Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Noen som har vært på safari i Afrika? Hvilket reiseselskap brukte dere? Dyrt? Har kikket litt på mulighetene til å ta safari til sommeren, gjerne kombinert med cape town eller zansibar eller noe sånt...
gard Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Hei Ja, jeg har vært på safari i Sør-Afrika og jeg booket det selv på nett. Jeg har skrevet mer om det i mitt reisebrev som du finner på http://gardkarlsen.com/djuma_vuyatela_safari.htm :-)
Frøken eple Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Har vært på både tur gjennom magellan.no og kilroy. Med magellan var vi med på såkalt walking safari med et selskap som het transfrontier. Det var en helt utrolig opplevelse. Med Kilroy reiste vi med Drifters på overland tur, fire land og en hel drøss med opplevelser (ikke bare safari). Kan absolutt anbefales. Begge reisebyråene kan tilpasse turen etter ditt budsjett. Reis, reis!
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har reist ned to ganger, og har bestilt flybillett og overnatting for seg. Safarien har jeg også ordnet på egen hånd. Kan anbefale deg å fly ned til Cape Town, være der noen dager, fly til Windhoek (Namibia), lei en bil, kjør opp til Etosha nasjonalpark og nyt livet i Namibia. Ta noen dager i Cape Town på vei hjem også. Veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå