Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Hmm, jeg har aldri fikset noe sånt selv gjennom nav. Dro på møte med saksbehandleren min, og hun har egentlig ordnet alt sånt, har bare satt navnet mitt på papirene jeg :)

For du har allerede søkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*

Hmm, jeg har aldri fikset noe sånt selv gjennom nav. Dro på møte med saksbehandleren min, og hun har egentlig ordnet alt sånt, har bare satt navnet mitt på papirene jeg :)

For du har allerede søkt?

jeg har søkt om aap på papir, sammen med saksbehandleren min. men for å levere meldekort må jeg være registrert på nav sine nettsider. jeg skjønte ingen ting så jeg sendte e-post til saksbehandleren min og spurte hvordan jeg registrerte meg?

fikk denne forklaringen: På førstesida på nav.no brukar du same linken som dei som er arbeidsledige. Under overskrifta Din side arbeid, går du på punkt 2, registrer deg og vidare med "Jeg har søkt økonomisk støtte fra NAV.

Då får du opp sida med Min Id. Når du har fått registrert inn Min Id får du gå vidare med å registrere deg på nav.

den virka jo grei nok, bortsett fra at jeg ikke finner noen overskrift som heter din side arbeid? (jeg trykker på arbeidsledig, hva nå? på fremsida. fant ikke en annen link som virket logisk?). jeg trykket på noe som heter registrering, men da finner jeg ikke det neste punktet, blir bare bedt om å registrere cv og søknad!? :klø:

skjønner ikkeno jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Den nav siden er så forferdelig vanskelig å skjønne! Veldig rotete å rinne frem der. Jeg for min del fikk meldekort på papir av saksbehandleren min, for jeg sa ifra at jeg ikke skjønner siden. Har funker veldig greit, men i dag fant jeg ikke de papirmeldekortene mine, og kom på at det skulle vært sendt i går :hakeslepp: Så da stresset jeg inn på nav sin side. Oppe i høyre hjørne der er det en rubrikk hvor det står "Snarvei til tjenester", under der får man en meny, der trykket jeg på "logg inn med MinID". Da får man opp en ny fane med innlogging på MinID. Jeg har registrert telefonnr mitt og passord på minID før da, så kunne bare logge inn. Mulig du må bestille sånne MinID koder, hvis du ikke har det? Etter jeg hadde logget inn da trykket jeg bare på den samme "Snarveid til tjenester" menyen og "Send meldekort". Var overraskende enkelt, men husker jeg styra fælt med den der MinID første gangen jeg skulle bruke den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:sukk: ja den sida er bare kaos.

greia er at før jeg kan sende inn meldekort må jeg registrere meg som søker av aap. og det får jeg ikke til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:sukk: ja den sida er bare kaos.

greia er at før jeg kan sende inn meldekort må jeg registrere meg som søker av aap. og det får jeg ikke til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse
Gjest *Twinklestar*

fysisk er formen ganske grei igjen

psykisk er dette desverre en av de tyngre dagene i året.

det er pappas bursdag i dag, han skulle blitt 55 år...

han rakk knapt å feire 50års dagen sin :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

jeg har problemer med nav igjen :sukk:

edit: fant ut at jeg stikker innom de i mårra(de stenger veldig snart nå). gidder ikke dette her mer. lettere å bare få de til å gjøre det for meg :fnise:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...