Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. september 2010 #1101 Del Skrevet 2. september 2010 Det går helt sikkert bra! Bare fortsett å lese litt til jeg skal lese litt mer i kveld åsså skal jeg lese i morgen så tar jeg med meg boka i helga, sånn at viss jeg plutselig skulle få ekstra tid så kan jeg lese litt da også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. september 2010 #1102 Del Skrevet 2. september 2010 Det hørtes veldig lurt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. september 2010 #1103 Del Skrevet 2. september 2010 Flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. september 2010 #1104 Del Skrevet 3. september 2010 God morgen, lille venn Og lykke til med lesing/helg/prøve/alt og ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 3. september 2010 #1105 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) God morgen, lille venn Og lykke til med lesing/helg/prøve/alt og ingenting takk nå driver jeg å pakker til helga har lest noen timer nå på morran. så reiser vi om ikke så lenge jeg gleder, gleder, gleder meg :bolledeig: edit: GOD HELG alle sammen Endret 3. september 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 3. september 2010 #1106 Del Skrevet 3. september 2010 God helg! Kose deg masse-masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. september 2010 #1107 Del Skrevet 3. september 2010 Fordi KG er mongo... Såklart er jenter rare. Det er nok (dessverre) drama med Al også Mhm, jenter er det Pssf, k82 tror det er minimalt med drama med Al, og må jo være litt drama med jenter da. KG maser om for mange smileyer igjen derfor blir det sånn her: kristian: ja du har helt rett i at jenter er rare kristian uff ja det er mye drama med jenter, det er nok noe drama med meg også du. men ikke så mye som det er med mange andre jenter da uuuuunskyyyld(i dag skulker jeg forelesningen jeg gjør det for å lese til prøven da ) men den foreleseren er så kjeeeeeedeliiiig han snakker med en sånn skikkelig monton stemme, åsså tar han aldri pauser. bare snakker og snakker og snakker og snakker Utrolig irriterende med smilybegrensningen ja. :surutensmily: Nei, det tror jeg på Oki, siden du leste hjemme så Lykke til med prøven da. Skal du reise bort nå, hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. september 2010 #1108 Del Skrevet 3. september 2010 Kos deg masse, Twinx! Takk for tilliten, Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. september 2010 #1109 Del Skrevet 3. september 2010 Håper du koser deg masse!! God helg! Lykke til med prøven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. september 2010 #1110 Del Skrevet 6. september 2010 jeg er tilbake har hatt en utroolig koselig helg prøven i dag gikk så som så, har jeg flaks står jeg viss ikke stryker jeg vi fikk selfølgelig spørsmål om det jeg ikke kunne så da... men har jo en sjangs til viss jeg sulle stryke da, så satser på at det ordner seg håper dere har hatt en fin helg dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. september 2010 #1111 Del Skrevet 6. september 2010 jeg er tilbake har hatt en utroolig koselig helg prøven i dag gikk så som så, har jeg flaks står jeg viss ikke stryker jeg vi fikk selfølgelig spørsmål om det jeg ikke kunne så da... men har jo en sjangs til viss jeg sulle stryke da, så satser på at det ordner seg håper dere har hatt en fin helg dere også! Koslig du er tilbake Håpe prøven gikk bedre enn du tror. Hvor har du vært?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. september 2010 #1112 Del Skrevet 6. september 2010 Det er typisk det med prøver Men det gikk sikkert bedre enn du tror! Pleier å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. september 2010 #1113 Del Skrevet 6. september 2010 Koslig du er tilbake Håpe prøven gikk bedre enn du tror. Hvor har du vært?? jeg har vært på "reunion" på den videregående skolen jeg gikk på. det er bare to år siden vi gikk ut, men de første 5 årene arrangerer skolen reunion vært år du kan vel si det sånn at det er en del elever som blir litt knytta til den skolen og miljøet/elever/lærere der så da er det utrolig koselig å reise på sånne ting å treffe igjen de en gikk med, selv om det ikke er såå lenge siden vi gikk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. september 2010 #1114 Del Skrevet 6. september 2010 Høres ut som en utrolig koselig helg, Twinx! Tipper prøven gikk bedre enn du tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. september 2010 #1115 Del Skrevet 6. september 2010 jeg har vært på "reunion" på den videregående skolen jeg gikk på. det er bare to år siden vi gikk ut, men de første 5 årene arrangerer skolen reunion vært år du kan vel si det sånn at det er en del elever som blir litt knytta til den skolen og miljøet/elever/lærere der så da er det utrolig koselig å reise på sånne ting å treffe igjen de en gikk med, selv om det ikke er såå lenge siden vi gikk ut Så koslig :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. september 2010 #1116 Del Skrevet 6. september 2010 Var det noen gamle flammer på reunion? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. september 2010 #1117 Del Skrevet 7. september 2010 Var det noen gamle flammer på reunion? nei, nei hadde ikke tid til sånt på videregående jeg neida, veninna mi mener veldig at jeg skal ta en av de da :klø: men jeg mener at det bør være noen følelser involvert først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. september 2010 #1118 Del Skrevet 7. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. september 2010 #1119 Del Skrevet 9. september 2010 nei, nei hadde ikke tid til sånt på videregående jeg neida, veninna mi mener veldig at jeg skal ta en av de da :klø: men jeg mener at det bør være noen følelser involvert først Følelser må man ha ja. Skjer ellers a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 9. september 2010 #1120 Del Skrevet 9. september 2010 Følelser må man ha ja. Oppskrytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå