Gå til innhold

Forhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

for å være i et forhold må det være sex innvolvert?

hvorfor egentlig ha sex, er det egentlig noe poeng i det hele tatt? for tifredstille seg kan man jo gjøre selv.

Er det viktig i et forhold å ha sex?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann40_*
Skrevet

Det er ganske mange som lever i forhold med lite eller ingen sex, så det går an. Men jeg ville synes at det ble ganske trist med bare hæyrehånda!

Skrevet

Lever selv i et forhold, hvor det er lite sex, jeg savner det. Men etter en lang stund uten sex, føler jeg at jeg fint kan klare meg uten. Man glemmer vel hvor godt det kan være. :rødme:

Gjest Gjest_mann40_*
Skrevet

Har vel mye å si om det er nok av kos og nærhet på andre måter. Har hørt om forhold der det knapt blir en klem i året, og hvert sitt soverom. Da må det bli virkelig trist..

Skrevet

Kunne ikke klart meg uten. For meg så er det seksualiteten som skiller forhold (kjærester/samboere/gifte) fra vanlig vennskap. Hadde vi ikke hatt sex hadde det jo bare blitt som en romkamerat.

Skrevet

For meg må det være sex ja.

Jeg elsker sex, spesielt med den jeg elsker :) Det er ikke sammenlignbart med å onanere engang, det er langt i fra like tilfredsstillende verken fysisk eller psykisk.

Jeg forstår ikke hvordan par kan leve uten, jeg?

Skrevet

Hadde aldri kunne vært i et slikt forhold..

Skrevet

Blir det ikke feil å tenke slik?

at det liksom bare skal være for tilfredstilligens skyld,

for da kunne man jo likevel ha funnet seg en random på gata..

for dette er jo det med å være i et forhold, skal det ikke da

handle om nærhet og kjærlighet? det å kunne utrykke kjærligheten

sin for den andre fysisk. Er det ikke det som gjør sex til en veldig vakker ting?

å elske, ikke bare med hjertet, men med hele deg

Gjest Gjest_Annie_*
Skrevet
For meg må det være sex ja.

Jeg elsker sex, spesielt med den jeg elsker :) Det er ikke sammenlignbart med å onanere engang, det er langt i fra like tilfredsstillende verken fysisk eller psykisk.

Jeg forstår ikke hvordan par kan leve uten, jeg?

Signerer denne, jeg. Sex er fantastisk, men sex med en man elsker er bare himmelsk! Det er det som er limet i forholdet for meg. Men det er klart - selv om man ikke er spesielt opptatt av sex kan man elske akkurat like høyt.

Om noen klarer å ha det bra sammen uten sex, er enige om at det fungerer og ikke er utro, er vel det helt supert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...