Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #821 Del Skrevet 9. august 2010 Soorrrry da, men den var jo ikke så fin. Æuuuuu K82 tørker tårene, og er glad han i alle fall ikke ble utestengt fra dagboka *k82 med blåveis titter rundt i twinkletråden* Håper alt går kjempebra og du får det kanonfint i Oslo K82 er sååååå glad for at han ikke er jente :troest: fant du noe spennende i tråden min? det var en godt grunn til at jeg prøvde hardt å skifte kjønn når jeg var yngre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #822 Del Skrevet 9. august 2010 Bit han i rumpa, Twinklestar! Gjør det! Gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #823 Del Skrevet 9. august 2010 Bit han i rumpa, Twinklestar! Gjør det! Gjør det! jeg er for voksen til å gi etter for press -------------- twinx er i grunn ikke så smart om dagen. sitter å ser på alle mulige gøye ting som koster alt for mange penger :nei: jeg har jo ikke lov til å kaste vekk pengene på sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #824 Del Skrevet 9. august 2010 Hva ser du på????? Fortell, fortell!!! Jeg er så blakk og SÅ sugen på litt shopping!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #825 Del Skrevet 9. august 2010 Hva ser du på????? Fortell, fortell!!! Jeg er så blakk og SÅ sugen på litt shopping!!!! jeg ser på finsk sko, mullberry vesker og andre dyre ting men mest av alt ser jeg på dreads det er bare det at viss jeg skal ha sånne dreads som jeg vil ha så kommer det til å koste 6000 kr åsså er det en liiiiiten stemme laaangt bak i hodet mitt som sier at jeg må til tannlegen, og at det koster penger det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #826 Del Skrevet 9. august 2010 Å du salige! 6000,-???? Oi, oi, oi Tannlegen? Måtte du minne meg på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #827 Del Skrevet 9. august 2010 Å du salige! 6000,-???? Oi, oi, oi Tannlegen? Måtte du minne meg på det? ja det var litt mye penger, men viss ikke så må jeg spare de så leeenge. og det er kjedelig dessuten kommer jeg nok til å bruke like mye på frisør og produkter de neste 2 årene for å få skikk på håret mitt. så det er i grunn bare snakk om prioritering... uff nei vi dytter den tanken laaangt bak i hodet, putter den oppi en boks og låser døra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #828 Del Skrevet 9. august 2010 det gjør vi! Ja... det er jo prioriteringer. Bruk de på noe du vil bruke de på! Det er det beste Så hvis du vil bruke 6000,- på dreads så tenker du at det var det du faktisk ville bruke de til når du får lyst på noe annet og må prioritere den vekk (var det forståelig i det hele?? Trøtt i dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #829 Del Skrevet 9. august 2010 det gjør vi! Ja... det er jo prioriteringer. Bruk de på noe du vil bruke de på! Det er det beste Så hvis du vil bruke 6000,- på dreads så tenker du at det var det du faktisk ville bruke de til når du får lyst på noe annet og må prioritere den vekk (var det forståelig i det hele?? Trøtt i dag ) fult forståelig akkuratt sånn jeg tenker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #830 Del Skrevet 9. august 2010 Så masse besøk du hadde i dag! Jeg kommer tilbake senere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #831 Del Skrevet 9. august 2010 jeg mistenker at alle de andre har tatt ferie ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #832 Del Skrevet 9. august 2010 Å, men du hadde masse besøk Det stod at det var 6 brukere som leste i tråden din! Du er poppis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 9. august 2010 #833 Del Skrevet 9. august 2010 jeg mistenker at alle de andre har tatt ferie ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #834 Del Skrevet 9. august 2010 Å, men du hadde masse besøk Det stod at det var 6 brukere som leste i tråden din! Du er poppis! hva!? åsså er det ingen som sier noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #835 Del Skrevet 9. august 2010 Se nå! 3 stk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #836 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) ja men de sier ingen ting jo er ikke noe gøy med besøk når de ikke sier noe! HALLO HALLO ALLE BESØKENDE!! oi det glemte jeg! :velkommen: Endret 9. august 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #837 Del Skrevet 9. august 2010 :velkommen: :velkommen: :blomst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. august 2010 #838 Del Skrevet 9. august 2010 fant du noe spennende i tråden min? det var en godt grunn til at jeg prøvde hardt å skifte kjønn når jeg var yngre! Nja, kanskje noe :hemmeligek82: Guttejente mener du? Eller andre forsøk? Bit han i rumpa, Twinklestar! Gjør det! Gjør det! Eyyyy, ikke oppmuntre henne da Al jeg er for voksen til å gi etter for press -------------- twinx er i grunn ikke så smart om dagen. sitter å ser på alle mulige gøye ting som koster alt for mange penger :nei: jeg har jo ikke lov til å kaste vekk pengene på sånt den var god småbarn gir bestandig etter for gruppepress. Fornuftig du er da, tross alderen frekkek82 :Grrrr: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. august 2010 #839 Del Skrevet 9. august 2010 Såklart oppmuntrer jeg! Jeg er for gammel til å gjøre det selv, så da oppmuntrer jeg ungdommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 9. august 2010 #840 Del Skrevet 9. august 2010 Nja, kanskje noe :hemmeligek82: Guttejente mener du? Eller andre forsøk? Eyyyy, ikke oppmuntre henne da Al den var god småbarn gir bestandig etter for gruppepress. Fornuftig du er da, tross alderen frekkek82 :Grrrr: hemmeligheter du liksom, jeg har ingen hemmeligheter jeg vel(nå lyver twinx så det renner igjen) jeg prøvde å sitte bakvendt på doen som liten, siden jeg ikke kunne stå å tisse. jeg er ganske fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå