Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Hadde vært morsomt ja! :jepp:

Litt rart å tenke på at for alt vi vet,så sitter vi her på KG å snakker om sex og underlivssopp med naboen liksom :fnise: Man vet jo aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*

:hakeslepp: dere er noen :kaklehone:

:ler:

Åååå, så bra med sånne positivdager! :nigo: Selvfølgelig vil alle besøke deg, du er jo så søt! ;)

:fnise: jeg er ikke alltid så søt da ;)

Hvem er denne Twinkle som skal bli fit da??? :vetikke::)

det er twinkle som skal bli fit :jepp: hun som komenterer her inne ;)

Hadde vært morsomt ja! :jepp:

Litt rart å tenke på at for alt vi vet,så sitter vi her på KG å snakker om sex og underlivssopp med naboen liksom :fnise: Man vet jo aldri :)

:haar: jeg har ikke så lyst til å vite sånt jeg! tenk viss tanta mi eller noe er her inne liksom :skratte:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

det er twinkle som skal bli fit :jepp: hun som komenterer her inne ;)

Neinei, ikke vår Twinkle som skal bli fit :fnise: Det er nemlig flere Twinkler her! :jepp: Vår Twinkle er Twinkle*, og så er det en Twinkle.

Edit: Prøvde å linke til en oversikt over alle medlemmer som heter noe med Twinkle, men det funka ikke. Men bare gå på medlemmer, trykk på "søk med avanserte filte", skriv Twinkle, velg at inneholder og ikke begynner med, og så ser dere ;)

Endret av Mahareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Neinei, ikke vår Twinkle som skal bli fit :fnise: Det er nemlig flere Twinkler her! :jepp: Vår Twinkle er Twinkle*, og så er det en Twinkle.

Edit: Prøvde å linke til en oversikt over alle medlemmer som heter noe med Twinkle, men det funka ikke. Men bare gå på medlemmer, trykk på "søk med avanserte filte", skriv Twinkle, velg at inneholder og ikke begynner med, og så ser dere ;)

åjaa den twinkle ja :nigo: nå vet jeg også hvem det er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ihvertfall ikke planer om å bli fit :snurt::fnise:

Edit: Vet ikke helt hva jeg synes om at Mahareth ler av tanken på at det var meg det var snakk om :skratte:

Endret av Twinkle*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

fikk melding av bestevennina mi for en liten stund siden. vannet var gått og riene begynt!

spennende :bolledeig::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Åh! Savner nesten det å føde :fnise:

Skal prøve meg på 30 days shred jeg... Sommeren er jo rett rundt hjørnet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

det er kjempespennende :bolledeig:

menneee hun satt fortsatt på facebook for ett par timer siden da, så det går vist ikke veldig fort fremover :ler:

30 days shred ? :klø: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kjempespennende :bolledeig:

menneee hun satt fortsatt på facebook for ett par timer siden da, så det går vist ikke veldig fort fremover :ler:

30 days shred ? :klø: :sjenert:

"Alle" nybakte mødre er visst helt tent på denne vidunderdamens vidunderdvd :sjenert:

http://www.amazon.com/Jillian-Michaels-30-Day-Shred/dp/B00127RAJY

30 minutters hard trening på ditt eget stuegulv til en amazonekvinne som skriker at du må gi litt til før du kan gi deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, som dere fjåser! Jeg ble glad langt inni meg av å lese alt det tullpratet deres :ler:

Også så spennende med ny bebis (etterhvert). Har også ei venninna som har gått et par dager over termin nå. *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...