Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #541 Del Skrevet 18. mai 2010 jeg sjekker mange ganger til dagen jeg! men jeg kan fortsatt ikke stå å tisse på do(det var en av mine store skuffelser som barn )! njæ det er egentlig litt plagsomt, for jeg er bare sjenert i noen situasjoner. viss jeg er avslappet og sånn så er jeg veldig ikke sjenert nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2010 #542 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Da er vi ganske like, Twinklestar Edit: Ikke det med tissinga da Endret 18. mai 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #543 Del Skrevet 18. mai 2010 Da er vi ganske like, Twinklestar Edit: Ikke det med tissinga da det er kanskje like greit at jeg er litt spesiell på det punktet. jeg hadde faktisk en periode i 5års alderen der jeg satt bak fram på do, i håp om å finne en metode å stå å tisse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2010 #544 Del Skrevet 18. mai 2010 Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #545 Del Skrevet 18. mai 2010 Fantastisk! jadda jeg var ett ganske spesielt barn (er vel sånn sett en ganske spesiell voksen også, men kommer fra en spesiell familie så skylder på det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2010 #546 Del Skrevet 18. mai 2010 Er vi ikke alle litt spesielle da?! En på jobben min syns ikke at noen på jobb er normale i det hele, men vi går godt sammen så han er ikke noe bedre selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #547 Del Skrevet 18. mai 2010 Er vi ikke alle litt spesielle da?! En på jobben min syns ikke at noen på jobb er normale i det hele, men vi går godt sammen så han er ikke noe bedre selv jo alle har nok sine spesielle sider. men jeg tror familien min er litt ekstreme. vi pleier å "skremme bort" kjærester som kommer i sitt første familieselskap og sånt liksom. og ikke med vilje heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. mai 2010 #548 Del Skrevet 18. mai 2010 Hm, ja, jeg tror kanskje det var jeg som startet det?? Men jeg husker ikke. For jeg er alltid trøtt når jeg er på KG og da går alt til helsikes Men hvor er manerene mine?! Vil du bli med? Bacardi hos Alyah med påfølgende slåsskamp hos hogwash Jeg tror det blir kjempespennende! Og Kristian kan stå på sidelinja og observere, om han ikke syns det blir for skummelt Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke er invitert før Jeg er med til True Blood begynner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. mai 2010 #549 Del Skrevet 18. mai 2010 jeg sjekker mange ganger til dagen jeg! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #550 Del Skrevet 18. mai 2010 :dåne: jeg tisser mange ganger til dagen, og hadde nok oppdaget det viss jeg hadde fått en penis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. mai 2010 #551 Del Skrevet 18. mai 2010 jeg tisser mange ganger til dagen, og hadde nok oppdaget det viss jeg hadde fått en penis Sikker?? Ser du etter hver gang? Jeg bare tisser jeg, og blir ferdig med det On second thought, tror nok også jeg hadde merka det om en penis plutselig hadde vokst ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #552 Del Skrevet 18. mai 2010 Sikker?? Ser du etter hver gang? Jeg bare tisser jeg, og blir ferdig med det On second thought, tror nok også jeg hadde merka det om en penis plutselig hadde vokst ut JA jeg hadde merka det, så trøtt er jeg ikke om morgenen engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. mai 2010 #553 Del Skrevet 18. mai 2010 JA jeg hadde merka det, så trøtt er jeg ikke om morgenen engang Her går det fort i svingene, for jeg trodde det stod har og ikke hadde Måtte lese det ca 5 ganger før jeg skjønte hva du skrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2010 #554 Del Skrevet 18. mai 2010 Å dere asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. mai 2010 #555 Del Skrevet 18. mai 2010 *Rygge sakte og forsiktig ut av skravleboka* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2010 #556 Del Skrevet 18. mai 2010 *Rygge sakte og forsiktig ut av skravleboka* Får jeg bli med 'a? Så kan guttejentene/jenteguttene tulle videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. mai 2010 #557 Del Skrevet 18. mai 2010 Jepp, tror det er greiest de får finne ut hvilket kjønn de er på egen hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2010 #558 Del Skrevet 18. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #559 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Her går det fort i svingene, for jeg trodde det stod har og ikke hadde Måtte lese det ca 5 ganger før jeg skjønte hva du skrev :skratte: neidu, såå gutt har jeg ikke blitt enda. kommer nok aldri til å bli det heller, for jeg blir mer og mer jentete med åra *Rygge sakte og forsiktig ut av skravleboka* du får lov å være med altså Får jeg bli med 'a? Så kan guttejentene/jenteguttene tulle videre? du kan få være her du også altså Endret 18. mai 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2010 #560 Del Skrevet 18. mai 2010 okei da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå