Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Gjest *Twinklestar*

Men er utvalget bedre i Sverige altså? Hvordan er det i Oslo?

:sukk:

ja :jepp: jeg har ikke vært der selv, men søskenbarnet mitt hamstrer der :fnise: my billigere der også ;)oslo er like dårlig som ellers i landet :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*

Da får jeg ta meg en tur til Sverige da :) Usj, jeg trodde det var bedre i Oslo :sukk:

det skal jeg også :Nikke: når jeg er ferdig med glutendietten min vel og merke ;)

nei i det er jo mange butikker å velge mellom her, men veldig lite utvalg uansett. og når du i tillegg må løpe hele byen rundt for å få tak i helt vanlige ting er det ikke spesielt bra :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sant. Jeg handlet alle glutenfrie produkter i en butikk og så gikk jeg på rema og handlet resten der for å spare litt penger :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Nei, det er sant. Jeg handlet alle glutenfrie produkter i en butikk og så gikk jeg på rema og handlet resten der for å spare litt penger :sukk:

:Nikke: det er kjempedyrt :sukk: jeg håper jeg har cøliaki sånn at jeg får støtte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere vet at folk med cøliaki (glutenallergi) har rett på tilskudd fra nav fordi matinnkjøpet blir så dyrt? Man må ha fått diagnosen påvist gjennom sånn koloskopi eller hva det var da, men uansett, verdt det hvis man må kjøpe sånne dyre produkter.

Edit: Så nå at twinkie har skrivd det lenger opp her, krysser fingrene for deg vennen! :)

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Dere vet at folk med cøliaki (glutenallergi) har rett på tilskudd fra nav fordi matinnkjøpet blir så dyrt? Man må ha fått diagnosen påvist gjennom sånn koloskopi eller hva det var da, men uansett, verdt det hvis man må kjøpe sånne dyre produkter.

Edit: Så nå at twinkie har skrivd det lenger opp her, krysser fingrene for deg vennen! :)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

jeg melder meg litt ut av kg... orker ikke å være noe aktiv her inne i det hele tatt om dagen og da er det ikke noe gøy heller :sukk:

jeg kommer nok tilbake når jeg har fått stabilisert hverdagen min litt bedre :)

viss dere vil kan dere følge bloggen min imens da :nigo:

(link i signaturen)

:goodbye: så lenge, skjønne kg vennene mine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aw, du vil bli savnet! Kommer nok til å hoppe innom bloggen din fra tid til annen for å se hvordan det går med deg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...