Gå til innhold

Pusehåndjern

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_pusen_*
Skrevet

Ønsker meg nye pusehåndjern, for de gamle gikk i stykker i går. :sjenert:

Vil helst ha noen litt mer ekte, altså uten sånn tapp som gjør at de kan åpnes uten nøkkel.

Finnes det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En eks av meg hadde ekte håndjern fra Smith&Wesson, hehe. De går ikke opp uten nøkkel!

Tror ikke de dustete håndjernene med pels på er uten en sånn liten "sikkerhetstapp". Husker det var en morsom sak i avisene i fjor om ei dame i Bergen som var lenket fast til en seng, og etter å ha prøvd alt for å få henne løs så måtte de etter sånn 8 timer ta en flau telefon til politiet :ler: Hadde sikkert blitt mange sånne saker i året hvis sexhåndjern generelt hadde vært vanskelige å få opp!

Jeg anbefaler cuffs/armbånd i lær heller, det er jo mye kulere enn de harry jentehåndjernene (ingen over 14 synes det er sexy, og i hvert fall ingen menn) og de er jo også plent umulige å komme ut av når begge armene er fastspente.

Skrevet

Du kan jo kjøpe et par ekte politihåndjern (hvis dette er å få tak i) og ta av pelsen fra pusehåndjernene dine og tre dem på?

Bare pass på hvor du legger nøklene!

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Du får kjøpe ekte politi håndjern da og feste på puse-stoffet. Men seriøst, pass på hvor du legger nøklene. Viktig viktig. Sambo hadde et par, mista nøklene under flytting, og nesten hver helg hadde han fest. Eine kompisen like disse veldig godt og klarte låse seg inn i disse sjøl når han var beyond dritings, eller ved hjelp av ein "snill" kompis (som var fullt klar over at nøklene var borte). Blei ein god del turer ned på politistasjonen gitt. Til slutt fikk han beskjed om at hvis det skjedde ein gang til så fikk han bare ha det så godt. :fnise:

Evt bruk tau, eller kjøp lær remmer/stropper :gjeiper:

Skrevet

Vi har ekte håndjern som har vi har "fått" (eller ikke) fra politihøyskolen..Mye bedre enn disse puslete greiene med pels på..Ikke det at vi brukr de så ofte. Er ikke det som er mest sentralt hos oss..

Gjest Gjest_pusen_*
Skrevet

Kjøper nok ikke sånne billige pusehåndjern igjen, nei.

Veldig dårlig kvalitet og hva er vitsen når de enkelt kan åpnes uten nøkkel?

Han ønsker seg skikkelige saker, men jeg er litt pinglete og redd for såre håndledd og merker og da er pelsen god å ha. Men den er blitt ganske slitt. :sjenert:

Kan jo kjøpe et par billige for pelsens skyld og så et par ordentlige!

Vi bytter litt på når vi leker. Han er flink med knuter, men det er ikke jeg, så jeg vil helst ha noe mer lettvint enn tau.

Mansjetter har jeg aldri prøvd... Er ikke sånne veldig lette å få opp når håndleddene er festet sammen? Er jo bare en vanlig spenne.

Skrevet

Mansjetter pleier å ha lærspenner, gjerne mange. Man trenger minst en ledig hånd, helst to for å få dem opp. Om han er strapped fast med en arm på hver ende av senga så er det umulig! De er også relativt behagelige for huden, mange av dem i nylon har puter på undersiden.

Bondageteip er faktisk også veldig effektivt. Snurr det rundt hendene nok ganger så kommer han seg ikke løs. Det klistrer ikke til huden men til seg selv, litt som en kraftig clingfilm. Veldig lett å snurre av og på for deg, men vanskelig å bryte seg ut av.

Skrevet

Forøvrig er det lærmansjetter vi som driver med hardcore BDSM bruker, så nei - de er ikke veldig lette å få opp. Det er proffenes valg, hehe

Gjest Gjest_pusen_*
Skrevet

Med en arm festet på hver side av senga er det jo klart at en ikke kommer til spennene, men når håndleddene er festet sammen? Har sett på bilder av lærmansjetter nå og det var nesten like lang avstand mellom hendene som med vanlige håndjern. Kan da ikke være så vanskelig å åpne spennene? Og da får vi samme dumme greia som med pusehåndjernene!

Ganske dyrt var det også. Tror jeg like håndjern best, jeg. Noe med følelsen og lyden også.

Sånn teip hørtes litt spennende ut for da slipper jeg knutene. Men kan den brukes flere ganger?

Takker for svarene!

Gjest Gjest_lille trille_*
Skrevet

Vi har prøvd bondageteip. Virker bra, men ble bare krøll da vi skulle prøve gang nr to.

Gjest Gjest
Skrevet
Med en arm festet på hver side av senga er det jo klart at en ikke kommer til spennene, men når håndleddene er festet sammen? Har sett på bilder av lærmansjetter nå og det var nesten like lang avstand mellom hendene som med vanlige håndjern. Kan da ikke være så vanskelig å åpne spennene? Og da får vi samme dumme greia som med pusehåndjernene!

Ganske dyrt var det også. Tror jeg like håndjern best, jeg. Noe med følelsen og lyden også.

Sånn teip hørtes litt spennende ut for da slipper jeg knutene. Men kan den brukes flere ganger?

Takker for svarene!

Bondagetape kan brukes flere ganger ja, men som et ekte barn av "bruk og kast"-generasjonen så har jeg ikke gjort det. Blir gjerne litt riving og sliting i den når den skal av hvis mannen er ivrig, og du bør vel surre den fint av og nøysommelig sammen på rullen igjen for gjenbruk.

Men det koster bare 60-70 kr for en rull og det er plenty med teip på.

Jeg foretrekker å feste armene fast i hver sin ende av senga, blir altfor mye bevegelsesfrihet med bare håndleddene sammen! Men uansett så er man jo litt med på leken og da, eller prøver mannen din å gjøre alt for å bryte seg ut? Isåfall er det bare å kjøpe en pisk og gi han en smekk på pungen hvis han prøver seg :ler:

Gjest Gjest_pusen_*
Skrevet
Bondagetape kan brukes flere ganger ja, men som et ekte barn av "bruk og kast"-generasjonen så har jeg ikke gjort det. Blir gjerne litt riving og sliting i den når den skal av hvis mannen er ivrig, og du bør vel surre den fint av og nøysommelig sammen på rullen igjen for gjenbruk.

Men det koster bare 60-70 kr for en rull og det er plenty med teip på.

Jeg foretrekker å feste armene fast i hver sin ende av senga, blir altfor mye bevegelsesfrihet med bare håndleddene sammen! Men uansett så er man jo litt med på leken og da, eller prøver mannen din å gjøre alt for å bryte seg ut? Isåfall er det bare å kjøpe en pisk og gi han en smekk på pungen hvis han prøver seg :ler:

Klart man må være litt med på leken, men blir mer spennende og ekte liksom når fangen ikke kan komme seg løs. Hadde lenket ham til senga en gang for videre behandling etter at jeg hadde ryddet ut av oppvaskmaskina, men da jeg kom inn på soverommet igjen hadde mobilen hans ringt og han bare måtte sjekke hvem det hvar og hadde brukt nødknappen. Da ble jeg faktisk litt sur, for det ødela hele stemningen for meg. Samtidig vet jeg at jeg kanskje også kunne ha gjort det samme.

Det hender at det vanker litt ris på rumpa, men vi har ikke kjøpt pisk ennå. Så en lekker en på nettet i sort og rødt, så kanskje vi skulle prøve en sånn også. Ganske deilig når rumpa blir litt varm og rød og følsom... :rødme:

Har nesten ikke lekt sånn før med tidligere partnere, men med ham blir det kjempeopphissende!

Gjest louis v
Skrevet

Ganske dyrt var det også. Tror jeg liker håndjern best, jeg. Noe med følelsen og lyden også.

Takker for svarene!

Du kan få kjøpt lærmansjetter med spesialspenne som kan låses med en liten hengelås. Da kommer du ikke løs - eller han!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Merkene forsvinner fort!

Jeg foretrekker følelsen av metallet rett mot huden...

Gjest Maxtor
Skrevet
Merkene forsvinner fort!

Jeg foretrekker følelsen av metallet rett mot huden...

Ikke på meg, her sitter merkene i flere uker, men syns det er litt av sjarmen.

Gjest kjedelig?
Skrevet
Ikke på meg, her sitter merkene i flere uker, men syns det er litt av sjarmen.

Unnskyld meg, men hva er sjarmen med vonde håndledd med merker?

Mener ikke å fordømme deg eller noen andre her, men skjønner bare ikke greia med håndjern osv. Er det ikke best at begge er fri så man kan kjærtegne og hisse opp hverandre?

Er det jeg som er håpløst kjedelig..?

Vil som sagt ikke fordømme og spør seriøst fordi...I simply don't get it!

Gjest Maxtor
Skrevet

Er nok ikke lett å skjønne når man ikke er en supporter av smerte under sex og ha hele den dominant og submissive greia.

Du kan vel kalle merkene en sentimental ting. Et fysisk merke av hva kjæresten har bidratt med, har samme greia for blåmerker etter bitt.

Et merke av at jeg er hans og han er min...noe i en dur.

And you don't have to get it. Om du er fornøyd med hvordan du har det, så har jeg vitterlig ingen planer om å påtvinge deg noe du ikke vil. =) Kos deg med det du har og det det gir deg.Det er ingenting kjedelig med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...