Gå til innhold

hjelpe meg litt???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har tenkt å reise på en hopp på tur neste lørdag med min kjære :P

Vi har begge fri den uka, å når jeg kikket på turer så står valget mellom Mallorca, Rhodos, kreta eller kypros?!!!

er så usikker på hva jeg skal velge, om hvor d er billig osv. så nå håpet jeg på litt hjelp.

Aner ikke noe om hvor vi evt havner ettersom d er uspesifisert!!!

Kjempe takknemlig for svar:)

Klem lilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært noen av de andre stedene, men Kreta har jeg vært, og det var kjempe fint... Chania er en utrolig fin by... kan annbefales!

God tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett godt tips til de som vil reise uspesifisert:

Finn frem en katalog. (Ving f.eks.)

Velg ett reisemål og les om hotellene og stedet.

Let så etter restplasser fra Ving(eller den katalogen du har sett i),og det reisemålet du har bestemt deg for.

Det har seg nemlig slik at selskapene forhåndskjøper plasser på hotellene og det er de de sitter igjen med som blir dumpet.

Dermed så vet du litt om hvilke hoteller du risikerer å komme på når du tar en hoppepå tur!

Lurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bare en kommentar til det siste innlegget:

Vi dro uspesifisert med Star Tour en gang og havnet på et Ving-hotel, så det er ikke sikkert du kommer på de hotellene som står i katalogen til det respektive selskapet. I tillegg så kan du også komme på hotell som ikke står i katalogen i det hele tatt, evt som står i de svenske/danske/finske katalogene.

Var på Kypros en gang i september (3-11) og da hadde vi 38 grader, så det var iallefall varmt der.... Kreta var iallefall bra for mange år siden da jeg var der, men jeg ville ikke dratt til Mallorca ;)

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...