trulta_ Skrevet 16. mai 2010 #481 Del Skrevet 16. mai 2010 Er du klar for å feire dagen til vårt kjære land? Jeg dropper bunaden også i år Litt dumt, det er jo det dyreste plagget jeg eier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. mai 2010 #482 Del Skrevet 17. mai 2010 Bare vent! Har vært ute en vinternatt før jeg Og er ganske sikker på at jeg får Twinklestar med meg! Vi er kanskje ikke så høye på strømpelesten, men jommen er vi ikke så uskyldige som vi ser ut til! (Scotland forever!) åjadda vi skal ta'en vi vi er ganske lure vi nemlig *ser for seg Alyah og Twinklestar komme ridende som riddere på Cowabunga* ehm ja det glemte jeg, jeg har jo ingen ordentlig hest lenger! men vi kan ta oksen Er du klar for å feire dagen til vårt kjære land? Jeg dropper bunaden også i år Litt dumt, det er jo det dyreste plagget jeg eier. jeg er klar jeg skulle egentlig ikke ut døra omtrent engang jeg, det er egentlig ikke noe opplegg for oss barnløse voksne her i bygda. men så måtte jeg hjelpe til med noe leker på barneskolen så da blir det vist bunad alikevell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mai 2010 #483 Del Skrevet 17. mai 2010 Hahahaha, her tar det jo helt av! Ha en fin 17.mai, alle små, søte voldselskende KG-raringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. mai 2010 #484 Del Skrevet 17. mai 2010 God 17 mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. mai 2010 #485 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Hahahaha, her tar det jo helt av! Ha en fin 17.mai, alle små, søte voldselskende KG-raringer. Den tar jeg til meg God 17. mai til deg også! Twinklestar: Kan vi ikke låne en hest da?! Men oksen er kanskje en god idé. Den kan jo kanskje hjelpe oss i kampen mot Braveheart-hogwash God 17. mai forresten Endret 17. mai 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. mai 2010 #486 Del Skrevet 17. mai 2010 her tar det alltid av pingting jooo vi kan låne en hest, eller fem? må bare samle de inn hos de forskjellige først derfor lettere med oksen som bare er 200m borte GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN håper dere har kost dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. mai 2010 #487 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg gleder meg allerede! Wiii! Cowabunga!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. mai 2010 #488 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Jeg gleder meg allerede! Wiii! Cowabunga!!! jeg også! Endret 17. mai 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. mai 2010 #489 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg må meg opp nå! Snart klar! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. mai 2010 #490 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg må meg opp nå! Snart klar! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 17. mai 2010 #491 Del Skrevet 17. mai 2010 Jaja, godt å se at optimismen og selvtilliten er på topp damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. mai 2010 #492 Del Skrevet 17. mai 2010 Du er litt vel høy på pæra, hogwash Tror du virkelig ikke at vi kan samle nok damer til å vinne over deg? Hvor mange tror du vi trenger (sånn bare av ren nysgjerrighet )?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. mai 2010 #493 Del Skrevet 17. mai 2010 Jaja, godt å se at optimismen og selvtilliten er på topp damer i hvertfall når det gjelder å :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. mai 2010 #494 Del Skrevet 17. mai 2010 i hvertfall når det gjelder å :slåss: Gi meg en 9-10 alkoholenheter, så er jeg klar! Noen som har en flaske Bacardi?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. mai 2010 #495 Del Skrevet 17. mai 2010 Du er litt vel høy på pæra, hogwash Tror du virkelig ikke at vi kan samle nok damer til å vinne over deg? Hvor mange tror du vi trenger (sånn bare av ren nysgjerrighet )?? det er sikkert nok med oss to har vært ute en vinternatt før jeg skjønner du og sloss det kan jeg(har gjort det også før nemlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. mai 2010 #496 Del Skrevet 17. mai 2010 Gi meg en 9-10 alkoholenheter, så er jeg klar! Noen som har en flaske Bacardi?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. mai 2010 #497 Del Skrevet 17. mai 2010 det er sikkert nok med oss to har vært ute en vinternatt før jeg skjønner du og sloss det kan jeg(har gjort det også før nemlig) Det tror faktisk jeg også! Greit nok at vi er lave, men fy pokker for noen bøller vi er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 17. mai 2010 #498 Del Skrevet 17. mai 2010 Det tror faktisk jeg også! Greit nok at vi er lave, men fy pokker for noen bøller vi er åja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 17. mai 2010 #499 Del Skrevet 17. mai 2010 Du er litt vel høy på pæra, hogwash Bare litt? Tror du virkelig ikke at vi kan samle nok damer til å vinne over deg? Hvor mange tror du vi trenger (sånn bare av ren nysgjerrighet )?? Hmmm, kommer nok veldig ann på damene, både i kilo og tydeligvis promille Hvis det er lekeslåss, har dere en meget god sjangse med to, men hvis vi begynner å snakke skikkelig slåssing her... Da er jeg litt mer usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. mai 2010 #500 Del Skrevet 17. mai 2010 Bare litt? Hmmm, kommer nok veldig ann på damene, både i kilo og tydeligvis promille Hvis det er lekeslåss, har dere en meget god sjangse med to, men hvis vi begynner å snakke skikkelig slåssing her... Da er jeg litt mer usikker. Om vi skal lekeslåss eller ikke, kommer HELT an på promillen Det er en fin overgang mellom glade, fulle Alyah og sinte, fulle Alyah Og så klart, du kan jo plutselig møte på altfor fulle Alyah - og da er det ikke godt å si hva som kan skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå