Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Katee

Cowabunga?! :fnise: Burde jeg skjønne det? Jeg er så trøtt etter flyturen min jeg atte jeg skjønner det ihvertfall ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

Å herlige London! Hvordan kunne jeg glemme noe sånt?! Jeg elsket jo Turtles som 'ung'! Hadde til og med en egen Turtles-klubb sammen med 3 av mine beste venner på barneskolen. Jeg var Donatello :sjenert: Hihi. Cowabunga!!!!!!!!!!!!!!!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Å herlige London! Hvordan kunne jeg glemme noe sånt?! Jeg elsket jo Turtles som 'ung'! Hadde til og med en egen Turtles-klubb sammen med 3 av mine beste venner på barneskolen. Jeg var Donatello :sjenert: Hihi. Cowabunga!!!!!!!!!!!!!!!!! :fnise:

er vist bare jeg som aldri så på d greiene :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Tja, det var vel litt guttete?? ;) Jeg digga det, men holdt meg ganske langt unna sånne ting som var sett på som jentete. Jeg hatet rosa! Men nå! Nå elsker jeg det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Tja, det var vel litt guttete?? ;) Jeg digga det, men holdt meg ganske langt unna sånne ting som var sett på som jentete. Jeg hatet rosa! Men nå! Nå elsker jeg det :fnise:

jeg så bare barne tv på nrk1 jeg på den tiden nemlig ;) jeg var og er fortsatt litt sånn :ler:

:riste: Jeg og! :Nikke:

:hoppe: jeg er ikke den eneste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Uff, NRK?! Nrk holder jeg meg også langt unna :fnise: Forbanna lisens! :kjefte:;)

:ler: dette var på 90 - tallet og da var det bare mulig å få inn nrk1 på tv uten parabol der jeg bor ;) nå ser jeg i grunn mest på andre kanaler ja :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Jeg var Michelangelo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

:ler: dette var på 90 - tallet og da var det bare mulig å få inn nrk1 på tv uten parabol der jeg bor ;) nå ser jeg i grunn mest på andre kanaler ja :happy:

Hihi, vi hadde ikke noe så fancy som kabeltv eller parabol så jeg var stuck med Nrk, og det sitter hardt i ennå :fnise:

Jeg var Michelangelo!

Oi da! Var vi i samme klubb også? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Twinklestar*

Hihi, vi hadde ikke noe så fancy som kabeltv eller parabol så jeg var stuck med Nrk, og det sitter hardt i ennå :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant jeg fant. :hoppe::vinke:

Kul kalv. Den bør hete Emil om det er en gutt. :jepp: Cowabonga funker også da, som jeg leste appi sa. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Er litt trøtt jeg, Twinx, så du får ha meg unnskyldt som spør (kan jo være det står her i boka di?? :vetikke:) Tok du imot kalven selv eller? :sjenert:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...