Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Gjest *Twinklestar*

Det går helt sikkert bra! Bare fortsett å lese litt til ;)

:jepp: jeg skal lese litt mer i kveld åsså skal jeg lese i morgen ;) så tar jeg med meg boka i helga, sånn at viss jeg plutselig skulle få ekstra tid så kan jeg lese litt da også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*

God morgen, lille venn :) Og lykke til med lesing/helg/prøve/alt og ingenting :nigo:

takk :nigo:

nå driver jeg å pakker til helga :hoppe: har lest noen timer nå på morran. så reiser vi om ikke så lenge :nigo: jeg gleder, gleder, gleder meg :bolledeig: :bolledeig:

edit: GOD HELG alle sammen :nigo::klemmer::strix:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi KG er mongo... :sukk:

Såklart er jenter rare. Det er nok (dessverre) drama med Al også :sjenert:

Mhm, jenter er det :jepp: Pssf, k82 tror det er minimalt med drama med Al, og må jo være litt drama med jenter da. :strix:

KG maser om for mange smileyer igjen :kjefte: derfor blir det sånn her:

kristian:

:hoho: ja du har helt rett i at jenter er rare kristian :jepp: uff :sukk: ja det er mye drama med jenter, det er nok noe drama med meg også du. men ikke så mye som det er med mange andre jenter da :nei:

:sjenert: uuuuunskyyyld(i dag skulker jeg forelesningen :ler: jeg gjør det for å lese til prøven da :engel:) men den foreleseren er så kjeeeeeedeliiiig :Gjesp: han snakker med en sånn skikkelig monton stemme, åsså tar han aldri pauser. bare snakker og snakker og snakker og snakker :bond:

Utrolig irriterende med smilybegrensningen ja. :surutensmily:

Nei, det tror jeg på :)

Oki, siden du leste hjemme så :kose: Lykke til med prøven da. Skal du reise bort nå, hvor? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

jeg er tilbake :nigo:

har hatt en utroolig koselig helg :strix::bolledeig:

prøven i dag gikk så som så, har jeg flaks står jeg viss ikke stryker jeg :sukk:

vi fikk selfølgelig spørsmål om det jeg ikke kunne så da... men har jo en sjangs til viss jeg sulle stryke da, så satser på at det ordner seg :jepp:

håper dere har hatt en fin helg dere også! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er tilbake :nigo:

har hatt en utroolig koselig helg :strix::bolledeig:

prøven i dag gikk så som så, har jeg flaks står jeg viss ikke stryker jeg :sukk:

vi fikk selfølgelig spørsmål om det jeg ikke kunne så da... men har jo en sjangs til viss jeg sulle stryke da, så satser på at det ordner seg :jepp:

håper dere har hatt en fin helg dere også! :nigo:

:vinke:

Koslig du er tilbake :klem: Håpe prøven gikk bedre enn du tror. Hvor har du vært??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:vinke:

Koslig du er tilbake :klem: Håpe prøven gikk bedre enn du tror. Hvor har du vært??

jeg har vært på "reunion" på den videregående skolen jeg gikk på. det er bare to år siden vi gikk ut, men de første 5 årene arrangerer skolen reunion vært år ;):ler: du kan vel si det sånn at det er en del elever som blir litt knytta til den skolen og miljøet/elever/lærere der :strix: så da er det utrolig koselig å reise på sånne ting å treffe igjen de en gikk med, selv om det ikke er såå lenge siden vi gikk ut :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har vært på "reunion" på den videregående skolen jeg gikk på. det er bare to år siden vi gikk ut, men de første 5 årene arrangerer skolen reunion vært år ;):ler: du kan vel si det sånn at det er en del elever som blir litt knytta til den skolen og miljøet/elever/lærere der :strix: så da er det utrolig koselig å reise på sånne ting å treffe igjen de en gikk med, selv om det ikke er såå lenge siden vi gikk ut :nigo:

Så koslig :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Twinklestar*

Var det noen gamle flammer på reunion? :lur:

:skratte: nei, nei hadde ikke tid til sånt på videregående jeg :ler:

neida, veninna mi mener veldig at jeg skal ta en av de da :klø: men jeg mener at det bør være noen følelser involvert først :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: nei, nei hadde ikke tid til sånt på videregående jeg :ler:

neida, veninna mi mener veldig at jeg skal ta en av de da :klø: men jeg mener at det bør være noen følelser involvert først :fnise:

Følelser må man ha ja. :Nikke: Skjer ellers a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...