Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mai 2010 #361 Del Skrevet 7. mai 2010 så bra du har en søster du er fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. mai 2010 #362 Del Skrevet 8. mai 2010 Har du også dagbok? Må lese litt mer i den senere tror jeg. Ha en flott lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. mai 2010 #363 Del Skrevet 8. mai 2010 Har du også dagbok? Må lese litt mer i den senere tror jeg. Ha en flott lørdag GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 8. mai 2010 #364 Del Skrevet 8. mai 2010 God helg og god morgen Twinky, bra lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 10. mai 2010 #365 Del Skrevet 10. mai 2010 jeg hadde en veldig bra lørdag og en enda bedre søndag var veldig deilig å se familien igjen merket det var aaaalt for lenge siden sist! ble ingen trening i dag foresten jeg var på jobb med 2.klasse hele dagen og var totalt utslitt når jeg kom hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mai 2010 #366 Del Skrevet 11. mai 2010 Høres ut som en fin helg Det er lov å kutte ut trening hvis man er helt gåen altså - jeg ser liksom ikke helt poenget i å trene hvis man er så sliten at man ikke har så mye energi igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. mai 2010 #367 Del Skrevet 11. mai 2010 Høres ut som en fin helg Det er lov å kutte ut trening hvis man er helt gåen altså - jeg ser liksom ikke helt poenget i å trene hvis man er så sliten at man ikke har så mye energi igjen. jeg var så gåen at jeg i grunn bare ble liggende på sofaen å halvsove resten av dagen og egentlig så er ikke det så rart for den klassen er håpløs :dåne: *skal aldri aldri bli lærer!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mai 2010 #368 Del Skrevet 11. mai 2010 Auda. Drittunger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. mai 2010 #369 Del Skrevet 11. mai 2010 Auda. Drittunger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. mai 2010 #370 Del Skrevet 11. mai 2010 i dag er ingen god dag. jeg er så sliten! er skikkelig slapp i kroppen, og jeg skjønner ikke hvofor :klø: ikke er jeg syk, ikke har jeg spist unormalt, og ikke har jeg sovet for lite. mamma mener det kan være en eller annen form for pollenallergi ? veldig irriterende i grunn. orker igen ting i det hele tatt. orker ikke å reise meg fra sofaen omtrent! hadde det vært det at jeg er lat så hadde det jo vært greit nok, men vanligvis er jeg ikke det, heller motsatt en liten positivliste i dag da: ting begynner å ordne seg jeg trives i sommerjobben jeg skal ha jeg har fri fra jobb så jeg kan ligge på sofaen å sløve flere av venninene mine kommer hjem til sommeren, så da er jeg ikke "alene" jeg klarer å slappe av for første gang på leeeenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. mai 2010 #371 Del Skrevet 11. mai 2010 Så bra at ting faller på plass! Åssen jobb er det du skal ha i sommer? Håper dagen blir bedre etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. mai 2010 #372 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) utrolig deilig at ting endelig faller på plass etter ett år med mye stress og styr. jeg skal jobbe med den gutten jeg har jobbet med i vinter han er så søt dagen ble litt bedre, formen ble bedre etter en times lur på sofaen lurer på om det kan være noe i det allergi pratet til mamma altså :klø: og nå har jeg laget *trøstemat* http://allergikokken.no/oppskriftsamling-/gronnsaker/jasminris-med-kokos/ edit: den er MEKTIG! men veldig god Endret 11. mai 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 11. mai 2010 #373 Del Skrevet 11. mai 2010 ris med kokos...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. mai 2010 #374 Del Skrevet 11. mai 2010 ris med kokos...? den blir ganske søt, vennina mi mente det smakte litt som søt risgrøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mai 2010 #375 Del Skrevet 11. mai 2010 Åh, noe sånt har jeg spist på thairestaurant! Det er heftig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. mai 2010 #376 Del Skrevet 11. mai 2010 Åh, noe sånt har jeg spist på thairestaurant! Det er heftig godt! jeg spiste noe lignende i thailand, og ble såå gla når vennina mi fant den oppskriften nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 11. mai 2010 #377 Del Skrevet 11. mai 2010 den blir ganske søt, vennina mi mente det smakte litt som søt risgrøt Jeg kjenner jeg er skeptisk, men så er jeg ikke så stor fan av kokos generellt heller da. Bra med lang liste over positive sider ved livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. mai 2010 #378 Del Skrevet 11. mai 2010 Den kokosgreia høres god ut! Skal prøve den selv Bare ikke i dag, for jeg har ikke kokosmelk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. mai 2010 #379 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg kjenner jeg er skeptisk, men så er jeg ikke så stor fan av kokos generellt heller da. Bra med lang liste over positive sider ved livet! det sa broren min også, han likte det ikke ja er greit å skrive ned det positive, blir lettere å fokusere på det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 11. mai 2010 #380 Del Skrevet 11. mai 2010 Hmmm, så du kaster deg over kokosbitene i twist? Du liker ikke tilfeldigvis lakrisen i godt og blandet veldig godt også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå