Gjest hogwash Skrevet 4. januar 2011 #1421 Del Skrevet 4. januar 2011 Fin avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. januar 2011 #1422 Del Skrevet 4. januar 2011 Fin avatar takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. januar 2011 #1423 Del Skrevet 4. januar 2011 i dag er jeg litt sliten av jenter hvorfor er det sånn at jenter alltid skal se på bilder av kjendiser og gamle bilder av seg selv og sukke over hvor pene de var, hvor tynne de var og at alt var så mye bedre da. jeg blir sliten av det... jeg jobber så veldig veldig hardt vær eneste dag for ikke å gjøre det selv. jeg tar opp kampen med meg selv vær eneste dag fordi jeg vet at jeg må. jeg vet at jeg må gjøre det for å overleve. for at jobben mine venner har gjort, jobben jeg har gjort med meg selv ikke skal være forgjeves. jeg jobber beinhardt, og har jobbet enda hardere. og jeg er stolt av meg selv, veldig stolt. men noen dager blir jeg sliten. og da blir jeg så veldig sliten av disse jentene. som aldri kan være fornøyd med seg selv, som alltid har ett eller annet de er misfornøyd med. da lurer jeg på hvorfor i all verden de ikke kan være fornøyd med seg selv? de er den de er, og viss de ønsker å forandre på noe er det greit det. men det er vel ikke nødvendig å sukke og klage seg blå først? jeg gleder meg til søndag. da kommer bestis før han reiser i militæret. jeg trenger litt "mannfolktid", litt tid til å snakke om morsomme ting. om alt som er bra her i livet, ikke om at en veier 2kg for mye eller en nese som er skjev. åh som jeg gleder meg! det skal bli deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 4. januar 2011 #1424 Del Skrevet 4. januar 2011 Enig, vi menn er best! Det er bra du står på. Forstår det må være hardt selv om jeg ikke klarer å sette meg skikkelig inn i situasjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2011 #1425 Del Skrevet 4. januar 2011 med rosa sløyfe også? ------ *hvorfor vil ikke avataren min oppføre seg!? * edit: nå funka den plutselig Uten rosa sløyfe tror jeg.. vil ha hannhund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. januar 2011 #1426 Del Skrevet 4. januar 2011 Enig, vi menn er best! Det er bra du står på. Forstår det må være hardt selv om jeg ikke klarer å sette meg skikkelig inn i situasjonen.. helt klart! jeg bor jo med 3 jenter, og pleier stadig vekk å si at nå må jeg komme meg ut og bare være med kompisene mine for jeg blir gal de blir litt fornærma, skjønner ikke det :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. januar 2011 #1427 Del Skrevet 4. januar 2011 Uten rosa sløyfe tror jeg.. vil ha hannhund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2011 #1428 Del Skrevet 4. januar 2011 Enig, vi menn er best! Det er bra du står på. Forstår det må være hardt selv om jeg ikke klarer å sette meg skikkelig inn i situasjonen.. Ja jeg hadde ikke klart meg uten guttevenner. Uten guttevenner ville livet mitt vært meningsløst tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. januar 2011 #1429 Del Skrevet 4. januar 2011 Ja jeg hadde ikke klart meg uten guttevenner. Uten guttevenner ville livet mitt vært meningsløst tror jeg uten kompisene mine hadde livet mitt vært grusomt! (neida kanskje ikke så ille, men jeg hadde helt klart vært den som skilte meg ut blant jentene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2011 #1430 Del Skrevet 4. januar 2011 Det skal sies at jeg er av og til misfornøyd med kroppen min jeg også, men jeg går ikke rundt og sutrer og klager over det til andre. Det er det ikke noe poeng i. En får værra som en er når'n itte vart som en sku'. Eller gjøre noe med det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. januar 2011 #1431 Del Skrevet 4. januar 2011 Det skal sies at jeg er av og til misfornøyd med kroppen min jeg også, men jeg går ikke rundt og sutrer og klager over det til andre. Det er det ikke noe poeng i. En får værra som en er når'n itte vart som en sku'. Eller gjøre noe med det!! enig! det er lov å ikke være fornøyd med seg selv viss en har latt kroppen forfalle totalt eller noe. og viss en da gjør noe med det er det jo kjempeflott det er de som sutrer og klager og ikke gjør noe som er slitsomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2011 #1432 Del Skrevet 4. januar 2011 Akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 5. januar 2011 #1433 Del Skrevet 5. januar 2011 Helt enig i at gutter er veldig mange ganger enklere! Spesielt i jobb og skolesammenheng! Håper du har sovet godt, og at morgenen er god Setter igjen en kopp kakao jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. januar 2011 #1434 Del Skrevet 5. januar 2011 Menneskehjernen er nå engang så praktisk men teit at den for det meste bare husker det beste i en situasjon, og gjør det ille litt bedre. Forsåvidt en bra ting, men det gjør også at det er så lett å tenke at alt var bedre før. Jeg tror ikke nødvendigvis det betyr at det faktisk var det, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. januar 2011 #1435 Del Skrevet 5. januar 2011 Helt enig i at gutter er veldig mange ganger enklere! Spesielt i jobb og skolesammenheng! Håper du har sovet godt, og at morgenen er god Setter igjen en kopp kakao jeg! jeg sov veldig godt faktisk åååhh kakao Menneskehjernen er nå engang så praktisk men teit at den for det meste bare husker det beste i en situasjon, og gjør det ille litt bedre. Forsåvidt en bra ting, men det gjør også at det er så lett å tenke at alt var bedre før. Jeg tror ikke nødvendigvis det betyr at det faktisk var det, altså. jeg er veldig klar over at mitt liv er bedre nå enn før, selv om jeg er 5kg tyngre og de fleste vil nok finne mest positive ting viss de bare velger å fokusere på de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. januar 2011 #1436 Del Skrevet 5. januar 2011 jeg er veldig klar over at mitt liv er bedre nå enn før, selv om jeg er 5kg tyngre og de fleste vil nok finne mest positive ting viss de bare velger å fokusere på de Åja, men da betyr jo det at du har hatt masse kosetid og spist god mat. :happy: (men det er jo greit å ville ned igjen også, vil ned selv etter jul, men jaggu som det skal gnis inn i mentaliteten at jeg faktisk har KOST meg og har FORTJENT det! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. januar 2011 #1437 Del Skrevet 5. januar 2011 Åja, men da betyr jo det at du har hatt masse kosetid og spist god mat. :happy: (men det er jo greit å ville ned igjen også, vil ned selv etter jul, men jaggu som det skal gnis inn i mentaliteten at jeg faktisk har KOST meg og har FORTJENT det! ) nettopp :happy: har kost meg kjempemye jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. januar 2011 #1438 Del Skrevet 5. januar 2011 Nå synes jeg dere høres veldig fornuftige ut begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. januar 2011 #1439 Del Skrevet 5. januar 2011 Veldig enig! Det er lov å kose seg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. januar 2011 #1440 Del Skrevet 5. januar 2011 Veldig enig! Det er lov å kose seg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå