Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mai 2010 #341 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) "Alle" nybakte mødre er visst helt tent på denne vidunderdamens vidunderdvd http://www.amazon.com/Jillian-Michaels-30-Day-Shred/dp/B00127RAJY 30 minutters hard trening på ditt eget stuegulv til en amazonekvinne som skriker at du må gi litt til før du kan gi deg... skjønner jeg kan jo forstå at det lokker da, de var jo svært så veltrente de på videoen i hvertfall Endret 4. mai 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mai 2010 #342 Del Skrevet 4. mai 2010 Hahaha, som dere fjåser! Jeg ble glad langt inni meg av å lese alt det tullpratet deres Også så spennende med ny bebis (etterhvert). Har også ei venninna som har gått et par dager over termin nå. *spent* fjåser ? vi? nææh det er bra du blir glad av det da jaa det er kjempespennende men litt rart å tenke på at hun skal ha en liten baby også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mai 2010 #343 Del Skrevet 5. mai 2010 i dag har jeg vært med venninna mi og ungen hennes hele dagen den ungen er seriøst det søteste, han er ett år og såååå skjønn får neesten litt lyst på en selv jo åsså har jeg bestilt ny mobiltelefon *endelig* :happy: fant ut at det var på tide, siden den gamle bokstavelig talt ramler fullstendig i fra hverandre stadig vekk. og da snakker vi ikke bare at deksel og batteri detter av. neida her detter hele skjermen ut men nå får jeg ny i posten om noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 5. mai 2010 #344 Del Skrevet 5. mai 2010 for skjønne unger og for ny tlf i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mai 2010 #345 Del Skrevet 7. mai 2010 vennina mi har fått bebisen sin i dag en liten gutt sånn ellers så er jeg i grunn veldig motivert for å trene om dagen, og har bestemt meg for at på mandag skal jeg begynne! åsså er det :sol: og ute i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. mai 2010 #346 Del Skrevet 7. mai 2010 Så flott, Twinklestar! God helg 'a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mai 2010 #347 Del Skrevet 7. mai 2010 god helg til deg og og alle andre som er innom her her skal vi har komf på søndag så kommer masse slekt (vi blir vist 50stk på søndag, og da er det bare nærmeste familie som kommer, tanter og onkler og søskenbarn liksom. stor slekt sa du? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mai 2010 #348 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) ååå vennina mi har lagt ut bilde av lille gutten :rødme: blir jo nesten rørt her jeg sitter Endret 7. mai 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. mai 2010 #349 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Hæ???! <----------- Alyah når hun kikket på 'mine innlegg'. Skjønte ingenting jeg. Hva har jeg svart på nå?? Men så husket jeg at du skulle skifte navn Grattis med 'ny' bok! Endret 7. mai 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. mai 2010 #350 Del Skrevet 7. mai 2010 Nå var jeg glad jeg var innom min først ja Har like stor familie som deg Vi blir også fort 50 + når tanter, onkler, søskenbarn og det hele samles. Har over 20 søskenbarn, så det sier sitt :dåne: Lykke til med treningsplaner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 7. mai 2010 #351 Del Skrevet 7. mai 2010 og alle andre som er innom her Sniker meg innom en tur Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mai 2010 #352 Del Skrevet 7. mai 2010 Hæ???! <----------- Alyah når hun kikket på 'mine innlegg'. Skjønte ingenting jeg. Hva har jeg svart på nå?? Men så husket jeg at du skulle skifte navn Grattis med 'ny' bok! takk takk Nå var jeg glad jeg var innom min først ja Har like stor familie som deg Vi blir også fort 50 + når tanter, onkler, søskenbarn og det hele samles. Har over 20 søskenbarn, så det sier sitt :dåne: Lykke til med treningsplaner! ja mamma har 10 søsken også har jeg omtrent 20 søskenbarn på begge sider, så det blir fort mange. og siden vi er veldig samensveiset blir det naturlig at alle kommer men det er en del som reagerer når jeg sier at jeg har så stor familie, pleide å få spm om jeg kunne navnet på alle onklene og tantene mine når jeg var yngre å sånn Sniker meg innom en tur Håper du får en fin helg! jeg satser på en fin helg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. mai 2010 #353 Del Skrevet 7. mai 2010 Hadde det ikke vært for at det ikke er mulig hadde jeg nå trodd at vi var søskenbarn Har også fått det spørsmålet. Har en del søsken selv, og har mer enn en gang fått spørsmål om jeg husker hvor gamle alle er, og når de har burdsdag og sånn. Og ja, det gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mai 2010 #354 Del Skrevet 7. mai 2010 Hadde det ikke vært for at det ikke er mulig hadde jeg nå trodd at vi var søskenbarn Har også fått det spørsmålet. Har en del søsken selv, og har mer enn en gang fått spørsmål om jeg husker hvor gamle alle er, og når de har burdsdag og sånn. Og ja, det gjør jeg nei vi er nok ikke det, jeg har nemlig ingen i familien som skal gifte seg snart jeg synest nesten det er litt morsomt at folk tror det er vanskelig å huske! det er jo ikke det? :klø: en husker jo venners navn og bursdager liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. mai 2010 #355 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja, det er rart Jaja, godt de slutter å spørre om det når vi blir mer voksne. Eldste søsteren min husker ikke engang hvor gamle vi har blitt nå, så det hadde blitt litt pinlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mai 2010 #356 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja, det er rart Jaja, godt de slutter å spørre om det når vi blir mer voksne. Eldste søsteren min husker ikke engang hvor gamle vi har blitt nå, så det hadde blitt litt pinlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mai 2010 #357 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeghuskerlissomaldrisåntjeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mai 2010 #358 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeghuskerlissomaldrisåntjeg... det er lov det også! jeg lover jeg er verdens største vims, og er så distre at folk kan gå på veggen av det av og til så at jeg husker navnet på alle i familien min er faktisk veldig rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mai 2010 #359 Del Skrevet 7. mai 2010 i all min lykke over bebisen til vennina mi glemte jeg en ting (som om det var noe nytt liksom ) jeg har en kompis som rapper, synes han er veldig flink hva synes dere? han rapper en del på arabisk da, så er ikke alt som er forståelig men men link: http://dave.dr-ironman.com/music.php Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 7. mai 2010 #360 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg har en søster som husker alle familiære bursdager, vanligvis får jeg også spørsmål om jeg vil være med på gave + kontonummer og sum Når jeg tenker meg litt om har jeg faktisk verdens beste søster. (Andre faktorer spiller også inn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå