Gjest *Twinklestar* Skrevet 27. mai 2010 #661 Del Skrevet 27. mai 2010 å! jeg glemte å fortelle dere noe! jeg jobber med en godt voksen dame på jobb. jobba me ho for ett par dager siden. så plutselig kommer ho med en kommentar ang det jeg spiser. ho sa noe sånt som dette her: åja, så du slanker deg du. siden det der er jo sånn slankemat! jeg sa at nei det gjorde jeg nå i hvertfall ikke! jeg spiser den sjokoladen(det var en såkalt "sunn" sjokolade) fordi jeg liker den så senere på dagen kommer hun med en komentar igjen!! å du spiser knekkebrød du ja, er ikke det også sånt en gjør når en slanker seg? jeg: nei, jeg spiser knekkebrød for som vi snakket om før i dag: jeg tåler ikke gluten lenger! ååårrhh jeg holdt på å fly på ho. det skal sies at jeg er ekstra "var" for denne typen komentarer. da jeg hadde store spiseproblemer hele oppveksten(var på grensen til å bli anorektiker i mange år). men jeg synes uansett dette ikke er kommentarer du kommer med til en normalvektig/slank 20-åring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 27. mai 2010 #662 Del Skrevet 27. mai 2010 Sov godt Twinklestar nå har jeg kommet med dagens utblåsning også, så da går jeg å finner senga :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. mai 2010 #663 Del Skrevet 27. mai 2010 Dustekjerring! Sånt sier man da ikke til noen!?! Syns det er rart alt folk kan få seg til å si og spørre om??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. mai 2010 #664 Del Skrevet 27. mai 2010 Kvinnfolk... Det fins mange teite eksemplarer! (Altså hun du snakket om twinkle, ikke deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. mai 2010 #665 Del Skrevet 28. mai 2010 Dustekjerring! Sånt sier man da ikke til noen!?! Syns det er rart alt folk kan få seg til å si og spørre om??? Kvinnfolk... Det fins mange teite eksemplarer! (Altså hun du snakket om twinkle, ikke deg ) skjønne ikke hva som foregår i hodet hennes av og til. hun kan få seg til å si mye rart, men det der tok kaka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. mai 2010 #666 Del Skrevet 28. mai 2010 tenkte jeg kanskje skulle oppdatere litt på treningsfroten... det er da altså slik at jeg sykler til å fra jobb. det tar ca 30min begge veier, og er mye opp og ned bakker. siden jeg i tillegg går mye på jobb har jeg lagt alt annet av trening litt på hylla. fram til jeg kommer inn i en periode der jeg ikke jobber hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 28. mai 2010 #667 Del Skrevet 28. mai 2010 Så flink du er Egentlig veldig greit å bli "tvunget" til å trene, også glemmer man nesten at det er et slit, for man må jo på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. mai 2010 #668 Del Skrevet 28. mai 2010 Så flink du er Egentlig veldig greit å bli "tvunget" til å trene, også glemmer man nesten at det er et slit, for man må jo på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 28. mai 2010 #669 Del Skrevet 28. mai 2010 God morgen Twinklestar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. mai 2010 #670 Del Skrevet 28. mai 2010 God morgen Twinklestar god morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 28. mai 2010 #671 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) å! jeg glemte å fortelle dere noe! jeg jobber med en godt voksen dame på jobb. jobba me ho for ett par dager siden. så plutselig kommer ho med en kommentar ang det jeg spiser. ho sa noe sånt som dette her: åja, så du slanker deg du. siden det der er jo sånn slankemat! jeg sa at nei det gjorde jeg nå i hvertfall ikke! jeg spiser den sjokoladen(det var en såkalt "sunn" sjokolade) fordi jeg liker den så senere på dagen kommer hun med en komentar igjen!! å du spiser knekkebrød du ja, er ikke det også sånt en gjør når en slanker seg? jeg: nei, jeg spiser knekkebrød for som vi snakket om før i dag: jeg tåler ikke gluten lenger! ååårrhh jeg holdt på å fly på ho. det skal sies at jeg er ekstra "var" for denne typen komentarer. da jeg hadde store spiseproblemer hele oppveksten(var på grensen til å bli anorektiker i mange år). men jeg synes uansett dette ikke er kommentarer du kommer med til en normalvektig/slank 20-åring! For en jævla hore. (minus tannbørsten) på henne! Endret 28. mai 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. mai 2010 #672 Del Skrevet 28. mai 2010 Huff.. enkelte tenker VIRKELIG ikke før de snakker! De kan holde kjeften sin lukket istedenfor å slenge dritt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. mai 2010 #673 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) i dag har ho om mulig irritert meg enda mer(liker ikke den dama jeg vist ) jeg jobbet på en annen bruker enn jeg har gjort i vinter i dag(hun jobbet på han jeg har jobbet på hele vinteren). så kommer hun inn til meg og klager og bærer seg over hvor slitsomt der å jobbe på den brukeren. og begynner å godsnakke og dulle med den brukeren jeg var på jobb med. hadde så utrolig lyst til å si til hun at viss hun ikke orker å gjøre jobben din, så får du finne deg en annen jobb! makan altså (jeg sa ingenting, orket ikke å starte en krangel med hun siden hun er av typen som "alltid" har rett) Endret 28. mai 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 28. mai 2010 #674 Del Skrevet 28. mai 2010 Det er synd med slike mennesker som sprer negativ energi... Vi får satse på at karma ordner opp med tid og stunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. mai 2010 #675 Del Skrevet 28. mai 2010 Karma's a bitch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 28. mai 2010 #676 Del Skrevet 28. mai 2010 Vel, om dama er så lite interessert i å være hyggelig og gjøre jobben sin så synes ikke jeg du skal trenge å kaste vekk stemmebåndene dine på å snakke til henne Sånne mennesker er det dessverre litt for mange av, og jeg fatter ikke hvorfor de alltid slal bry seg! Men hun får nok igjen en dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. mai 2010 #677 Del Skrevet 29. mai 2010 i dag har ho om mulig irritert meg enda mer(liker ikke den dama jeg vist ) jeg jobbet på en annen bruker enn jeg har gjort i vinter i dag(hun jobbet på han jeg har jobbet på hele vinteren). så kommer hun inn til meg og klager og bærer seg over hvor slitsomt der å jobbe på den brukeren. og begynner å godsnakke og dulle med den brukeren jeg var på jobb med. hadde så utrolig lyst til å si til hun at viss hun ikke orker å gjøre jobben din, så får du finne deg en annen jobb! makan altså (jeg sa ingenting, orket ikke å starte en krangel med hun siden hun er av typen som "alltid" har rett) spark henne hardt på skinnleggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. mai 2010 #678 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg vet ikke om jeg hadde klart å holde kjeften min jeg, og sagt ettellerannet spydig til henne,slik at hun i allefall holdt seg et godt stykke unna meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mai 2010 #679 Del Skrevet 30. mai 2010 Denne damen, er hun litt større selv? I så tilfelle ville jeg sagt: "ja, det er slankeknekkebrød. Vil du ha?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 30. mai 2010 #680 Del Skrevet 30. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå