Gjest Ønskedøv Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Har fått ny kjæreste, som dessverre er alt annet enn stille om natta. Har allerede kapitulert på sofaen noen ganger, for jeg blir så oppsatt på å høre på snorkingen hans. Jeg er vant til å ha det helt stille rundt meg når jeg sover... Har noen vanlige oransje ørepropper i skumgummi (omtrent som disse: http://tromsoby.no/images/upload/20061017002355695.jpg ) Men synes ikke de hjelper NOK! Er det noen som kan tipse meg om bedre løsninger? Er sånne i voks som de selger på apoteket bedre? Andre tips mottas med STOR takk. Snorkespray, plystring, dytting og slikt har bare midlertidig effekt på snorkeren, og jeg rekker aldri å sovne i mellomtiden.
tante fiolett Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Har fått ny kjæreste, som dessverre er alt annet enn stille om natta. Har allerede kapitulert på sofaen noen ganger, for jeg blir så oppsatt på å høre på snorkingen hans. Jeg er vant til å ha det helt stille rundt meg når jeg sover... Har noen vanlige oransje ørepropper i skumgummi (omtrent som disse: http://tromsoby.no/images/upload/20061017002355695.jpg ) Men synes ikke de hjelper NOK! Er det noen som kan tipse meg om bedre løsninger? Er sånne i voks som de selger på apoteket bedre? Andre tips mottas med STOR takk. Snorkespray, plystring, dytting og slikt har bare midlertidig effekt på snorkeren, og jeg rekker aldri å sovne i mellomtiden. Hei, jeg er veldig var på lyder, og har prøvd mange forskjellige ørepropper. De gule du linker til syns jeg funker veldig dårlig. De fra apoteker syns jeg også er dårlige. De beste jeg har prøvd kommer fra Clas Olsson, der er tofargete, oransje og gule. Du får en stor pakke til 29 kroner
¤Pernille¤ Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Sov-i-ro i den lille, gule boksen sverger min mor til! Selv synes jeg snorking bare er hyggelig, men som musiker er jeg enig i at de gule proppene ikke tar nok lyd.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Jeg bruker Quies som fåes kjøpt på Vita(Vitus?) apoteket.Det er vokskuler.Funker fatastisk!
Miss moneypenny Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Sov i ro fra apoteket har aldri sovet så godt før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå