Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #521 Del Skrevet 18. mai 2010 Mens damene skravler bevæpner hogwash seg. (Gammelt jungelord) skravler vi? men husk du må være forsiktig så vi ikke lurer deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. mai 2010 #522 Del Skrevet 18. mai 2010 skravler vi? KG påstår jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #523 Del Skrevet 18. mai 2010 KG påstår jeg gjør det kg påstår at jeg er en ivrig skribent. er kanskje det her inne, men ikke ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. mai 2010 #524 Del Skrevet 18. mai 2010 Pennen er jo visstnok mektigere enn sverdet så det er kanskje noe i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #525 Del Skrevet 18. mai 2010 Pennen er jo visstnok mektigere enn sverdet så det er kanskje noe i det hm kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. mai 2010 #526 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) er det også skummelt!? :dåne: hva er det du ikke er redd for da ? Hmmmm....Hmmmm....Jeg er ikke redd for......Hmmm.........Hmmm............ehhhh..........................hmmm....jeg er ikke redd for å kjøre bil...forutsatt at jeg kjører rundt i gatene nære hjemmet mitt da...når det er lite trafikk...og sent på kvelden.....også er jeg ikke redd for....hmmm....ikke redd for filmer som har aldersgrense 12 år...selv om Harry Potter er på grensa...Også...hmmm....ikke redd for jenter så lenge de er så fulle at de uansett ikke husker noe dagen etterpå....også ja ehh.... Ludvig er her..og Emma er her..og takk og pris for Emmas Pappa er her...i vår lille gjeng Den er så artig den reklama Endret 18. mai 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #527 Del Skrevet 18. mai 2010 Hmmmm....Hmmmm....Jeg er ikke redd for......Hmmm.........Hmmm............ehhhh..........................hmmm....jeg er ikke redd for å kjøre bil...forutsatt at jeg kjører rundt i gatene nære hjemmet mitt da...når det er lite trafikk...og sent på kvelden.....også er jeg ikke redd for....hmmm....ikke redd for filmer som har aldersgrense 12 år...selv om Harry Potter er på grensa...Også...hmmm....ikke redd for jenter så lenge de er så fulle at de uansett ikke husker noe dagen etterpå....også ja ehh.... Ludvig er her..og Emma er her..og takk og pris for Emmas Pappa er her...i vår lille gjeng Den er så artig den reklama du er med andre ord redd for det meste du stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. mai 2010 #528 Del Skrevet 18. mai 2010 Bare slåssing og fyll her jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #529 Del Skrevet 18. mai 2010 Bare slåssing og fyll her jo ja det er vist det, jeg skjønner ikke helt hvordan det skjedde men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. mai 2010 #530 Del Skrevet 18. mai 2010 du er med andre ord redd for det meste du stakkar Ja, det er vel en ganske nøyaktig beskrivelse av tingenes tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2010 #531 Del Skrevet 18. mai 2010 Mens damene skravler bevæpner hogwash seg. (Gammelt jungelord) Bare slåssing og fyll her jo Hm, ja, jeg tror kanskje det var jeg som startet det?? Men jeg husker ikke. For jeg er alltid trøtt når jeg er på KG og da går alt til helsikes Men hvor er manerene mine?! Vil du bli med? Bacardi hos Alyah med påfølgende slåsskamp hos hogwash Jeg tror det blir kjempespennende! Og Kristian kan stå på sidelinja og observere, om han ikke syns det blir for skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. mai 2010 #532 Del Skrevet 18. mai 2010 Hm, ja, jeg tror kanskje det var jeg som startet det?? Men jeg husker ikke. For jeg er alltid trøtt når jeg er på KG og da går alt til helsikes Men hvor er manerene mine?! Vil du bli med? Bacardi hos Alyah med påfølgende slåsskamp hos hogwash Jeg tror det blir kjempespennende! Og Kristian kan stå på sidelinja og observere, om han ikke syns det blir for skummelt Ja, på sidelinja tør jeg å stå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2010 #533 Del Skrevet 18. mai 2010 Ja, på sidelinja tør jeg å stå. Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 18. mai 2010 #534 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) : Endret 18. mai 2010 av sophiaM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #535 Del Skrevet 18. mai 2010 Ja, det er vel en ganske nøyaktig beskrivelse av tingenes tilstand. sikker på at du er mann? og ikke en liten jente? neida bare tuller med deg alt du trenger er litt miljøtrening, så blir du nok tøffere : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. mai 2010 #536 Del Skrevet 18. mai 2010 sikker på at du er mann? og ikke en liten jente? neida bare tuller med deg alt du trenger er litt miljøtrening, så blir du nok tøffere *K82 løfter opp strikken på joggebuksa, joda, ligger jo en penis der i alle fall* Ja, neida, jeg er egentlig veldig tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2010 #537 Del Skrevet 18. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mai 2010 #538 Del Skrevet 18. mai 2010 *K82 løfter opp strikken på joggebuksa, joda, ligger jo en penis der i alle fall* Ja, neida, jeg er egentlig veldig tøff. kompisen min ber meg stadig om å sjekke at jeg faktisk er jente og ikke har fått en penis i det siste! tenkte derfor det var greit at du også sjekka det er godt du egentlig er tøff jeg er egentlig ganske sjenert, bare sånn for å tilstå noe jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2010 #539 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg også er en tanke sjenert (men ikke her på KG ) Nå som vi tilstår ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. mai 2010 #540 Del Skrevet 18. mai 2010 kompisen min ber meg stadig om å sjekke at jeg faktisk er jente og ikke har fått en penis i det siste! tenkte derfor det var greit at du også sjekka det er godt du egentlig er tøff jeg er egentlig ganske sjenert, bare sånn for å tilstå noe jeg også Ja, da får vi ta en titt begge to. Oki verre ting man kan være enn sjenert da, så sant det ikke er plagsomt for en selv da, da er det jo ikke noe kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå