Gjest womenwomen Skrevet 1. mars 2010 #21 Del Skrevet 1. mars 2010 Kvinne 29 år. Mitt siste (og vel eneste) virkelige forhold tok slutt for fire år siden. Etter det kan jeg vel telle antall ganger jeg har hatt sex på en hånd, og ingen av gangen har vært spesielt vellykkede. Jeg har minimalt med nettverk, og møter derfor menn gjennom nettet med ujevne mellomrom. Jeg er ikke stygg, men en lang og vond barndom har satt uforholdsmessig dype spor psykisk. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne legge offerrollen vekk, men det er faen så vanskelig. Denne stakkarsligheten er nok en sterkt medvirkende årsak til at jeg ikke klarer å finne en mann. Oppegående menn som vet å beskytte seg selv frå unødige problemer skygger banen når de ser hva de får å hanskes med. Nå er jeg også blitt så gammel at utvalget ledige menn er sterkt begrenset. Prøver å venne meg til tanken på å leve resten av livet alene, men det er ikke så lett det heller... Du er ikke stygg ...stort pluss har du ! Tenk positivt .Mange har hatt vond barndom og opplevd fæle ting - sikkert mye verre enn hva du har opplevd - men de har da levd vidre ? Hva annet valg har man ? Det finnes så mange typer menn , i forskjellige livssituasjoner - så noe finner du nok som passer for deg til slutt ! 29 år og tenker å bo alene resten av livet ? Hallo du - Livet er jo ganske langt når man er bare 29 år - så det tror jeg ikke du klarer : ) Håper en " grepa kar " formelig grabber deg - så er du berget : ) Noen trenger slike menn - som bare " tar dem og sier - hei , du er dama mi : ) And thats I`t ! Alright om han er kjekk og snill - ikke sant ? Jeg tenker DET kommer å hende deg - snart : ) Men du må gå ut - i helgen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #22 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg var 19 år og snudde meg tlfeldig for å snakke med en som satt ved bordet ved siden av meg;) Det virker som om skjebnen bestemmer det, ser det også blant venner. Ting faller gjerne naturlig, veldig sjelden det er planlagt eller jaktet på, det bare skjer. Vel, 19 år var jo ikke så lenge å vente (er selv blitt 34 år uten å ha kommet i nærheten). Så, det kunne vært mye verre. Du aner ikke hvor mye jeg skulle ønske å ha vært i dine sko. Det bare skjedde da jeg var 16 år at jeg ble fryktelig forelsket i en jente, men ikke turte å vise det overfor henne (hun visste det nok likevel) eller noen andre. Det varte og rakk i mange år, og jeg har aldri følt og kommer nok aldri til å føle noe lignende igjen. Er det også skjebnen? Eller kunne ting vært annerledes om jeg hadde lært å hatt det bedre med meg selv, slik at jeg kunne gjort det som skulle til for å få henne? Har hatt tanker i alle år om at det beste må være å finne den ene, og har derfor unngått useriøse bekjentskaper. Men nå har skjebnen fått nok tid på seg, og jeg har svært vanskelig for å holde motet oppe. Jeg kan jo fortsatt håpe, men jeg må nok gå langt mer aktivt til verks for å få noe til å skje. Det er nok ikke noen skjebne som stepper inn her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hallo_* Skrevet 1. mars 2010 #23 Del Skrevet 1. mars 2010 Vet ikke hvor gammel TS er men med årene vil du forstå at forhold mellom mann og kvinne har ingenting med kjærlighet å gjøre. Alt handler egentlig om å gjøre alt for å gjøre seg så attraktiv som mulig. Trene, gå i de rette klærne, bli den gutta ser opp til (høy status) lese bøker som Neill Strauss, trene på å late som du har bedre selvtillit enn man har, få fin leilighet, oppføre deg på en måte som egentlig strider mot egne prinsipper men kun fordi du vet at det er slik kvinner vil ha det. For det er det det handler om. Den jeg var var ikke attraktiv for jenter så jeg måtte bli det istedet. Og det fungerte det. Problemet er at man føler seg like ensom og like lite elsket. Fordi dama liker meg kun pga av hvem hun tror jeg er og ikke hvem jeg egentlig er. Dette bitre innlegget kan kun være skrivd av en veldig bitter mann. lurer på om han har profil her ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunner Skrevet 4. mars 2010 #24 Del Skrevet 4. mars 2010 Slutt og syt! Jada, kjærlighetslivet deres har vært ikke-eksisterende frem til nå, men så slutt å lage unnskyldninger og finn grunner til hvorfor dere suger! Bestill boken "The Evolution of a Warrior". Se Fight Club. Begynn å løft vekter eller delta i en konkurransesport. Få litt hår på brystkassa. Ta noen sjangser! Gi slipp på identiteten deres og offerrollen! Kom dere ut av komfortsonen for en gangs skyld! Slutt å lage unnskyldninger for at dere er menn! Se på kvinner med apetitt! Fortell henne at du synst hun er sexy og at du lurer på hvordan hun ser ut naken! Gjør ting selv om dere er redde! LEV FOR GUDS SKYLD!!! Gi slipp på fortiden deres nå en gang for alle og se fremover!!! Skap deres egen skjebne! Velg den veien dere ønsker å gå her i livet eller så vil noen andre gjøre det for dere! Slutt å være så redde og konforme! Slutt å være redd for å fornærme folk. Dere kan ikke behage alle. Fremtiden ser lys ut! Fremover nå, mine menn! Jeg likte svaret ditt! Det handler jo mye om positive eller negative forventninger som kommer fra erfaringer man har hatt. For. eksempel ser du en tegning av en liten gutt som ser ut av vinduet en mørk natt. Kanskje tenker du at denne lille gutten ser snø som daler ned og gleder seg til neste morgen, eller kanskje tenker du at denne gutten savner faren sin. Det handler om assosiasjoner og disse assosiasjonene dannes allerede fra tidlig barndom. Hva ser du for deg at denne gutten ser? Og hadde du en god barndom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilleJanne Skrevet 5. mars 2010 #25 Del Skrevet 5. mars 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 5. mars 2010 #26 Del Skrevet 5. mars 2010 For mange her som er i en sånn livssituasjon at man faktisk føler seg ensom og kanskje ikke så mye verd så er det veier ut av "uføret". Problemet er selvfølelse og kjærlighet. Når man eksempelvis har lagt dårlige forhold bak seg, eller ikke opplever å bli verdsatt av noen så kan man slite litt. Det er menneskelig. Men, man må rette på ubalansen ihvertfall med å ha kjærlighet til seg selv, til et yrke, en hobby eller noen i familien. Gjennom dyrkelsen av å mestre noe eller verdsette noe så stiger også selvfølelsen, av å bety noe. Derfor tror jeg man kan starte med noe helt grunnleggende enkelt, men ihvertfall være opptatt av noe helhjertet. Gradvis vil man da føle verdi for det man gjør eller utretter. Dere som er så unge har masse igjen av livet selv om dere er i slutten av tjueåra, eller begynnelsen av tredve. No matter. Poenget er at man skal starte med blanke ark igjen, og dyrke noe DU synes er positivt. Hva det er må man finne ut av selv, men det er masser av alternativer. Det er søken etter indre lykke, så kommer alt annet av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 5. mars 2010 #27 Del Skrevet 5. mars 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom uansett om du har aspergers, så er dette innlegget en stor avsporing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #28 Del Skrevet 5. mars 2010 0 kjærlighet i over 20 år . huff, ingen har det verre enn meg. Vel, jeg er en 24 år gammel jomfru. Savner en kjæreste, men er dårlig på det å bli kjent med folk. Har heller ikke noe særlig med venner. Er heller ikke noe fruktfat, nokså feit, sjenert og sikkert ikke den mest interessante personen som går på to bein. Jeg er også sånn. Men jeg er jente, og 23. Blir ikke sjekka opp engang, bare æsja og fysja til. Livet er kult. Og alle er de her..?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 5. mars 2010 #29 Del Skrevet 5. mars 2010 Dette bitre innlegget kan kun være skrivd av en veldig bitter mann. lurer på om han har profil her ? Eller av en mann som har sett verden for det den er. Jeg har hverken eget sted å bo eller egnekapital. Så jeg er evig singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lilja_* Skrevet 5. mars 2010 #30 Del Skrevet 5. mars 2010 # Jeg mosjonerer jevnlig og allsidig (også med vekter), og er ingen pingle fysisk, 191cm og 95kg. Det er jo veldig synd at den kroppen har gått til spille i alle disse årene da... Jeg tror du har et veldig idealisert bilde av kjærligheten mellom mann og kvinne, som hindrer deg i å teste ut samspillet med kvinner. Tror du bør åpne for at du kan øve deg med kvinner uten at du nødvendigvis er forelsket i dem. Når du har trent deg i å flørte med kvinner vil du etter hvert bli klar for å møte den rette, og det åpner seg lettere muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 11. mars 2010 #31 Del Skrevet 11. mars 2010 Og alle er de her..?! jepp. noe spesiellt du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #32 Del Skrevet 12. mars 2010 Eller av en mann som har sett verden for det den er. Jeg har hverken eget sted å bo eller egnekapital. Så jeg er evig singel Eller av en mann som er for sjåvinistisk og usympatisk til å bli elsket av et annet menneske. Du har verken et riktig kvinnesyn eller sosiale antenner. Så du er evig singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mars 2010 #33 Del Skrevet 12. mars 2010 Eller av en mann som er for sjåvinistisk og usympatisk til å bli elsket av et annet menneske. Du har verken et riktig kvinnesyn eller sosiale antenner. Så du er evig singel den skal du jammen meg få argumentere for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 12. mars 2010 #34 Del Skrevet 12. mars 2010 Vet ikke hvor gammel TS er men med årene vil du forstå at forhold mellom mann og kvinne har ingenting med kjærlighet å gjøre. Alt handler egentlig om å gjøre alt for å gjøre seg så attraktiv som mulig. Trene, gå i de rette klærne, bli den gutta ser opp til (høy status) lese bøker som Neill Strauss, trene på å late som du har bedre selvtillit enn man har, få fin leilighet, oppføre deg på en måte som egentlig strider mot egne prinsipper men kun fordi du vet at det er slik kvinner vil ha det. For det er det det handler om. Den jeg var var ikke attraktiv for jenter så jeg måtte bli det istedet. Og det fungerte det. Problemet er at man føler seg like ensom og like lite elsket. Fordi dama liker meg kun pga av hvem hun tror jeg er og ikke hvem jeg egentlig er. Meget bra sagt og fortjener å bli sitert. Jeg forstår veldig godt hva du mener. Selv har jeg det sånn på alle mulige måter, hvor mange kameler har jeg ikke svelget bare for å være lykkelig med dama? Ord som rettferdighet, moral, ærlighet, trofasthet, lojalitet blir jo bare abstrakte begreper når en mann bor sammen med en dame. Så jeg kan forstå han fyren som stadig blir avvist av samboerdama som kjefter og smeller, - hente hagla på loftet når han finner dama lage god og deilig mat naken bare iført forkle,- en gang fyren kom tidlig hjem fra jobb og overrasket dama som selvsagt er hjemmeværende hele dagen lang uten barn og har god tid til å kjede seg litt. Når han vet at jenter som kjeder seg er det samme som jenter som vil finne på ugagn, og møte en polakk eller en annen omstreifer sittende på soafen og vente på maten samboerdama lager til den fremmede. Dette skjedde med en kompis av meg, alt er sant bortsett fra hagla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #35 Del Skrevet 12. mars 2010 den skal du jammen meg få argumentere for. Det er grenser for hvor mye man gidder å anstrenge seg for en som deg, men jeg kan strekke meg til dette: Dersom noen setter utsagnet mitt i tvil, har de herved min velsignelse til å søke opp noen av de mange kvinnefiendelige oppgulp brutal_mann har moret dette forumet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #36 Del Skrevet 12. mars 2010 Meget bra sagt og fortjener å bli sitert. Jeg forstår veldig godt hva du mener. Selv har jeg det sånn på alle mulige måter, hvor mange kameler har jeg ikke svelget bare for å være lykkelig med dama? Ord som rettferdighet, moral, ærlighet, trofasthet, lojalitet blir jo bare abstrakte begreper når en mann bor sammen med en dame. Så jeg kan forstå han fyren som stadig blir avvist av samboerdama som kjefter og smeller, - hente hagla på loftet når han finner dama lage god og deilig mat naken bare iført forkle,- en gang fyren kom tidlig hjem fra jobb og overrasket dama som selvsagt er hjemmeværende hele dagen lang uten barn og har god tid til å kjede seg litt. Når han vet at jenter som kjeder seg er det samme som jenter som vil finne på ugagn, og møte en polakk eller en annen omstreifer sittende på soafen og vente på maten samboerdama lager til den fremmede. Dette skjedde med en kompis av meg, alt er sant bortsett fra hagla! Og du har en forhistorie med mye kjærlighet og dype bånd til andre mennesker, merker jeg...? Stakkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 12. mars 2010 #37 Del Skrevet 12. mars 2010 Man er jo ikke kvinnefiendtlig bare fordi man snakker litt om hvordan kvinner er og oppførerer seg. Dersom man har lagt merke til et atferdstrekk over veldig mange kvinner så er det lett og generalisere. Da må dere fortelle hva eller hvorfor man tar feil og ikke bare bekrefte det objektive menn mener. Vi ønsker jo ikke å være litte granne skeptiske til fremmede jenter, men man kan ikke gå rundt å være helt naiv bare fordi man blir baktalt som mannsjåvenist og å "bli forstått hvorfor man velger å være alene fremfor å ofre sjela med å bo sammen med en djevel". Dere er unge, derfor kan dere unnskyldes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 12. mars 2010 #38 Del Skrevet 12. mars 2010 Og du har en forhistorie med mye kjærlighet og dype bånd til andre mennesker, merker jeg...? Stakkar. Nå snakker vi heldigvis ikke om meg, men selv om jeg aldri har opplevd dette her så behøver jeg ikke å ikke forstå når en kamerat forteller. Men så kan man benytte tiden sin da, til å fnise av andre menneskers opplevelser, og ikke bruke tiden på littselvranskalelse og kanskje spørre seg selv litt, - hva er det som får damer til gjøre slike handlinger? Jeg tror det kommer av damers generelle usikkerhet og damers generelle uvilje til å ta til seg at det finnes samfunnsmoral selv om en handling ikke er forbudt ved lov så er det ikke greit for det! Jeg begynner å lure på om vi kanskje burde av en lett form for sharia her i norge, altså ikke at man straffer folk, men heller et møterom hvor vi kan diskutere hva som er greie handlinger å forvente fra andre, og hva som ikke er like greit, hva synes dere? Dette ville ihvertfall tatt bort en del av straffepulingene og de fortjente konsekvensene fra gata og de tusen hjem! Når kvinner bruker seksualiten sin til å leke med omgivelsene sine så burde noen kunne fange det opp. Et hjelpekontor burde vi hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #39 Del Skrevet 12. mars 2010 Man er jo ikke kvinnefiendtlig bare fordi man snakker litt om hvordan kvinner er og oppførerer seg. Dersom man har lagt merke til et atferdstrekk over veldig mange kvinner så er det lett og generalisere. Da må dere fortelle hva eller hvorfor man tar feil og ikke bare bekrefte det objektive menn mener. Vi ønsker jo ikke å være litte granne skeptiske til fremmede jenter, men man kan ikke gå rundt å være helt naiv bare fordi man blir baktalt som mannsjåvenist og å "bli forstått hvorfor man velger å være alene fremfor å ofre sjela med å bo sammen med en djevel". Dere er unge, derfor kan dere unnskyldes! Nå vil du bare krangle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mars 2010 #40 Del Skrevet 13. mars 2010 Det er grenser for hvor mye man gidder å anstrenge seg for en som deg, men jeg kan strekke meg til dette: Dersom noen setter utsagnet mitt i tvil, har de herved min velsignelse til å søke opp noen av de mange kvinnefiendelige oppgulp brutal_mann har moret dette forumet med. I den uthevede delen beviser du bare mange av mine poeng. I den resterende delen viser du at du ikke har noe å fare med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå