Gå til innhold

livet suger

Gjest stakkars jævel

Anbefalte innlegg

Gjest stakkars jævel

0 kjærlighet i over 20 år :tristbla: . huff, ingen har det verre enn meg. klinings 4/5 ganger og that's it. det verste er jo at jeg ser for meg i hodet jenter jeg liksom sjekker opp tidligere på kvelden, avviser meg brutalt for så å gå til sengs og rundpule en random fyr.

kunne sittet i en time eller lengre og fortalt min lange triste historie, men det ville blitt for jævlig for meg sjøl.

er det noen andre som mener de har en trist historie(selv om den ikke er like ille som min)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg er en 24 år gammel jomfru. Savner en kjæreste, men er dårlig på det å bli kjent med folk. Har heller ikke noe særlig med venner. Er heller ikke noe fruktfat, nokså feit, sjenert og sikkert ikke den mest interessante personen som går på to bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*

Vet ikke hvor gammel TS er men med årene vil du forstå at forhold mellom mann og kvinne har ingenting med kjærlighet å gjøre. Alt handler egentlig om å gjøre alt for å gjøre seg så attraktiv som mulig. Trene, gå i de rette klærne, bli den gutta ser opp til (høy status) lese bøker som Neill Strauss, trene på å late som du har bedre selvtillit enn man har, få fin leilighet, oppføre deg på en måte som egentlig strider mot egne prinsipper men kun fordi du vet at det er slik kvinner vil ha det. For det er det det handler om. Den jeg var var ikke attraktiv for jenter så jeg måtte bli det istedet. Og det fungerte det. Problemet er at man føler seg like ensom og like lite elsket. Fordi dama liker meg kun pga av hvem hun tror jeg er og ikke hvem jeg egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hallo_*

Jeg er 21 og har ikke hatt dame, eller kysset NOEN. Jeg trener HVER dag og går bussines høyskole. Jeg er opptatt av å kle meg. Jeg er ikke skjenert og kan starte sammtale med hvem som helst. Alikevel aldri noen som liker meg, selv om jeg liker sikkert 80% av jenter. (Kan ha noe med at jeg ikke drikker)

Litt surt er det men det handler om å ha det store perspektivet. Jeg finner ting å gjøre hvis jeg begynner å tenke på at livet sucks.

(tror nok mitt lovelife-story er værre en ditt)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er mange som slår meg. Er 34 år og har aldri kyssa, eller vært i noen som helst slags nærkontakt med kvinner bortsett fra noen sjeldne klemmer. (Litt nærkontakt med en toppløs stripper (himmelsk) er alt jeg har å skilte med, men det teller ikke og det blir med den ene gangen).

Grunnen er nok sammensatt og jeg har mest meg selv å skylde på. Det har tatt voldsomt på, men jeg merker at ting begynner å snu litt. Er ikke helt uattraktiv, med greit utseende, god jobb, venner og et sympatisk vesen får jeg høre (har bare vært sykt sjenert og usikker). Har hatt noen dater hvor dama er interessert i meg, mens jeg ikke har følt det samme og dermed skygget unna. Har også hatt noen få positive opplevelser på byen i det siste, da det er bare jeg som har satt på bremsene (ikke en type kontakt jeg har villet søke tidligere). Men har bestemt meg for at neste gang skygger jeg ikke banen uansett, for jeg orker ikke mer et liv uten noe som helst fysisk kontakt/nærhet med kvinner. Er redd dette egentlig ikke vil bedre tingenes tilstand (som en her over skrev), da det er et forhold med en dame jeg blir forelsket i jeg vil ha. En ting er sikkert, jeg kommer ikke til å klare det livet jeg har nå så mye lenger. Er fryktelig redd for at det for sent, og at ting aldri kan bli så bra som de kunne ha blitt pga noen psykiske plager jeg har fått (men det er pessimisten i meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt og syt!

Jada, kjærlighetslivet deres har vært ikke-eksisterende frem til nå, men så slutt å lage unnskyldninger og finn grunner til hvorfor dere suger!

Bestill boken "The Evolution of a Warrior".

Se Fight Club.

Begynn å løft vekter eller delta i en konkurransesport. Få litt hår på brystkassa.

Ta noen sjangser!

Gi slipp på identiteten deres og offerrollen!

Kom dere ut av komfortsonen for en gangs skyld!

Slutt å lage unnskyldninger for at dere er menn!

Se på kvinner med apetitt! Fortell henne at du synst hun er sexy og at du lurer på hvordan hun ser ut naken!

Gjør ting selv om dere er redde!

LEV FOR GUDS SKYLD!!!

Gi slipp på fortiden deres nå en gang for alle og se fremover!!!

Skap deres egen skjebne!

Velg den veien dere ønsker å gå her i livet eller så vil noen andre gjøre det for dere!

Slutt å være så redde og konforme! Slutt å være redd for å fornærme folk. Dere kan ikke behage alle.

Fremtiden ser lys ut!

Fremover nå, mine menn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_GJest_*

Hei Elijah. Jeg som har innlegget over ditt. Setter pris på det du prøver å gjøre med innlegget ditt her, men vil bare komme med noen kommentarer.

Slutt og syt!

# Er ingen syter generelt, tror ingen oppfatter meg slik. Klager ikke min ulykke til andre vanligvis, men det ble litt fristende å høres andres reaksjon på min historie (en del av den).

Jada, kjærlighetslivet deres har vært ikke-eksisterende frem til nå, men så slutt å lage unnskyldninger og finn grunner til hvorfor dere suger!

# Har aldri laget unnskyldninger, men grunner finns det, og det har tatt mye tid å jobbe med dem. Visste lenge at noe var fundamentalt galt med mitt forhold til virkeligheten, men det tok meg lang tid å komme på sporet av hva det var og hva det kom av. Det kan være så mangt som ligger bak, ikke nødvendigvis bare at man er redd for kvinner. Og jeg suger ikke nødvendigvis på andre sider av livet. Visste tidlig i livet at damer kom til å bli et problem av en eller annen grunn, men tenkte at jeg skulle klare meg likevel. Det har vist seg å bli litt for tungt.

Begynn å løft vekter eller delta i en konkurransesport. Få litt hår på brystkassa.

# Jeg mosjonerer jevnlig og allsidig (også med vekter), og er ingen pingle fysisk, 191cm og 95kg. Konkurransesport er jeg ikke ukjent med. De siste årene har mye av fritiden gått med til fysisk utfoldelse.

Ta noen sjangser!

# Har tatt mange sjanser på andre områder i livet. Noen ganger med hell, andre ganger ikke. Få har noe å utsette på meg der. Har gjort mer enn de fleste gjør i løpet av et liv på andre områder.

Gi slipp på identiteten deres og offerrollen!

# Er ikke noe offer, men point taken når det gjelder identiteten.

Kom dere ut av komfortsonen for en gangs skyld!

# Skal bli!

Slutt å lage unnskyldninger for at dere er menn!

# Yes sir! :)

Se på kvinner med apetitt! Fortell henne at du synst hun er sexy og at du lurer på hvordan hun ser ut naken!

# Tror absolutt alle ovenfor ser på kvinner med appetitt, tro du meg. Problemene ligger ikke der. Men jeg skal jammen ta deg på ordet og prøve den linjen der (må være litt av et kick uansett). Regner med at du har hatt mye suksess med den selv siden du anbefaler den.

Gjør ting selv om dere er redde!

# Redsel blir fort avslørt og skydd av kvinner på dette området. Det gjelder å overkomme frykten/angsten som ikke alltid er helt irrasjonell, og kan bunne i mangt.

LEV FOR GUDS SKYLD!

# På andre områder LEVER jeg mer enn mange. Men skal så godt jeg kan prøve å ta deg på ordet her.

Gi slipp på fortiden deres nå en gang for alle og se fremover!!!

Skap deres egen skjebne!

Velg den veien dere ønsker å gå her i livet eller så vil noen andre gjøre det for dere!

Slutt å være så redde og konforme! Slutt å være redd for å fornærme folk. Dere kan ikke behage alle.

# Hvordan er det konformt å ikke ha hatt dame? Hva har det å fornærme folk med dette å gjøre? (halvt humoristisk ment :) )

Fremtiden ser lys ut!

Fremover nå, mine menn! :)

Veldig fin peptalk tross alt! Føler meg oppløftet og inspirert. Av og til hjelper det å høre det fra andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 og har ikke hatt dame, eller kysset NOEN. Jeg trener HVER dag og går bussines høyskole. Jeg er opptatt av å kle meg. Jeg er ikke skjenert og kan starte sammtale med hvem som helst. Alikevel aldri noen som liker meg, selv om jeg liker sikkert 80% av jenter. (Kan ha noe med at jeg ikke drikker)

Litt surt er det men det handler om å ha det store perspektivet. Jeg finner ting å gjøre hvis jeg begynner å tenke på at livet sucks.

(tror nok mitt lovelife-story er værre en ditt)*

Jeg synes ikke at det at gutter ikke drikker er ett minus. Jeg vil mye heller det, enn en som drikker seg drita 1-3 ganger i uka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elijah
Hei Elijah. Jeg som har innlegget over ditt. Setter pris på det du prøver å gjøre med innlegget ditt her, men vil bare komme med noen kommentarer.

Veldig fin peptalk tross alt! Føler meg oppløftet og inspirert. Av og til hjelper det å høre det fra andre.

Godt å høre.

Hørest ikke ut som om det er noe galt med deg og det er det sjeldent med menn som har problemer med kvinner etter min erfaring. Jeg leste forøvrig ikke hele posten din før nå.

Det er som regel bare snakk om en justering av virkelighetsoppfatning, oppfatninger om deg selv og kvinner, osv, som skal til.

Kanskje ventet du litt for lenge på "den rette" og plutselig så gikk årene av gårde?

Selv debuterte jeg sent nettop av den grunn, men til slutt bestemte jeg meg for å ikke forvente at sex første gangen skulle være så spesiell eller fantastisk og søkte derfor å kapitalisere på første mulighet.

Dette skjedde med en fantastisk kvinne jeg møtte ute på byen hvor jeg sa følgende:

Jeg er nysgjerrig på hva som gir en vakker kvinne som deg nytelse. Jeg har lyst til å lære alt om deg.....Jeg har lyst til å lære hva som behager deg. Vil du la meg gjøre det? Vil du gi meg den jobben?

Vips så var det gjort. Fortalte henne at jeg ikke var så veldig erfaren og hun var veeeeldig behjelpelig. Alt i alt en meget bra opplevelse i motsetning til hva jeg har lest om hos andre.

Det er mulig jeg tar feil akkurat når det gjelder deg, men jeg tror at ingen av de ovenfor og iallfall 90% av menn ser på kvinner med apetitt eller uten unnskyldninger om du vil. Det er derfor de ender opp som "bare en venn". Se på en kvinne med et lurt smil (ikke creepy) og se for deg hvordan hun ser ut naken. Du kan til og med se for deg at hun gir deg en blowjob mens dere snakker om helt vanlige ting.

Og det er heller ikke snakk om å nødvendigvis bruke linjen "Jeg lurer på hvordan du ser ut naken", selv om jeg faktisk har brukt den. Det var egentlig bare et eksempel, men prøv den gjerne. Om du er i den rette sinnstilstand så er den en vinner uten tvil! Og om det er vellykket eller ikke spiller egentlig ingen rolle. Det som betyr noe er at du lager null unnskyldninger for deg og din seksualitet og apetitt på kvinner. Det er mer som et mindset. Vær litt mer direkte og vågal.

Si det du tenker inn i deg og vær mer ærlig. Hvis en dame spør om hva du tenker på og du faktisk tenker på hvordan en trekant med henne og søstra hadde vært, så si det! :)

Jeg har skrevet litt på forumet tidligere om temaet om du er interessert i å lese.

Det jeg i hovedsak mener om identitet/offerrolle er at dere skal se fremover og ikke bruke fortiden som en unnskyldning til hva som skal skje med dere i fremtiden.

Ellers er det bare å sende meg en PM om du er interessert i å diskutere mer ;)

Dette ser jeg på som et lite problem som du fort kan snu.

Endret av Elijah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_julia_*

Jeg er en jente på 23. Jomfru. Har rota med gutter på byen, men det er 2 år siden sist. Har store problemer med å komme i kontakt med gutter. Er pen (får høre det hele tiden), men blir aldri sjekket opp! Begynner å få panikk nå, for jeg er snart den eneste single i vennegjengen. Jeg ser for meg at jeg er for evig og alltid singel:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elijah
Jeg er en jente på 23. Jomfru. Har rota med gutter på byen, men det er 2 år siden sist. Har store problemer med å komme i kontakt med gutter. Er pen (får høre det hele tiden), men blir aldri sjekket opp! Begynner å få panikk nå, for jeg er snart den eneste single i vennegjengen. Jeg ser for meg at jeg er for evig og alltid singel:(

Respect!

Sannelig forfriskende å høre. Ikke vær flau over dette. Vær stolt!:)

Ellers er vel mennene like pysete hvor du er som om de er hvor jeg bor. Helg etter helg ser jeg pene damer som deg sitte alene uten at noen tar kontakt.

Selv er jeg bare en mann og har litt begrensninger for hvor mange jeg kan ta kontakt med, så jeg må bare beklage :fnise:

Hva med å bli litt aktiv selv? Nettdating? Ta kontakt med en gutt når du er ute på byen?

Gutter setter garantert pris på at du tar initiativ.

Eventuelt kan du gi meg telefonnummeret ditt? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fram til jeg var 23 år var jeg tilnærmet ukysset, men så fant jeg mannen i mitt liv. Patetisk nok så skjer det når du minst venter det selv. Prøv å gjøre de tingene i livet som gjør deg glad, og ikke tenkt for mye på de negative tingene. Det er vanskelig, men ikke la det ta kontrollen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå må dere ikke glemme at det er noe som heter kjærlighet og at det eksisterer;)

Selv ventet jeg meg å gi noe som helst før jeg møtte en jeg var glad i og det var gjensidig.

Vi kan alle jakte kjærlighet men det skjer kun når det er ment til å skje. I mellomtiden, ta det litt med ro og fokuser på andre ting, å finne mennesker som man egentlig ikke har kjemi med kun for at man savner det som er ekte går ikke i det lange løp- man mister intgritet og selvrespekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en sjenert person, men når det gjelder i forhold til gutter blir jeg det..

Og selv om jeg ser ganske bra ut, så tenker jeg at jeg ikke er bra nok.. Har nok blitt vokst opp til det, og det henger litt igjen, akkuratt når det gjelder med gutter iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Kanskje ventet du litt for lenge på "den rette" og plutselig så gikk årene av gårde?

# Stemmer ganske bra. Det var en spesiell jeg ikke fikk ut av tankene, og som ingen kunne måle seg med. Følte meg ikke bra nok for henne, og gjorde heller ikke noe forsøk.

Det er mulig jeg tar feil akkurat når det gjelder deg, men jeg tror at ingen av de ovenfor og iallfall 90% av menn ser på kvinner med apetitt eller uten unnskyldninger om du vil. Det er derfor de ender opp som "bare en venn". Se på en kvinne med et lurt smil (ikke creepy) og se for deg hvordan hun ser ut naken. Du kan til og med se for deg at hun gir deg en blowjob mens dere snakker om helt vanlige ting.

# Ja, jeg misforstod nok hva du mente her. Selvfølgelig er det forskjell å se på en kvinne med appetitt når hun ikke merker det, enn face to face så hun kan merke det.

Si det du tenker inn i deg og vær mer ærlig. Hvis en dame spør om hva du tenker på og du faktisk tenker på hvordan en trekant med henne og søstra hadde vært, så si det! :)

# Tror jeg da hadde strekt strikken litt vel langt. :)

Det jeg i hovedsak mener om identitet/offerrolle er at dere skal se fremover og ikke bruke fortiden som en unnskyldning til hva som skal skje med dere i fremtiden.

# Merker at det er lett å la fortiden farge tanker om fremtiden, og det er ikke lett å fri seg fra det. Men det er nok mye det som skal til ja.

Får satse på at du har rett når det gjelder at dette fort kan snu. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå må dere ikke glemme at det er noe som heter kjærlighet og at det eksisterer;)

Selv ventet jeg meg å gi noe som helst før jeg møtte en jeg var glad i og det var gjensidig.

Vi kan alle jakte kjærlighet men det skjer kun når det er ment til å skje. I mellomtiden, ta det litt med ro og fokuser på andre ting, å finne mennesker som man egentlig ikke har kjemi med kun for at man savner det som er ekte går ikke i det lange løp- man mister intgritet og selvrespekt.

Forstår hva du prøver å si her, men jeg har noen spørsmål:

Hvor gammel var du da du fant kjærligheten?

Hva legger du i at det skjer kun når det er ment til å skje? Noen er ikke så heldige kan det virke som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Nomi

Kvinne 29 år. Mitt siste (og vel eneste) virkelige forhold tok slutt for fire år siden. Etter det kan jeg vel telle antall ganger jeg har hatt sex på en hånd, og ingen av gangen har vært spesielt vellykkede.

Jeg har minimalt med nettverk, og møter derfor menn gjennom nettet med ujevne mellomrom. Jeg er ikke stygg, men en lang og vond barndom har satt uforholdsmessig dype spor psykisk. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne legge offerrollen vekk, men det er faen så vanskelig. Denne stakkarsligheten er nok en sterkt medvirkende årsak til at jeg ikke klarer å finne en mann. Oppegående menn som vet å beskytte seg selv frå unødige problemer skygger banen når de ser hva de får å hanskes med.

Nå er jeg også blitt så gammel at utvalget ledige menn er sterkt begrenset. Prøver å venne meg til tanken på å leve resten av livet alene, men det er ikke så lett det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Forstår hva du prøver å si her, men jeg har noen spørsmål:

Hvor gammel var du da du fant kjærligheten?

Hva legger du i at det skjer kun når det er ment til å skje? Noen er ikke så heldige kan det virke som.

Jeg var 19 år og snudde meg tlfeldig for å snakke med en som satt ved bordet ved siden av meg;)

Det virker som om skjebnen bestemmer det, ser det også blant venner. Ting faller gjerne naturlig, veldig sjelden det er planlagt eller jaktet på, det bare skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...