 år siden. Nå har menstruasjonen synkronisert seg med fullmånen, presis på dagen. Synes dette er litt snålt jeg, flere som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #2 Del Skrevet 28. februar 2010 Når er det fullmåne, da? Altså, et par datoer fra nå og tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken_øst Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 28. februar 2010 det er fullmåne hver måned, med gjennomsnittlig ca 29 dager mellom. Det er fullmåne nå idag 28.februar,neste er 30.mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken_øst Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 28. februar 2010 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månesyk86 Skrevet 13. juni 2011 #5 Del Skrevet 13. juni 2011 etter å hå gått på p-piller i flere år, sluttet jeg for ca 3 år siden. Nå har menstruasjonen synkronisert seg med fullmånen, presis på dagen. Synes dette er litt snålt jeg, flere som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #6 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er vel bare en tilfeldighet. Selv sluttet jeg og nettopp, og fikk mensen på samme dag som bryllupet til William og Kate. Synes ikke det var snålt heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månesyk86 Skrevet 13. juni 2011 #7 Del Skrevet 13. juni 2011 etter å hå gått på p-piller i flere år, sluttet jeg for ca 3 år siden. Nå har menstruasjonen synkronisert seg med fullmånen, presis på dagen. Synes dette er litt snålt jeg, flere som har det sånn? Jeg har det akkurat likt! Sluttet på p-piller for 2 år siden, og nå får jeg mensen akkurat på datoen ved fullmåne! Kl. 01 på natten vanligvis!hehe Utroligt egentlig, at det kan være så pass styrt av månen, litt fasinerende egentlig:) Greit og, vet alltid når den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #8 Del Skrevet 13. juni 2011 Utroligt egentlig, at det kan være så pass styrt av månen, litt fasinerende egentlig:) Hvordan vet du at det er styrt av månen? Med tanke på at månefasene og en menstruasjonssyklus er like lange, så er det jo ikke noe rart at det skjer igjen og igjen om man er regelmessig. Så hvordan kan man vite at månen har noe påvirkningskraft? Og hvorfor har ikke alle mensen ved fullmåne, om den påvirker så mye? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomsterhav Skrevet 13. juni 2011 #9 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg tror absolutt at månen har innvirkning, har hørt om dette før. Det stemmer ikke for min del, men jeg registrer mens etc på Fertilityfriend.com, og i kalenderen der vises det når det er fullmåne. De sier jo at månen har innvirkning på fødsler også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #10 Del Skrevet 8. september 2022 høres mer ut som en varulv as. Anonymkode: c5dff...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå