Envy Skrevet 18. januar 2011 #1501 Del Skrevet 18. januar 2011 Hmm, jeg har aldri fikset noe sånt selv gjennom nav. Dro på møte med saksbehandleren min, og hun har egentlig ordnet alt sånt, har bare satt navnet mitt på papirene jeg For du har allerede søkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. januar 2011 #1502 Del Skrevet 18. januar 2011 Hmm, jeg har aldri fikset noe sånt selv gjennom nav. Dro på møte med saksbehandleren min, og hun har egentlig ordnet alt sånt, har bare satt navnet mitt på papirene jeg For du har allerede søkt? jeg har søkt om aap på papir, sammen med saksbehandleren min. men for å levere meldekort må jeg være registrert på nav sine nettsider. jeg skjønte ingen ting så jeg sendte e-post til saksbehandleren min og spurte hvordan jeg registrerte meg? fikk denne forklaringen: På førstesida på nav.no brukar du same linken som dei som er arbeidsledige. Under overskrifta Din side arbeid, går du på punkt 2, registrer deg og vidare med "Jeg har søkt økonomisk støtte fra NAV. Då får du opp sida med Min Id. Når du har fått registrert inn Min Id får du gå vidare med å registrere deg på nav. den virka jo grei nok, bortsett fra at jeg ikke finner noen overskrift som heter din side arbeid? (jeg trykker på arbeidsledig, hva nå? på fremsida. fant ikke en annen link som virket logisk?). jeg trykket på noe som heter registrering, men da finner jeg ikke det neste punktet, blir bare bedt om å registrere cv og søknad!? :klø: skjønner ikkeno jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. januar 2011 #1503 Del Skrevet 18. januar 2011 Å! Den nav siden er så forferdelig vanskelig å skjønne! Veldig rotete å rinne frem der. Jeg for min del fikk meldekort på papir av saksbehandleren min, for jeg sa ifra at jeg ikke skjønner siden. Har funker veldig greit, men i dag fant jeg ikke de papirmeldekortene mine, og kom på at det skulle vært sendt i går Så da stresset jeg inn på nav sin side. Oppe i høyre hjørne der er det en rubrikk hvor det står "Snarvei til tjenester", under der får man en meny, der trykket jeg på "logg inn med MinID". Da får man opp en ny fane med innlogging på MinID. Jeg har registrert telefonnr mitt og passord på minID før da, så kunne bare logge inn. Mulig du må bestille sånne MinID koder, hvis du ikke har det? Etter jeg hadde logget inn da trykket jeg bare på den samme "Snarveid til tjenester" menyen og "Send meldekort". Var overraskende enkelt, men husker jeg styra fælt med den der MinID første gangen jeg skulle bruke den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. januar 2011 #1504 Del Skrevet 18. januar 2011 https://www.nav.no/sbl/arbeid/innlogging?execution=e1s1 Her du skal inn? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. januar 2011 #1505 Del Skrevet 18. januar 2011 ja den sida er bare kaos. greia er at før jeg kan sende inn meldekort må jeg registrere meg som søker av aap. og det får jeg ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. januar 2011 #1506 Del Skrevet 18. januar 2011 ja den sida er bare kaos. greia er at før jeg kan sende inn meldekort må jeg registrere meg som søker av aap. og det får jeg ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. januar 2011 #1507 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Gå inn igjen på nav.no, og se under din side arbeid (helt til venstre). Der står det registrer deg. Trykk inn der, så kommer det opp "jeg har søkt om økonomisk støtte fra nav". Edit: her: https://www.nav.no/sbl/arbeid/registrering?execution=e4s2 Endret 18. januar 2011 av Mahareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. januar 2011 #1508 Del Skrevet 18. januar 2011 Gå inn igjen på nav.no, og se under din side arbeid (helt til venstre). Der står det registrer deg. Trykk inn der, så kommer det opp "jeg har søkt om økonomisk støtte fra nav". Edit: her: https://www.nav.no/sbl/arbeid/registrering?execution=e4s2 ååå takk! jeg har sittet med dette hele dagen nå godt en har kg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. januar 2011 #1509 Del Skrevet 18. januar 2011 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. januar 2011 #1510 Del Skrevet 18. januar 2011 Så bra mysteriet løste seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. januar 2011 #1511 Del Skrevet 18. januar 2011 Så flott med KG-hjelpere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. januar 2011 #1512 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvordan går det Star? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. januar 2011 #1513 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvordan går det Star? dagen ble litt bedre når nav tingen ordnet seg men det er fortsatt en dårlig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. januar 2011 #1514 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Uff da Skulle ønske at jeg kunne trylle alt bra igjen for deg Endret 18. januar 2011 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. januar 2011 #1515 Del Skrevet 19. januar 2011 Håper dagen i dag er litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. januar 2011 #1516 Del Skrevet 19. januar 2011 *tryller litt* (det hjelper kanskje ikke, men deter verdt forsøket?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 19. januar 2011 #1517 Del Skrevet 19. januar 2011 fysisk er formen ganske grei igjen psykisk er dette desverre en av de tyngre dagene i året. det er pappas bursdag i dag, han skulle blitt 55 år... han rakk knapt å feire 50års dagen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. januar 2011 #1518 Del Skrevet 19. januar 2011 :klemmer: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. januar 2011 #1519 Del Skrevet 19. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 19. januar 2011 #1520 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) jeg har problemer med nav igjen edit: fant ut at jeg stikker innom de i mårra(de stenger veldig snart nå). gidder ikke dette her mer. lettere å bare få de til å gjøre det for meg Endret 19. januar 2011 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå