Gjest *Twinklestar* Skrevet 26. mai 2010 #641 Del Skrevet 26. mai 2010 til alle sammen :bond: :bond: jeg er så sliten i hodet nå! ååhh har jobba nonstopp siden søndag, og før det var vi i oslo å henta tinga mine. før det igjen var jeg på jobb, sliten jeg? neeida har fri i kveld og morgen formiddag da på toppen av alt stresset bor jeg i en kommune som ikke selger noe mat utenom brød og melk(føles i hvertfall slik). så med andre ord har jeg veldig begrensede matmuligheter om dagen. jeg vil ha maaaat dårlig dag i dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 26. mai 2010 #642 Del Skrevet 26. mai 2010 Håper du har en avslappende kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 26. mai 2010 #643 Del Skrevet 26. mai 2010 Håper du har en avslappende kveld! jeg prøver er litt vanskelig siden jeg har vært på jobb i dag og skal på jobb i morgen igjen. men jeg sitter i sofaen og gjør ingen ting annet enn å slappe av så godt jeg klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 26. mai 2010 #644 Del Skrevet 26. mai 2010 Vil gjerne si noe som hjelper, men tror ikke jeg kommer med noe bedre enn en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. mai 2010 #645 Del Skrevet 26. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 26. mai 2010 #646 Del Skrevet 26. mai 2010 så søte dere er :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. mai 2010 #647 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) ja sant?! Syns du ikke jeg er søt nå (der jeg hopper opp og ned for få deg til å smile?!) Endret 26. mai 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. mai 2010 #648 Del Skrevet 26. mai 2010 Håper du klarer å slappe av mellom øktene! Kos deg på sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 26. mai 2010 #649 Del Skrevet 26. mai 2010 ja sant?! Syns du ikke jeg er søt nå (der jeg hopper opp og ned for få deg til å smile?!) joda du er veldig søt, åsså fikk du meg til å smile også Håper du klarer å slappe av mellom øktene! Kos deg på sofaen! jeg koser meg på sofaen skal snart finne senga også tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. mai 2010 #650 Del Skrevet 26. mai 2010 sov godt! Jeg har tatt med meg laptopen i senga jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 26. mai 2010 #651 Del Skrevet 26. mai 2010 sov godt! Jeg har tatt med meg laptopen i senga jeg jeg gjør nok det jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. mai 2010 #652 Del Skrevet 26. mai 2010 Men nå skal boka snart ta over plassen til laptopen. Leser Varsleren av Karin Fossum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. mai 2010 #653 Del Skrevet 26. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 26. mai 2010 #654 Del Skrevet 26. mai 2010 Kommet deg i seng? Vi får satse på at du er frisk og uthvilt til jobbing i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 27. mai 2010 #655 Del Skrevet 27. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 27. mai 2010 #656 Del Skrevet 27. mai 2010 Kommet deg i seng? Vi får satse på at du er frisk og uthvilt til jobbing i morgen! jeg kom meg i seng og sovna etter hvert ja sov godt i natt(og lenge 12timer ca ) hadde vondt i hodet når jeg våknet da men den forsvant heldigvis i løpet av kvelden, så satser på at den holder seg borte i morgen der var du jo har tenkt på deg i hele dag av en eller annen grunn --------------------------------------- merker jeg er sliten av å jobbe så mye nå. selv om jeg hadde fri i går kveld og i dag morges. gleder meg til mandag, da har jeg fri hele dagen jeg tror jeg må legge meg snart, har nettopp oppdaget at jeg ser på en episode av criminal minds som jeg har sett før og ikke liker! synes den er skikkelig ekkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. mai 2010 #657 Del Skrevet 27. mai 2010 Tenk! Snart har du friiii! Da kan du hvile skikkelig Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. mai 2010 #658 Del Skrevet 27. mai 2010 jeg tror jeg må legge meg snart, har nettopp oppdaget at jeg ser på en episode av criminal minds som jeg har sett før og ikke liker! synes den er skikkelig ekkel Du får hente Cowabunga, h*n kan passe på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 27. mai 2010 #659 Del Skrevet 27. mai 2010 Tenk! Snart har du friiii! Da kan du hvile skikkelig Natta! ja natta Du får hente Cowabunga, h*n kan passe på deg! han har jo en mamma som passer på han, og å ta med både en kalv og en ku blir litt mye på mitt jenterom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. mai 2010 #660 Del Skrevet 27. mai 2010 Sov godt Twinklestar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå