Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Gjest Katee
:hoppe: Så bra!!! :nigo: Snart blir du Dr. Twinklestar :fnise: Kan jeg få komme til deg då?! Syns alle leger er skumle jeg :sjenert: Men ikke du. Selv om du kanskje er litt :lur: Hihi Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*

:hoppe: Så bra!!! :nigo: Snart blir du Dr. Twinklestar :fnise: Kan jeg få komme til deg då?! Syns alle leger er skumle jeg :sjenert: Men ikke du. Selv om du kanskje er litt :lur: Hihi

:ler:

selfølgelig kan du komme til meg! :nigo:

menne det blir noen år til enda, da :fnise:

liker ikke leger så godt jeg heller, derfor skal jeg bli en ikke skummel lege :jepp::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Spennende med Dr. Twinkle!

Jeg tør nok aldri bli syk igjen.

:skratte: du får forte deg å være syk før jeg begynner da vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Neitakk, jeg foretrekker å nyte solen :ler:

Ha en fin dag!

det er nok lurere det :Nikke:

du også! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Twinklestar! Vondt å lese om faren din. Jeg mistet også faren min for 4 år siden.. nærmere bestemt 1. april 2006. Selv om det var delvis forventet den siste uken han levde så var det veldig vondt :grine:

Kjempeflott at du kan bli lege uten å måtte få 6 i alle fag! :) Skal du søke på studiet fra høsten av? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:vinke: Twinklestar! Vondt å lese om faren din. Jeg mistet også faren min for 4 år siden.. nærmere bestemt 1. april 2006. Selv om det var delvis forventet den siste uken han levde så var det veldig vondt :grine:

Kjempeflott at du kan bli lege uten å måtte få 6 i alle fag! :) Skal du søke på studiet fra høsten av? :)

:goodbye:

uff! det er helt grusomt når sånt skjer :hug:

ja jeg er helt i hundre og 10 enda. bare for at jeg har en sjangse liksom(lurer på hvordan det blir viss jeg kommer inn da?) :ler:

nei fristen er gått ut for å søke til høsten, åsså trenger jeg noen fag jeg ikke har også. men kanskje til neste høst? :nigo: jeg får høre litt hva studieveilederene sier også :) men jeg skal bli lege uansett! selv om det kanskje tar ett år og to(?) før jeg får begynt :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du har bestemt deg! :) Hva skal du gjøre enn så lenge da? Ta de fagene du mangler, og jobbe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Så herlig at du har bestemt deg! :) Hva skal du gjøre enn så lenge da? Ta de fagene du mangler, og jobbe? :)

ja har hatt lyst til det hele livet, bare aldri trodd jeg hadde en sjangs(hørte jo som liten at det var kjeeeeempe vanskelig så slo det fra meg igjen). men nå når jeg vet at det ikke er så kjeeeempevanskelig(:fnise:) så er det ingen tvil om at jeg skal prøve i hvertfall :nigo: jeg vet ikke enda. jeg må se litt utover sommeren ang hvor jeg kan ta fagene og hvor jeg finner leilighet :) litt jobbing blir det nok uansett :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg det var på tide at jeg fikk dagboka di inn på mine innlegg :hug:

Håper du har en flott fredag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Hmmm, hvis du blir slik doktor som Dr. House kommer jeg til å stalke deg så du kan si i fra hvis jeg skal dø :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Twinklestar*

Nå syns jeg det var på tide at jeg fikk dagboka di inn på mine innlegg :hug:

Håper du har en flott fredag :strix:

:hallo: velkommen! og :klemmer:

Hmmm, hvis du blir slik doktor som Dr. House kommer jeg til å stalke deg så du kan si i fra hvis jeg skal dø :ler:

:skratte: jeg blir nok ikke en sånn doktor nei!

------------------------------------------

har vært i oslo å flytta ut av leiligheten i helga jeg! deilig å være ferdig med den :nigo::hoppe:

nå skal resten av fridagene nytes hjemme i :sol: også skal jeg fundere en del på hvordan jeg skal gjøre ting ang utdannelse fremover :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Så bra! :hoppe:

Har dere sol???

jaa vi hadde i hvertfall :vetikke: den kommer og går litt vist, men varmt er det i hvertfall :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...