Gjest krykka Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Krykker har fasinert meg siden jeg var liten. I forrige uke gjorde jeg noe jeg bare har fantasert om. Jeg gikk på krykker ute i byen og kjøpesenter, trakk en ullsokk og blått plast overtrekk over den ene foten og hinket/krykket rundt. Det føltes skummelt og samtidig opphissende. Gikk i flere timer og var små kåt hele tide.. Jeg burde sikkert skamme meg, men det var ganske spennende. Er det noen andre som har gjort noe liknende?
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Jepp. Jeg har humpet rundt på krykker, men kan ikke si at jeg ble så spesielt kåt av det.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Jeg er mann som har gjort det. Har en del ganger gått ute med krykker for moro skyld.
~Maja~ Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Jeg synes da slettes ikke dette er noe å skamme seg over. Veldig vanlig er det vel ikke, men det finnes så mange ulike fetisjer der ute som ihvertfall jeg synes er merkeligere enn krykker. Og når du ikke skader andre ved å gjøre dette her så synes jeg bare at du skal kjøre på.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Jeg synes da slettes ikke dette er noe å skamme seg over. Veldig vanlig er det vel ikke, men det finnes så mange ulike fetisjer der ute som ihvertfall jeg synes er merkeligere enn krykker. Og når du ikke skader andre ved å gjøre dette her så synes jeg bare at du skal kjøre på. Er enig. Krykker er jo bare to uskyldige pinner. Man ser jo f.eks menn i dameklær og godtar jo det. Men om man treffer noen som går på krykker , så vet jo ikke vi om det er ekte eller ikke, så for meg er det OK.
Gjest Eurodice Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Krykker har fasinert meg siden jeg var liten. I forrige uke gjorde jeg noe jeg bare har fantasert om. Jeg gikk på krykker ute i byen og kjøpesenter, trakk en ullsokk og blått plast overtrekk over den ene foten og hinket/krykket rundt. Det føltes skummelt og samtidig opphissende. Gikk i flere timer og var små kåt hele tide.. Jeg burde sikkert skamme meg, men det var ganske spennende. Er det noen andre som har gjort noe liknende? Hvis du brekker bena noen gang, skal jeg love deg at du ikke kommer til å være mye kåt der du humper på krykker.
Hapzen Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 haha, dette var så rart at jeg ikke vet om jeg klarer å ta det seriøst... men for all del, om det er din greie så kjør på, det er ihvertfall ikke noe farlig =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå