Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Gjest *Twinklestar*

jeg sjekker mange ganger til dagen jeg! men jeg kan fortsatt ikke stå å tisse på do(det var en av mine store skuffelser som barn :skratte:)!

njæ det er egentlig litt plagsomt, for jeg er bare sjenert i noen situasjoner. viss jeg er avslappet og sånn så er jeg veldig ikke sjenert nemlig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katee

:skratte:

Da er vi ganske like, Twinklestar :)

Edit: Ikke det med tissinga da :fnise:

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Da er vi ganske like, Twinklestar :)

Edit: Ikke det med tissinga da :fnise:

:ler: det er kanskje like greit at jeg er litt spesiell på det punktet. jeg hadde faktisk en periode i 5års alderen der jeg satt bak fram på do, i håp om å finne en metode å stå å tisse på :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:ler: Fantastisk! :nigo:

jadda jeg var ett ganske spesielt barn :ler:

(er vel sånn sett en ganske spesiell voksen også, men kommer fra en spesiell familie så skylder på det :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Er vi ikke alle litt spesielle da?! :fnise: En på jobben min syns ikke at noen på jobb er normale i det hele, men vi går godt sammen så han er ikke noe bedre selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Er vi ikke alle litt spesielle da?! :fnise: En på jobben min syns ikke at noen på jobb er normale i det hele, men vi går godt sammen så han er ikke noe bedre selv :fnise:

:ler: jo alle har nok sine spesielle sider. men jeg tror familien min er litt ekstreme. vi pleier å "skremme bort" kjærester som kommer i sitt første familieselskap og sånt liksom. og ikke med vilje heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:ler:

Hm, ja, jeg tror kanskje det var jeg som startet det?? :vetikke: Men jeg husker ikke. For jeg er alltid trøtt når jeg er på KG og da går alt til helsikes :fnise:

Men hvor er manerene mine?! Vil du bli med? :nigo: Bacardi hos Alyah med påfølgende slåsskamp hos hogwash :) Jeg tror det blir kjempespennende! Og Kristian kan stå på sidelinja og observere, om han ikke syns det blir for skummelt ;)

Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke er invitert før :ler: Jeg er med til True Blood begynner! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:dåne:

jeg tisser mange ganger til dagen, og hadde nok oppdaget det viss jeg hadde fått en penis :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

jeg tisser mange ganger til dagen, og hadde nok oppdaget det viss jeg hadde fått en penis :ler:

Sikker?? Ser du etter hver gang? Jeg bare tisser jeg, og blir ferdig med det :ler:

On second thought, tror nok også jeg hadde merka det om en penis plutselig hadde vokst ut :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Sikker?? Ser du etter hver gang? Jeg bare tisser jeg, og blir ferdig med det :ler:

On second thought, tror nok også jeg hadde merka det om en penis plutselig hadde vokst ut :hoho:

:skratte: JA jeg hadde merka det, så trøtt er jeg ikke om morgenen engang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:skratte: JA jeg hadde merka det, så trøtt er jeg ikke om morgenen engang :ler:

Her går det fort i svingene, for jeg trodde det stod har og ikke hadde :ler: Måtte lese det ca 5 ganger før jeg skjønte hva du skrev :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

*Rygge sakte og forsiktig ut av skravleboka*

Får jeg bli med 'a? :sjenert: Så kan guttejentene/jenteguttene tulle videre? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Twinklestar*

Her går det fort i svingene, for jeg trodde det stod har og ikke hadde :ler: Måtte lese det ca 5 ganger før jeg skjønte hva du skrev :skravle:

:skratte: :skratte:

neidu, såå gutt har jeg ikke blitt enda. kommer nok aldri til å bli det heller, for jeg blir mer og mer jentete med åra :ler:

*Rygge sakte og forsiktig ut av skravleboka*

du får lov å være med altså :nigo:

Får jeg bli med 'a? :sjenert: Så kan guttejentene/jenteguttene tulle videre? ;)

du kan få være her du også altså :ler:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...