Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Gjest *Twinklestar*

:vinke: til alle sammen :nigo:

:bond: :bond: :bond: :bond:

jeg er så sliten i hodet nå! ååhh :grine: har jobba nonstopp siden søndag, og før det var vi i oslo å henta tinga mine. før det igjen var jeg på jobb, sliten jeg? neeida :roll:

har fri i kveld og morgen formiddag da :)

på toppen av alt stresset bor jeg i en kommune som ikke selger noe mat utenom brød og melk(føles i hvertfall slik). så med andre ord har jeg veldig begrensede matmuligheter om dagen. jeg vil ha maaaat :snurt:

dårlig dag i dag ja :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*

Håper du har en avslappende kveld!

jeg prøver :jepp: er litt vanskelig siden jeg har vært på jobb i dag og skal på jobb i morgen igjen. men jeg sitter i sofaen og gjør ingen ting annet enn å slappe av så godt jeg klarer :fnise:

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

ja sant?! :hoppe:

:nigo:

Syns du ikke jeg er søt nå (der jeg hopper opp og ned for få deg til å smile?!) :hoppe:

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

ja sant?! :hoppe:

:nigo:

Syns du ikke jeg er søt nå (der jeg hopper opp og ned for få deg til å smile?!) :hoppe:

:fnise: joda du er veldig søt, åsså fikk du meg til å smile også :nigo:

Håper du klarer å slappe av mellom øktene! Kos deg på sofaen! :jepp:

jeg koser meg på sofaen :jepp: skal snart finne senga også tenker jeg :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5: Men nå skal boka snart ta over plassen til laptopen. Leser Varsleren av Karin Fossum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Kommet deg i seng?

Vi får satse på at du er frisk og uthvilt til jobbing i morgen!

jeg kom meg i seng og sovna etter hvert ja :nigo: sov godt i natt(og lenge 12timer ca :sjokkert: ) hadde vondt i hodet når jeg våknet da :sur: men den forsvant heldigvis i løpet av kvelden, så satser på at den holder seg borte i morgen :jepp:

g094.gif:klemmer:

der var du jo :strix::bolledeig: har tenkt på deg i hele dag av en eller annen grunn :fnise::nigo:

---------------------------------------

:sukk: merker jeg er sliten av å jobbe så mye nå. selv om jeg hadde fri i går kveld og i dag morges. gleder meg til mandag, da har jeg fri hele dagen :hoppe:

jeg tror jeg må legge meg snart, har nettopp oppdaget at jeg ser på en episode av criminal minds som jeg har sett før og ikke liker! synes den er skikkelig ekkel :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest hogwash

jeg tror jeg må legge meg snart, har nettopp oppdaget at jeg ser på en episode av criminal minds som jeg har sett før og ikke liker! synes den er skikkelig ekkel :redd:

Du får hente Cowabunga, h*n kan passe på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Tenk! Snart har du friiii! :kose: Da kan du hvile skikkelig :) Natta!

ja :nigo: natta :hug::natti:

Du får hente Cowabunga, h*n kan passe på deg!

:skratte: han har jo en mamma som passer på han, og å ta med både en kalv og en ku blir litt mye på mitt jenterom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...